Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
freeko schreef:Mooie allrounder.
Alleen voor het mooie een andere kleur pedalen,en voor het ideale al-round idee een verstelbare zadelpen.
Welke maat banden heb je er op?,ik had deze in 2.4 en dat is voor hier in de buurt een beetje te veel van het goede;te veel weerstand.
Ik zit eraan te denken om een Kindshock te kopen, heb namelijk nog een full carbon zadel.
De banden zijn de 2.25 versie en zeker breed genoeg. Ik heb ook nog een nieuwe set Larsen TT 2.35.
En de pedalen moet ik opsturen voor garantie en hopelijk krijg ik nieuwe daarvoor terug en als het ff kan zilveren..

Laatst gewijzigd door X rider op di jan 26, 2010 5:27 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Nog niet,maar het schijnt dat ze dat euvel verholpen hebben.......en al krijgen ze het,schijnt het niet veel te zijn en je het tijdens het fietsen niet of nauwelijks te merken.
Je krijgt er trouwens een uitgebreide gebruiksaanwijzing bij,staat in hoe je 'm helemaal kunt demonteren en opnieuw invetten en zo.Als je dat maar goed bij houdt en de goede smeermiddelen gebruikt blijft hij wel ok.
Je krijgt er trouwens een uitgebreide gebruiksaanwijzing bij,staat in hoe je 'm helemaal kunt demonteren en opnieuw invetten en zo.Als je dat maar goed bij houdt en de goede smeermiddelen gebruikt blijft hij wel ok.
de voltage fr na enkele updates :
http://img718.imageshack.us/img718/6131/mg0051.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/6131/mg0051.jpg
Laatst gewijzigd door r2man op di jan 26, 2010 7:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
Deze kende je dan waarschijnlijk al! 300g is toch niet weinig om uit te sparen...Chmod schreef:Die crank is niet stuk te krijgen... Heb ze al 3 jaar. Ik zou idd graag eens de 771 proberen erop te krijgen, maar lijkt niet simpel door de brede structuur van het frame.
Saint cranks zeker die uit de oudere serie zijn onmogelijk kapot te krijgen, maar daar betaal je voor in gewicht!
Greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
thanks for the offer, maar ik denk dat je deze gasten bedoeld?freeko schreef:Voor die veer of andere onderdelen voor Foes heb ik nog wel een adresje in Italie voor je......ook normale verzedkosten en zo.
Die gast is ook goed met Curnutt dempers en alle soorten vorken tunen.
Komt mijn DHS ook weg,met op maat afgestemde Curnutt
http://www.free-ride.it/
-
ja, de Elka is 267mm lang
Laatst gewijzigd door Christiaan op zo jan 31, 2010 12:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Opbouw plan, meeste parts zijn al binnen/onderweg
Intense 951, Team green, medium
Cane Creek double Barrel, Ti veer
Cane Creek Double Flush XC II headset
2010 Boxxer WC, wit met zwarte kronen
Twenty6 F1 stem
Sunline V1 745mm 19mm rise
ODI Ruffian, lock on green
Saint 165mm cranks E13 guidering 36T(inmiddels vervangen door zilver)
E13 LG1+ 32-36T ISCG05
Dura Ace 11-21 cassette, KMC X9SL ketting, gold
Sixpack steekas goud
Tune King/Kong MK naven, DT Rev spaken, Stans ZTR FLow velgen
Maxxis 2.35 dual ply High roller, 42a, 60a, Stans rim stip en liquid
Easton EC90 zadelpen, SDG Ti Fly zadel
Shimano PD-M647 pedalen
2010 Formula The One DH, 203mm voor, 180mm achterschijf
X.O shifter en Super Short derailleur
Weer lekker bezig Christiaan! Onderdelenlijst ziet er ziek uit, probeer je 'm onder de 16kg te krijgen? En gaan die Tune naven het wel houden voor downhillgebruik?
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
- blue mullet
-
Dat hoop ik toch wel ,dat die heel blijven, ahhaha, zou anders beetje zonde zijn, het zijn DH naven ,dus we zullen zien, ik hoop onder de 17kglarzveenz schreef:Weer lekker bezig Christiaan! Onderdelenlijst ziet er ziek uit, probeer je 'm onder de 16kg te krijgen? En gaan die Tune naven het wel houden voor downhillgebruik?