doosje met een ellende/legende erin...
Moderator:Beheerders
-
Nouja los van het feit dat Cyber nu invoer moet betalen komt zijn frame niet op tijd aan voor de megavalanche, wat beslist de bedoeling was. Dat invoer bedrag kan altijd later goed gemaakt worden, hij heeft nu voor niks het oude frame afgebouwd om terug te kunnen sturen.
Dit is een best wel waardeloze nachtmerrie met after sale service. Ik zou d'r ook klaar mee zijn nu.
Dit is een best wel waardeloze nachtmerrie met after sale service. Ik zou d'r ook klaar mee zijn nu.
-
tja, mooi lullig....Sneeck schreef:Nouja los van het feit dat Cyber nu invoer moet betalen komt zijn frame niet op tijd aan voor de megavalanche, wat beslist de bedoeling was. Dat invoer bedrag kan altijd later goed gemaakt worden, hij heeft nu voor niks het oude frame afgebouwd om terug te kunnen sturen.
had je nu maar een...... gekocht....
- Jean-Pierre
Maakt geen bal uit wat ie gekocht heeft, de service had totaal anders moeten zijn.Christiaan schreef:tja, mooi lullig....Sneeck schreef:Nouja los van het feit dat Cyber nu invoer moet betalen komt zijn frame niet op tijd aan voor de megavalanche, wat beslist de bedoeling was. Dat invoer bedrag kan altijd later goed gemaakt worden, hij heeft nu voor niks het oude frame afgebouwd om terug te kunnen sturen.
had je nu maar een...... gekocht....
Dit is gewoon 12 pagina's aan ellende die gemaakt is door Banshee. Natuurlijk zal Cyber ook niet helemaal makkelijk zijn geweest naar hun, maar zij hebben het maar op te lossen. Zeker gezien hij flink betaald heeft voor een frame met een hoop problemen. Zo ga je niet om met je klanten!
Ik zat aan een nieuwe AMP-frame te denken, maar nu baat er grote twijfel.
Persoonlijk ophalen, hun kosten : ) ? Succes kerel!
Hoho, er moet wel even een kant tekening bij gezet worden dat Freeborn diegene is die vanaf het begin er een zooitje van heeft gemaakt met goedkope en makkelijke oplossingen voor hun.(er zaten ook een paar fabrieks fouten in het frame, das wel zo) Dat Banshee het nu goed probeert te maken door een nieuw frame te sturen maar de leverbon verkeerd in vult waardoor het frame niet op tijd binnen is is gewoon uitermate jammer en had op veel manieren voorkomen kunnen worden. Maarja achteraf praten is altijd makkelijk, de emmer is niet oneindig groot dus je zal er een keer genoeg van hebben.
Ben iig heel benieuwd wat hem gaat vervangen!
Ben iig heel benieuwd wat hem gaat vervangen!
-
- cyberhawk
- Contacteer:
nou dat is het nou juist..Stillridingbmx schreef: Maakt geen bal uit wat ie gekocht heeft, de service had totaal anders moeten zijn.
Dit is gewoon 12 pagina's aan ellende die gemaakt is door Banshee. Natuurlijk zal Cyber ook niet helemaal makkelijk zijn geweest naar hun...........
ik had missch veel harder moeten optreden !
ik ben heel coulant geweest en alles netjes gemailed en beetje zielig gedaan van he jongens toe nou..

ik wil best wel een mailtje posten ervan.. ik heb me echt als een gebeten hond gedragen

ik kreeg eerst een krom frame..(fout freeborn door frame los in een box op te sturen )
daarna kreeg ik mn kromme achterkant trug op een banshee voorkant !!
tot op de dag van vandaag nooit gehoord hoe DAT nou is gebeurd !! of WIE
+ in de banshee voorkant paste geen zadelpen !!
nu nummer 3 deze heeft (schuin geperste) FAG lagers (das "fraude" als je anders vermeld bij de specs)
had een laspunt in de achterbrug zitten
en het overal laswerk is best triest om te zien
toen !! ging ik pas los.. de mail die daarop volgde was alles behalve "he jongens"
ik heb gemailed dat er amper wat op inet staat op hier na dan

ik ze totaal kon afbranden en dat niet heb gedaan !
en dat ik nu service wil,.
nou dan begint t weer hier op pag. 10 dat ze me een week laten wachten .. vervolgens een zwart frame aanbieden omdat ie de mail niet meer bijhoud..
nu lach ik me kapot omdat ik dus nu 2 frames in bezit heb ! en een takke humeur..
al moet ik import betalen en een lager vervangen heb ik 2 frames voor sale of iig 1 en ik wil graag zien wat hij er in hemelsnaam aan zou kunne doen ??
internationaal gerechtshof ?

ik ben mladich niet

ik ben goed opgevoed en t doel om ze beiden te houden spoort totaal niet met mijn denk wijze.. maar t voelt best goed.. dat ik nu aan de andere kant van de ellende sta..
2x 1500 euro is 3000 daar kan ik een mooi frame van kopen terwijl ik 2 man help aan een cheap frame..
en als ik t op 1250 gooi dan kom ik trug op de 2500 en dat is precies mn aankoop bedrag..
ik ga ff mn mail checken ik heb t hele weekend niets gezien

