Kun je uitleggen waarom? Ga nu nu ook voor op luchtdemping over?Tuup J schreef:Geen intense voor mij meer.divere rules schreef:geen m9
Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
De socom had voor mij een te korte wielbasis en wat een klankkasten, dat intense bekent stond om hun kabaal wist ik wel, maar wist niet dat het zo erg was.GTLTS schreef:Overrated?Lautje schreef:Kun je uitleggen waarom?Tuup J schreef: Geen intense voor mij meer.
Overpriced?
Overhyped?
Kies er eentje...:P Nee flauw man. Gaat een mooie fiets worden Tuup. Sexy met die Vivid Air.
Ben benieuwd met die vivid, heel nieuwschierig naar, daarom ook voor die gekozen. Voren wel terug na een coil vork gegaan.
Life begins at the end of your comfortzone.
Had idd andere dropouts, waardoor het rijgedrag al erg voorruit ging. Maar op technische tracks nog steeds etrg nerveus. Mijn sx had een wielbasis die nog 1 of 1,5 cm langer was.GTLTS schreef:Je had toch ook al andere dropouts?
En is een 951 niet langer?
Waarom eigenlijk voor een Knolly gekozen?
Waarom voor een Knolly gekozen?
Had al langer contact met www.canadian-dirt.com en www.mtbcity.com ivm sponsoring, de cove shocker was ik niet zo'n fan van en de knolly op eerste gezicht ook niet. Nadat ik hem eens in me handen had, heel mooi afgewerkt en ben het een mega vet frame gaan vinden. De knolly heeft een langere wielbasis, is stil, ontzettend stijve achterkant, redelijk lage bb en headangle, dingen die ik allemaal zoek in een dh bike, dat in combinatie met een goeie deal en de toffe gasten van canadian dirt imports en mtbcity hebben mij besloten om voor dit frame te gaan.
Als je ooit Tuup zijn fietsen al eens had gezien dan denk ik niet dat je dat zou vragen... #superclean #supertightaappii schreef:is dat niet maarten zn oude fiets met een nieuwe shock? zeer vette fiets dat wel
Greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-
- degoe
- Contacteer:
jep,heb hem afgelopen seizoen een aantal keren kunnen testen,en moet zeggen echt top dat ding. Dus meteen bij kalnai(rock shox oostenrijk)maar een laten komen.Tuup J schreef:Looking good Bastian!
Ook voor een vivid air gegaan zie ik
maareh ben benieuwd naar jou bike,wanneer kunnen we de eerste pics ervan verwachten'?
Ik ben eens benieuwd, lees/hoor er alleen maar goede verhalen over.degoe schreef:jep,heb hem afgelopen seizoen een aantal keren kunnen testen,en moet zeggen echt top dat ding. Dus meteen bij kalnai(rock shox oostenrijk)maar een laten komen.Tuup J schreef:Looking good Bastian!
maareh ben benieuwd naar jou bike,wanneer kunnen we de eerste pics ervan verwachten'?
Ik ben nog op een headset aan het wachten en dan kan het opbouwen beginnen

- degoe
- Contacteer:
ha ha same here,wacht ook nog op beide headsets...lolTuup J schreef:Ik ben eens benieuwd, lees/hoor er alleen maar goede verhalen over.degoe schreef:jep,heb hem afgelopen seizoen een aantal keren kunnen testen,en moet zeggen echt top dat ding. Dus meteen bij kalnai(rock shox oostenrijk)maar een laten komen.Tuup J schreef:Looking good Bastian!
Ik ben nog op een headset aan het wachten en dan kan het opbouwen beginnen.
-
-
Alleen nog aan het wachten op een headsetje.
Mijn Knolly Podium, thanx to www.canadian-dirt.com en www.mtbcity.com

Mijn Knolly Podium, thanx to www.canadian-dirt.com en www.mtbcity.com

- mr.Monster