SixSixOne en d3o komen met revolutionaire bescherming!
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
hallo, heb ook een tijdje met de d3o/evo spullen van 661 gereden,maar ben met de knie beschermers al snel weer terug gegaan naar de kyle strait.(deze zitten toch net ff wat aangenamer) De elleboog beschermers daar in tegen rij ik nog steeds mee en die vind ik wel erg lekker zitten. Bij de knie stukken had ik het gevoel dat die toch wat harder aan voelen als de kyle`s,en daar door een storend waren bij het rijden,want ik voelde ze toch vaker.(persoonlijke mening!)
Qua bescherming zijn ze wel goed moet ik zeggen,daar doen ze niet veel onder tegen een "plastik" beschermer. Zeg er wel bij dat de oude vertrouwde "plastik" beschermer toch nog het beste beschermd,maar voor die die niet meer met deze langere beschermers willen rijden is het een zeer goed alternatief.
ps bij steen inslag/val merk je pas echt het verschil tussen d3o evo/zachte en "plastik" beschermers...daar bieden laatst genoemde toch meer bescherming.
Degoe.
Qua bescherming zijn ze wel goed moet ik zeggen,daar doen ze niet veel onder tegen een "plastik" beschermer. Zeg er wel bij dat de oude vertrouwde "plastik" beschermer toch nog het beste beschermd,maar voor die die niet meer met deze langere beschermers willen rijden is het een zeer goed alternatief.
ps bij steen inslag/val merk je pas echt het verschil tussen d3o evo/zachte en "plastik" beschermers...daar bieden laatst genoemde toch meer bescherming.
Degoe.
Zijn er ondertussen al meer mensen met ervaring met dit spul?
Ik heb er niet veel meer over gehoord behalve wat negatieve berichten zoals hier, http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... 304&page=2
Ik heb er niet veel meer over gehoord behalve wat negatieve berichten zoals hier, http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... 304&page=2
- Pieter en zijn V10
vandaag het 3dO spul in mn handen gehad in de jaarbeurs, maar moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben. Er lag een mooie hamer bij waarmee je het spul kon testen, dus we hebben ff flink lopen rammen. Het biedt inderdaad meer weerstand bij hoge impactsnelheden dan bij het langzaam indrukken van het materiaal, maar ik had sterk het gevoel dat ik gewoon een stuk kneedgum in mn handen had. Niet echt vernieuwend/innovatief dus... Het duurde tevens erg lang voordat het materiaal weer een beetje 'uitgeveerd' was.
Als ik dit dan combineer met het snel afzakken van de bescherming, dan concludeer ik bij deze dat ik mooi bij de oude vertrouwde kunststof cups blijf!
Als ik dit dan combineer met het snel afzakken van de bescherming, dan concludeer ik bij deze dat ik mooi bij de oude vertrouwde kunststof cups blijf!