-
- cyberhawk
- Contacteer:
nou ik heb een mailtje gehad hoor..
hij zegt dat er wel een vrachtbrief opzat.. en dat ie er dan waarschijnlijk is afgehaald.. ?
jajaja//
en heeft er een kopie van mee gestuurd,.. voor de douane
das leuk maar te laat.. en zo ook de invoice is anders dan het etiket..
vraag me af hoe de douane daar over denkt,. ?
zo ook dat hij meld dat het frame 300 dollar waard is..? (dat issie eigenlijk ook wel denk ik )
wat ik vreemd vind is dat ik 2 mails stuurde
1 met de vraag dat het weer fout gelopen was.. en ik met lood in mn schoenen de garantie verklaring wilde hebben
de andere mail dat ik het zat was nu en op mn oude frame de mega doe.
omdat de ander toch te laat gaat komen ,,
en hij nu mocht kiezen dat ik ze beide trug stuur (na de mega)voor geld trug/retour en banshee vergeet voor de rest van mn leven
of dat ik ze beide verkoop om mn eigen compensatie eruit te halen ...
daar heb ik geen antwoord op gehad..
frame komt toch te laat aan
ik ga niet vrijdag bouwen zaterdag weg..
dus de oude gaat naar france.. en ik kijk erna wel wat we gaan doen dan..
mocht ik mn ziel in frankrijk verliezen .. zie je t snel genoeg in het te koop topic
hij zegt dat er wel een vrachtbrief opzat.. en dat ie er dan waarschijnlijk is afgehaald.. ?
jajaja//
en heeft er een kopie van mee gestuurd,.. voor de douane
das leuk maar te laat.. en zo ook de invoice is anders dan het etiket..
vraag me af hoe de douane daar over denkt,. ?
zo ook dat hij meld dat het frame 300 dollar waard is..? (dat issie eigenlijk ook wel denk ik )
wat ik vreemd vind is dat ik 2 mails stuurde
1 met de vraag dat het weer fout gelopen was.. en ik met lood in mn schoenen de garantie verklaring wilde hebben
de andere mail dat ik het zat was nu en op mn oude frame de mega doe.
omdat de ander toch te laat gaat komen ,,
en hij nu mocht kiezen dat ik ze beide trug stuur (na de mega)voor geld trug/retour en banshee vergeet voor de rest van mn leven
of dat ik ze beide verkoop om mn eigen compensatie eruit te halen ...
daar heb ik geen antwoord op gehad..
frame komt toch te laat aan
ik ga niet vrijdag bouwen zaterdag weg..
dus de oude gaat naar france.. en ik kijk erna wel wat we gaan doen dan..
mocht ik mn ziel in frankrijk verliezen .. zie je t snel genoeg in het te koop topic

-
- cyberhawk
- Contacteer:
dude t frame ligt al een week in amsterdam..trixie24 schreef: Je kan ook voorstellen het frame op hun kosten te komen halen... Leuk tripje
hij kwam uit china... heb er niet veel te zoeken daar..
volgende week zal hij hier op me werk zijn gok ik..
maar dan zit de oude al in elkaar..
ik heb nog steeds niets gehoord van Jay, maar jullie weten ook niet precies wat ik hem gestuurd heb

ik heb intern in mn vrienden kring al een koper voor mn oude frame (cheap)
iemand anders nog een nieuw frame kopen ? large rood (iets minder cheap)

- cyberhawk
- Contacteer:
nou nou nou ..
na 4 dagen een mailtje trug.. met excuses en een hoop uitleg dat de douane nu geld zoekt in de recessie en nog meer bull shit..
hij weet ook niet waarom het etiket en de vracht brief verschillen ?
vreemd want het is zijn verantwoordelijkheid,. hij heeft m dus niet zelf verstuurd...lullo...
hij sluit af met de statement dat als ik dalijk de nieuwe heb alles goed komt,.. en ik de ellende wel vergeet..
niet dus.. hij heeft nog steeds 2 opties .. full money back of ik sell de frames voor mn eigen compensatie
ik meldde hem dat ik als een soort gratis reclame en ook omdat ik geen andere keus heb de mega rijd met de legend,..
en daarna ben ik er DONE mee..
hiero voor de DC freaks.. met 40's

sorry voor de kwaliteit van de pics., t was donker en is met nachtn modus gedaan..
na 4 dagen een mailtje trug.. met excuses en een hoop uitleg dat de douane nu geld zoekt in de recessie en nog meer bull shit..
hij weet ook niet waarom het etiket en de vracht brief verschillen ?
vreemd want het is zijn verantwoordelijkheid,. hij heeft m dus niet zelf verstuurd...lullo...
hij sluit af met de statement dat als ik dalijk de nieuwe heb alles goed komt,.. en ik de ellende wel vergeet..
niet dus.. hij heeft nog steeds 2 opties .. full money back of ik sell de frames voor mn eigen compensatie
ik meldde hem dat ik als een soort gratis reclame en ook omdat ik geen andere keus heb de mega rijd met de legend,..
en daarna ben ik er DONE mee..
hiero voor de DC freaks.. met 40's

