clean harry schreef:
ja, kijk waar bettes mee rijdt.. ook niet veel soeps, en blijven gaan zegt ie
Op wat face-plants en andere vreemdsoortige valpartijen na dan..

Moderator:Beheerders
clean harry schreef:
ja, kijk waar bettes mee rijdt.. ook niet veel soeps, en blijven gaan zegt ie
DeKerfs schreef:
[Pino schreef:
Hij is fraai!
Maar voor DH of anderzins nutteloos aan de muur hangen, zou ik in jouw plaats toch op zoek gaannaar een Ancelotti met die fraaie schommelvork of zo"n blauwe Sunn radical.
Schommelvork? U bedoelt zoiets??
![]()
Die heb ik hier een liggen.. had die afgelopen weekend in de SS-er hangen... en nee.. dat veert voor geen vijf centen... maar staat ook wel mooi.. dat dan weer wel![]()
Getting close, maar ik heb in een grijs verleden wat Italianen in Metabief zien rijden met vorkjes waarbij de draaipunten wel ongever zo zaten, maar de buisjes echt van ijzer en een stuk dunner waren, met echte state of the art rubbers of elastomeren.
Het was voor de tijd van de digitale camera.
Die Lawwil (sp?) is toch veel vetter en ik vrees dat er wat aluminimumumumumum in zit.
[Pino schreef:
Getting close, maar ik heb in een grijs verleden wat Italianen in Metabief zien rijden met vorkjes waarbij de draaipunten wel ongever zo zaten, maar de buisjes echt van ijzer en een stuk dunner waren, met echte state of the art rubbers of elastomeren.
Het was voor de tijd van de digitale camera.
Die Lawwil (sp?) is toch veel vetter en ik vrees dat er wat aluminimumumumumum in zit.
legion schreef:
Mooie kabelnokken. Hoeveel travel heeft ie nou eigenlijk? (Ik rij xc met 110mm :P)