k@tze schreef:
waar blijven de sponsors?
Ja, hij doet zulke roadgaps en heeft er veel plezier in enzo. En dan krijgt hij sponsors, moet hij ineens gaan presteren op wedstrijden enzo......
VETTE GAP!!
Moderator:Beheerders
k@tze schreef:
Terrible_One schreef:
[k@tze schreef:
Ja, hij doet zulke roadgaps en heeft er veel plezier in enzo. En dan krijgt hij sponsors, moet hij ineens gaan presteren op wedstrijden enzo......
VETTE GAP!!
GT dude schreef:
tonen bij wedstrijden, als hij dat wil rijden, er zijn wel meer mensen gesponsored als freerider zonder 1 wedstrijd te rijden, bike bedrijven die echter met een team freeriders zit zijn wel zeer weinig vertegenwoordigd in europa, bijna enkel in Canada en de USA. Ik denk dat hij het meest kans maakt bij teams als 24 of Nicolai als freerider/streeter.
PLONS, ni beginnen over 12 - 14 jarigen in canada die de pannen vant dak rijden man, of ge krijgt hier half DP op uw dak, (kuch dude himself, kuch TBFKAN) en dan beginnen die weer te zagen en te zagen en te zaaaaaaaaaaagen en nog veel meer te zzzaaaaaaaaaaaggggggggen, over hoe fantastisch Dennis wel niet is en dat je dat niet met canada mag vergelijken en bla bla bla en die shit.MX Plons schreef: Je moet je natuurlijk ook afvragen wat de publicitaire waarde is van iemand.
Je zit in een heel kleine wereld hier in de benelux, want je moet ervan uitgaan dat een sponsor alleen maar meer wil verkopen door iemand te sponsoren.
Stel dat er 500 mensen into freeride/DH/dirt zijn, en geef toe dat is volgens mij nog overdreven, hoe kan je dan rendement halen door iemand te sponsoren.
Het is gewoon hopeloos trust me, ik ken mensen die echt de wereldtop zijn in DH en met moeite een fiets kunnen scoren, en GEEN onderdelen of banden.
Dus droom maar niet te hard.
Moest hij nou een dubbele backflip doen over die gap, dan zou het nog lukken, maar ik heb hier dvd"s straight from the shore, en daar rijden massas 12-14 jarige beter als wat hier op dp te zien is.
Wanneer leer je nu eens je mond te houden jochie?GT dude schreef:
Bladiebla, hele andere context, bladiebla
GT dude schreef:
PLONS, ni beginnen over 12 - 14 jarigen in canada die de pannen vant dak rijden man, of ge krijgt hier half DP op uw dak, (kuch dude himself, kuch TBFKAN, kuch 24 martijn) en dan beginnen die weer te zagen en te zagen en te zaaaaaaaaaaagen en nog veel meer te zzzaaaaaaaaaaaggggggggen, over hoe fantastisch Dennis wel niet is en dat je dat niet met canada mag vergelijken en bla bla bla en die shit.
tipi schreef:
ga gewoon bike en lol maaken .
![]()
Links schreef:
Karl Nicolai sponsert blijkbaar ook 1of meer gasten die in Leuven rondbollen?
Ik denk dat "XXL" daar meer van weet ?
Maar het klopt wel dat het "moeten deelnemen" aan wedstrijden en het
"moeten presteren" de zaak wel grondig kunnen verzieken.
Maar als je via een "sponsor-me-demo" alles aan inkoopprijs kunt krijgen of
nog beter al je materiaal gratis, dan zou ik het toch proberen als ik die Dennis was,
hij kan nog altijd weigeren als het hem niet aanstaat.
Niet schieten is altijd mis.
Smax schreef:
sponsorships zijn geweldig