sorry voor de kwaliteit van de pics., t was donker en is met nachtn modus gedaan..
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
- cyberhawk
- Contacteer:
yep...
when they see me rolling .. they will endure blindness..
een beetje FR bak zou voldoende zijn. maar tis AM of DH bij mij.. dus dh..
de cranks zijn middleburns.. lifetime warranty incl trials en DH riding..
ielig ja.. fuk licht ook.. ielepiele beetje flex.. maar sterk zat..
de mega is voor mij meer een enduro race met dit ding dan een race race..
moet je denken dat de demo ong. 2 kilo zwaarder was en m vorig jaar daarmee heb gereden
ADHD powerrrrr
dat die bike net een wijf is.. is een hele mooie omschrijving..
echt prachtig die zin
when they see me rolling .. they will endure blindness..

een beetje FR bak zou voldoende zijn. maar tis AM of DH bij mij.. dus dh..
de cranks zijn middleburns.. lifetime warranty incl trials en DH riding..
ielig ja.. fuk licht ook.. ielepiele beetje flex.. maar sterk zat..
de mega is voor mij meer een enduro race met dit ding dan een race race..
moet je denken dat de demo ong. 2 kilo zwaarder was en m vorig jaar daarmee heb gereden

ADHD powerrrrr
dat die bike net een wijf is.. is een hele mooie omschrijving..

echt prachtig die zin

-
- Contacteer:
- cyberhawk
- Contacteer:
Zekerrrs met een demo.. Hoe zwaar.?seriousIIa schreef:Ah dus ik kan met mijn demo tijdens de Mega mooi aan dat goddelijke lichaam van me werken...... (buddha is ook een god btw)
Tot maandag!
Ik zou 2.5 gaan maar tis 2.7 nog steeds

Maar Tis afzien. Mensen die moeilijk langzaam zijn en niet zijn in te halen op singele trail.. Ellende. 8km x-country. Stukke Omhoog..idioten die sneller zijn en je op onmogelijke plekken inhalen.. Nog meer ellende.. Geen biertap in de buurt..! De helicopter die je hoort waarvan je wil dat ie niet voor jou komt.. Je ziet dappere Mensen met xc fietsen en een gast met een hardtail

Maar 't parcour is zo mooi en 't uitzicht en alles.. Dat je alleen maar wil blijven rijden.. Hoe verrot je ook bent

My 2cents ?
Verstuurd vanaf mijn nokia

-
cyberhawk schreef:Zekerrrs met een demo.. Hoe zwaar.?seriousIIa schreef:Ah dus ik kan met mijn demo tijdens de Mega mooi aan dat goddelijke lichaam van me werken...... (buddha is ook een god btw)
Tot maandag!
Ik zou 2.5 gaan maar tis 2.7 nog steeds
Maar Tis afzien. Mensen die moeilijk langzaam zijn en niet zijn in te halen op singele trail.. Ellende. 8km x-country. Stukke Omhoog..idioten die sneller zijn en je op onmogelijke plekken inhalen.. Nog meer ellende.. Geen biertap in de buurt..! De helicopter die je hoort waarvan je wil dat ie niet voor jou komt.. Je ziet dappere Mensen met xc fietsen en een gast met een hardtail
Maar 't parcour is zo mooi en 't uitzicht en alles.. Dat je alleen maar wil blijven rijden.. Hoe verrot je ook bent
My 2cents ?
Verstuurd vanaf mijn nokia
dude ik ben er niet

volgend jaar wel

- cyberhawk
- Contacteer:
volgend jaar op zeker een hele groep..
2-3 breda
2 denhaag
2-3 dordrecht
en ik ben nog aant sprokkelen ,.
maar on legend topic nu..

hij is er eindelijk... weet nog niet of er wel ina lagers in zitten,. maar deze moet goed zijn nu
1 tis een banshee iig
2 cosmetisch in orde
3 en compleet met frame ass.
t las werk is nog steeds vrij triest.. maargoed.. dat zie je niet op de trail,,
ik moet ieder even mede delen dat de frame verkoop niet meer door gaat..
ik heb een zeer nice coulance regeling aangeboden gekregen.. en extra warranty op dit frame.. jaartje of 3
dus de oude gaat trug om chinezen mee af te tuigen daaro..
mn 2012 170mm project gaat gewoon door overigens,,.
2-3 breda
2 denhaag
2-3 dordrecht
en ik ben nog aant sprokkelen ,.
maar on legend topic nu..

hij is er eindelijk... weet nog niet of er wel ina lagers in zitten,. maar deze moet goed zijn nu
1 tis een banshee iig

2 cosmetisch in orde
3 en compleet met frame ass.
t las werk is nog steeds vrij triest.. maargoed.. dat zie je niet op de trail,,
ik moet ieder even mede delen dat de frame verkoop niet meer door gaat..
ik heb een zeer nice coulance regeling aangeboden gekregen.. en extra warranty op dit frame.. jaartje of 3

dus de oude gaat trug om chinezen mee af te tuigen daaro..

mn 2012 170mm project gaat gewoon door overigens,,.