Liever een paar jaar oude Be One Team DH voor 2500 dan een splinternieuwe UMF voor hetzelfde geld.Steel Farmer schreef:Ieder zijn mening. Mr Woodbumble is van een oude woodbumble plus (echt een top bak) naar een UMF Duncan gegaan en hij is helemaal lyrisch over de verbetering. Maarja als jij dan liever op een oude Woodbumble plus rijdt is dat prima. Ik moet wel erbij zeggen dat de topicstarter beter af is met die session 10 voor 2500 dan een UMF Freddy voor 2500 voor DH. Het zou vrij dom zijn om die session 10 niet te kopen.
grtz Casper
Ervaringen van een ander hecht ik weinig waarde aan omdat de gemiddelde DPer het verschil nieteens zou merken tussen een goede en een slechte DH bak.
Ik ken verschillende mede racers die op zulke low budget ripoff bikes hebben geraced ivm sponsoring en hoewel de veersystemen op elkaar lijken kan je ze niet met elkaar vergelijken.
Die linkage van de UMF "lijkt" misschien op dat van bijv. een m1 maar doordat de linkages een iets andere lokatie ed hebben mogen ze kwa rijeigenschappen nieteens naast elkaar staan.