Moderator:Beheerders
aappii schreef:Ik snap dat ik met mijn comment tegen het zere been van de maker van de track trap (christoff). Ik vind de sssb track gewoon geen leuke track dat komt door weinig flow en weinig lijnkeus. Ik hoop dat er voor de wedstrijd een mooie open track ligt waar rijders creatief kunnen zijn met hun lijnkeuze. Dat er niet maar 1 lijn de snelste is maar dat het meer een spel wordt van consequenties afwegen.
Ik vind het een zeer goed initiatief om eindelijk weer eens een NK te rijden, op een dh waardige lokatie. En indd het ruigste wat ik hier heb is de xc baan van Bergschenhoek, dus met een 4x baan op een uurtje rijden zou ik al door het dolle zijn. Maar helaas is het 3 uur rijden voor mij en zou ik graag willen weten waarvoor ik dan daar naar toe kom. Nieuwegein is maar een uurtje rijden voor mij en dat vind ik niet erg om daar voor een track van nog geen minuut naar toe te rijden. Al is het alleen maar voor de sfeer tijdens de wedstrijd.
De nissan track is indd ook niet echt een volwaardige dh race track, veel is indd net zo hard als beton. Maar er zit wel flow in en je hebt op sommige stukken wat lijnkeuze. Laten we hopen dat jullie voor het NK een mooie baan kunnen uitzetten, en als jullie wat van mijn ideeèn willen horen moet je me maar een pm sturen.
p.s. Ik weet dat ik een zeikerd ben, mja ik ben nou eenmaal een Nederlander, en jullie organiseren nou eenmaal het ek
Joh iedereen die loopt te miepen heb ik er toch liever niet bijHuubonator schreef:Hoewel Nederlanders goed kunnen zeuren hebben ze ook een aantal mooie spreekwoorden voor dit geleuter:
- de beste stuurlui staan aan wal....
- wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.....
- hoge bomen vangen veel wind....
Kortom: loop niet te zeuren maak er een mooie dag van en als je het zelf allemaal beter kan kom dan achter je laptop vandaan en onderneem actie ipv te lopen zeiken. Wat heb je zelf gedaan om het te verbeteren ( en niet alleen het benoemen)
Elk initiatief is goed en geeft alleen maar meer mogelijkheden om te rijden en dat is toch wat we willen.
Jongens maak er een mooie wedstrijd van en laat een paar notoire zeikerds niet je dromen afpakken!
Vrijheid van meningsuiting oké maar je vraag hier wel om commentaar. Dat de baan je niet ligt kan ik begrijpen maar het is nooit de bedoeling geweest om een baan te maken die gemakkelijk zou zijn. Een baan moet toch een uitdaging zijn. En ben blij dat er iets georganiseerd word. Misschien komt er dan nog een keer een officieel NKSmittie schreef:het zou inderdaad op die southside track gereden worden.
ik heb hem afgelopen zondag keer gereden en vond het helemaal niks dus ik blijf lekker thuis