Re:eindelijk toy pics...
Moderator:Beheerders
haha wat een forum is dit toch... zitten ze hier te zagen over tape??? Get a life zou ik zeggen..
Mijn maat rijdt met een kader dat gebroken is en hij houdt het nu bijeen met tape. En hij kan waarschijnlijk beter streeten dan eender wie hier, maar hem hoor je niet zagen over tape hoor.
Mijn maat rijdt met een kader dat gebroken is en hij houdt het nu bijeen met tape. En hij kan waarschijnlijk beter streeten dan eender wie hier, maar hem hoor je niet zagen over tape hoor.
waar zouden we zijn zonder tape?
nog verder van huis dan zonder tie raps, cirkelzaag en moker...
zane
-
aah man wat een zeikerds ik reed laast oook in me ryhthm met ee psylo125 met een 26""" voorwiel en een 2,3 band en achter met een 24"" wiel met en 1,9 band en het zag voor de hondsklote niet uit het was echt een chopperen er waren ook mensen die zatente zeiken maar jah ik bn wel de gene die gaat biken dus. chat up and ride ;D
miker_g tha pimpanosa schreef:
aah man wat een zeikerds ik reed laast oook in me ryhthm met ee psylo125 met een 26""" voorwiel en een 2,3 band en achter met een 24"" wiel met en 1,9 band en het zag voor de hondsklote niet uit het was echt een chopperen er waren ook mensen die zatente zeiken maar jah ik bn wel de gene die gaat biken dus. chat up and ride ;D
WEINIG onder de indruk van het nederlands van Miker G.
zijn Engels is toch goed?

-
weinig vet ;D
En ik die enkel effe m"n fiets wou tonen... wat een kettingreactie jongens

stino schreef:
haha wat een forum is dit toch... zitten ze hier te zagen over tape??? Get a life zou ik zeggen..
niemand kan beter streeten dan ik ;D ;D ;D lol
-
ik denk da Jonas idd wel een van de besten onder ons is.
dirty-harry schreef:
ik denk da Jonas idd wel een van de besten onder ons is.
da kunde ni echt zeggen he, wa is streeten uiteindelijk, voor den enen is da BMX achtig rijden; manuals en zo,trialachtige dingen. voor anderen is het meer een verlengde van tgeen da ge in de bergen kunt doen; drops, jumps, gaps.
-
ja en je hebt lang niet iedereen hier zien streetn, dus ik vind het een beetje een rare opmerking
-
neen, maar ik heb jonas al zien streeten, en ik zeg ook ni da er hier geen goeie streeters bij zitten (daar zit jij trouwens ook bij) maar van het handje vol "streeters", en dan bedoel ik niet: trapjes droppen/rijden en op het achterwiel rijden, is hij miss toch wel een van de beste met 26", en om dat te bewijzen stel ik voor: vanavond 21uur, aant skatepark van st niklaas, who"s the best?
let"s proof. ik zit er allesins nie bij
let"s proof. ik zit er allesins nie bij
Binnenkort heb ik een stuk of 50 niuwe foto"s van Jonas en mij op mijn site. Featuring FAT moves
afin, ge zult wel zien.

Hij is echt super vet, en dat tandwiel voor maakt het helemaal af...
Orkje = cool
Hee man,
Via betrouwbare bron gehoord dat je een aardig potje kan fietsen ::)
Zaterdag en zondag worden de dirts aangelegd in Bergschenhoek :P
Dus tot het bikefestival aldaar ::)
Greetingz,
Jeroen
Via betrouwbare bron gehoord dat je een aardig potje kan fietsen ::)
Zaterdag en zondag worden de dirts aangelegd in Bergschenhoek :P
Dus tot het bikefestival aldaar ::)
Greetingz,
Jeroen
eh, heb je "t tegen mij, surfstad?
Hmm, bikefestival zie ik wel zitten, als ik er kan geraken...
-
Ik denk dat er altijd wel het een en ander geregeld kan worden als je naar station Rotterdam cs komt.
Orkje schreef:
eh, heb je "t tegen mij, surfstad?
Jep, heb het tegen jouw Orkje.
Is niet echt gewoon om op dit forum iemand een compliment te geven ::) maar die betrouwbare bron is erg van je rijstijl gecharmeerd en ik weet dat het niet homofielirig bedoeld is (toch Arnout??)
Maar ik ken hier haast niemand?! En zeker niemand die Arnout heet?! This is a joke, right?
-
arnout= terrible one
OK, dus Arnaut=T1, maar daarmee ben ik nog geen stap verder, grrrr...