Vreeheede op aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarde
In den hoge
In den hoge
In den hooooooohoooooohohohohooooooooooooge

Moderator:Beheerders
Tuup J, ik snap niet dat je je hier druk om maakt. Pieter geeft aan dat je niet voor ieder filmpje een nieuw topic hoeft aan te maken, dus je zou er het idee uit kunnen halen om één topic te maken waar jij alleen jouw filmpjes in zet. Dit lijkt me zelf een zeer strak plan, aangezien je met nogal wat filmpjes aan komt. Zo hebben jouw fans lekker overzichtelijk al jouw filmpjes bij elkaar.Tuup J schreef:Pieter en zijn V10 schreef:Waarom maak je geen show your(tuup J) movie topic.
Iedere keer een nieuw topic is wel overbodig..
Zo blijft het forum in leven.
Maarja, altijd posers hier die wat te zeiken hebben hier en anders zoeken ze het wel
Pieter en zijn V10 schreef:Jij kan er dus duidelijk niet tegen dat ik zeg : maak een eigen topic aan met filmpjes. En dan ben ik meteen een poser en een zeikerd. Dan lok je inderdaad zo'n reactie uit.Tuup J schreef:Welke kritiek?
Jij hebt wat te zeiken over het feit dat ik weer eens een filmpje post, na 2 maanden weer eens ofzo. Niet over het filmpje zelf. Dat het biken in het filmpje niks voorsteld weet ikzelf ook wel, dus daar hoef ik geen veer voor in mijn kont. Wil eigenlijk helemaal niks in mijn kont.
Dan kan ik het alleen maar met Bart eens zijn.
ja inderdaad, een topic zoals 14 in een dozijn "welke downhillbike moet ik kopen voor 150€" is veel leuker om te aanschouwen... jezus
Wat boeit dat nu of ik een filmpje zo post of een heel topic aanmaak waar ik me filmpjes in post...Loeky schreef:Tuup J, ik snap niet dat je je hier druk om maakt. Pieter geeft aan dat je niet voor ieder filmpje een nieuw topic hoeft aan te maken, dus je zou er het idee uit kunnen halen om één topic te maken waar jij alleen jouw filmpjes in zet. Dit lijkt me zelf een zeer strak plan, aangezien je met nogal wat filmpjes aan komt. Zo hebben jouw fans lekker overzichtelijk al jouw filmpjes bij elkaar.Tuup J schreef:Pieter en zijn V10 schreef:Waarom maak je geen show your(tuup J) movie topic.
Iedere keer een nieuw topic is wel overbodig..
Zo blijft het forum in leven.
Maarja, altijd posers hier die wat te zeiken hebben hier en anders zoeken ze het wel
Om dan meteen te gaan zeggen dat er altijd posers zijn die altijd iets te zeiken hebben, vind ik wel erg kort door de bocht. Het valt me op dat iedereen hier altijd meteen aanvalt met 'poser', terwijl je die persoon waarschijnlijk nog nooit hebt ontmoet of uberhaubt hebt zien rijden. En nee, ik hoef hier niemand te verdedigen, maar je kunt ook proberen het positieve van een reactie in te zien.
We zullen de winter, dus het sluiten van bikeparks en minder mooi bikeweer, maar de schuld geven van al die korte lontjes hier...
En ik ben van mening dat diegene wat een filmpje, foto's of zijn of haar bike zo willen posten dat moeten kunnen doen.Plip schreef:Het gaat er gewoon om dat je beter een topic kan aanmaken voor je filmpjes,
niet elke keer een nieuw, én dan wel die eindeloze topics van 'Nieuwe dh bike' zwart maken, Er is ook een actie topic,
Wist je dat?
The Filthy Trails zijn gewoon open iedere dagLoeky schreef: We zullen de winter, dus het sluiten van bikeparks en minder mooi bikeweer, maar de schuld geven van al die korte lontjes hier...
Mwah, ik heb nu niet direct het idee dat bijvoorbeeld een mtb-news.de nu zo veel anders is dan dirty-pages.net...npj schreef:... jullie kunnen een voorbeeld nemen aan de bikescene hier in duitsland. Daar worden de lui niet onderling afgezeken maar gerespecteerd en eventueel advies etc gegeven.
E X A C T !!!Cheeta schreef: Dit zou ik overigens nog niet als afzeiken willen kwalificeren; de vraag of dit een eigen topic waard is dan wel beter in een verzameltopic tot z'n recht zou komen heeft mijns inziens niets met belachelijk maken van doen...