Sam en zn Demo,
Moderator:Beheerders
sam rijdt volgend jaar met een proto..
de vraag is wie specialized gaat contacteren omdat voor hun te maken...
net zoals Tommeke bonen ook op een "specialized" reed...
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
- cyberhawk
- Contacteer:
demo eigenaar ofnie.....maar ?> leg eens uit ?freeko schreef: Wat ik zo lelijk vind? Die hele achterbrugtoestand,het model van de onderbuis,al die frutsels aan die fiets.
Ik persoonlijk houd meer van een "cleane" fiets met niet te veel poespas en die gewoon technisch goed in elkaar steekt.
B.v de nieuwe Trek,een V10,een Socom,Foes Dhs....gewoon goed doordachte ras-racebike's
frutsels aan de fiets.. ?
wat je noemt zit er idd ver vanaf.. die trek session neem ik aan dat je bedoel
okee das een nieuw fsr systeem met dat ABP.. en staat mij ook wel aan..
indien dit net zo goed werkt als FSR ???? wat ik nog niet zeker weet..maar wel verwacht...
maar die v10 en de rest werken allemaal nog met vaste achterbruggen.. en dubbele links.. ? >
ziet er weer totaal niet uit naar mijn mening of wordt iig saai het te zien jaren lang..
en er veranderd ook helemaal niets in jaren in design of wat dan ook...
en je dhs die je noemt heeft t zelfde SOORT link systeem alleen met die floating caliper gedoe en de stang die erbij hoort ...dat is geen frutsel ??
je noemt alles behalve specialized.. trek,santacruz, intense, foes..volgens mij ben je gewoon 1Btje anti specialized ..

Eddy Merckx? Of wordt het een "B1"?!Plons schreef:sam rijdt volgend jaar met een proto..
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
cyberhawk schreef:Ik ben inderdaad geen Specialized fanaat,zoals ik zei; vind het hele model van het frame niet mooi.En die dubbele achterbrug vind ik echt lelijk.Ook de kleuren is niet "my cup of tea".Vond het vroeger al niks,dat gedoe met een 24" achterwiel;net of ze de geo verkeerd hadden en dat zo maar even opgelost hebben.freeko schreef:
je noemt alles behalve specialized.. trek,santacruz, intense, foes..volgens mij ben je gewoon 1Btje anti specialized ..
Daarentegen vind ik een SX Trail wel mooi.
Het is niet zo dat ik anti Specialized ben,is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik denk dat jij meer pro-specialized bent omdat je er zelf één hebt.
Ik heb zelf toevallig een Foes maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik niks anders meer mooi of goed vind.er zijn echt wel betere bike's dan de mijne............(maar dat is in mijn ogen op dit moment geen specialized)
- Pieter en zijn V10
Ja want een demo rot niet weg in de schuurjojo schreef:Zij zagen mij als voorbeeld Benjamin!!Mathijs schreef:Stiekem wist 'onze' Joost dit al lang is hij daarom overgestapt van zijn Giant naar een Demo terwijl iedereen op zoek is naar een Sunday!
Had nou ook maar een demo ipv die houthobbel
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- blue mullet
Dure spullen zijn voor watjesfreeko schreef:Kom op,snel ,snel......allemaal een Demo kopen.....
Want Sam rijd er ook op......![]()
Zeker ook allemaal een poster boven je bed?![]()
En als ie volgend jaar op Intese zou gaan rijden koopt iedereen ineens Intense????
Vast niet,want dat is voor de meesten hier te duur.....
Yep en Demo's zijn mensen die net zo goed en stoer zijn als Sam Hill......Plip schreef:Dure spullen zijn voor watjesfreeko schreef:Kom op,snel ,snel......allemaal een Demo kopen.....
En als ie volgend jaar op Intese zou gaan rijden koopt iedereen ineens Intense????
tot die weer op wat anders rijd...
- driezzz_dirter
of voor zakgeldschooiers als jijPlip schreef:Dure spullen zijn voor watjesfreeko schreef:Kom op,snel ,snel......allemaal een Demo kopen.....
ride and have fun
ik reed al op een demo, dus moet ik m nu verkopen om niet bij de sam hill fanclub te horenfreeko schreef:Yep en Demo's zijn mensen die net zo goed en stoer zijn als Sam Hill......Plip schreef:Dure spullen zijn voor watjesfreeko schreef:Kom op,snel ,snel......allemaal een Demo kopen.....
tot die weer op wat anders rijd...

ik denk dat er nu al veel demo's rondrijden, en kijk na de rest van de top tien in de world cup allemaal fietsen die bijna niet te betalen zijn en specialized is enigszins nog een beetje te betalen en ze hebben een super garantie. ik had de wig van mijn achterbrug gescheurd en in 1 dag later lag er al een klaar vanuit amerika met gratis verzendkosten

-
- Contacteer:
Mja het gezeik gaat weer beginnen. Had in '05 ook een demo 8 en wil er mss trg eentje kope omdat ik voor dat geld niet beter kan vinden qua speclist.Sting schreef:ik reed al op een demo, dus moet ik m nu verkopen om niet bij de sam hill fanclub te horenfreeko schreef:Yep en Demo's zijn mensen die net zo goed en stoer zijn als Sam Hill......Plip schreef: Dure spullen zijn voor watjes
tot die weer op wat anders rijd...![]()
![]()
ik denk dat er nu al veel demo's rondrijden, en kijk na de rest van de top tien in de world cup allemaal fietsen die bijna niet te betalen zijn en specialized is enigszins nog een beetje te betalen en ze hebben een super garantie. ik had de wig van mijn achterbrug gescheurd en in 1 dag later lag er al een klaar vanuit amerika met gratis verzendkosten![]()
-
- Contacteer:
Ga ik ook niet doenfredo schreef:geen schijt van aantrekken. Als je geen demo zou kopen enkel omdat het een 'hype' is/wordt, dan ben je pas een sukkelaar.

De session 88 zou een wachttijd hebbe van 3 maand ? Kan iemand dit bevestigen ?