ironhorse sunday
Moderator:Beheerders
-
@Loeky Die 6" staat veel netter op zon frame en bovendien geeft het mij genoeg remkracht dus waarom 8"?
@ dirty-felt: die vork heb ik via via weten te bemachtigen. komt dus niet bij een dealer vandaan.
@ Segunda3 De Ellsworth heeft een te snelle run in Winterberg niet overleeft, overstekende bomen
@Sven Tja die stadsfiets is een rasechte gazelle tour de france, helaas altijd door mn vriendin in gebruik.
@legion I-beam is gewoon supervet, ziet er mooi uit kw design en is easy te verstellen en doet niks onder aan de stevigheid van een conventionel pen/zadel en nee ik had er nog niet eerdre mee gereden.
@ dirty-felt: die vork heb ik via via weten te bemachtigen. komt dus niet bij een dealer vandaan.
@ Segunda3 De Ellsworth heeft een te snelle run in Winterberg niet overleeft, overstekende bomen

@Sven Tja die stadsfiets is een rasechte gazelle tour de france, helaas altijd door mn vriendin in gebruik.
@legion I-beam is gewoon supervet, ziet er mooi uit kw design en is easy te verstellen en doet niks onder aan de stevigheid van een conventionel pen/zadel en nee ik had er nog niet eerdre mee gereden.
- Pieter en zijn V10
-
zulke bikes horen niet achter op een auto, maar in de auto. Dus nee (de sunday leeft in Zwolle).hund schreef:strakke bike!
zag ik deze vanochtend (7:30) achter aan een auto hangen in eindhoven?
in de buurt van maxima medisch centrum.
leek er in ieder geval wel op maar kon het niet heel goed zien
keybone collector!!!
-
- Pieter en zijn V10
- Pieter en zijn V10
-
- Pieter en zijn V10
-
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
-
Flatcrown is onderweg, als deze gemonteerd is zal de fiets fast beter rijden.
Maar zoals pieter idd zegt, ze gaat hard, erg hard ,maar is niet vergevings gezint.
De Ellsworth Dare is meer een extreme freeride bak, maar k moet zeggen dat de laatse runs willingen en wberg Downhill ook erg hard gingen.
Anyway Ellsworth is dead, Ironhorse is alive.
Tot in France, Roy
Maar zoals pieter idd zegt, ze gaat hard, erg hard ,maar is niet vergevings gezint.
De Ellsworth Dare is meer een extreme freeride bak, maar k moet zeggen dat de laatse runs willingen en wberg Downhill ook erg hard gingen.
Anyway Ellsworth is dead, Ironhorse is alive.
Tot in France, Roy
-
- Pieter en zijn V10
Je mag dit weekend nog mee, en anders gaan we mooi naar de vakantie weer met zijn allen, zowel hardtails als de fully's.mariëlle schreef:Hé Roy,
Super mooie fiets! Ik zou hem echt niet roze maken maar gewoon alle anderen een 'poepje' laten ruiken![]()
Stoer hoor van die rotsen afspringen! En Pieter heeft ook vleugels gekregen! Mag ik weer een keertje met jullie mee?![]()
Veel plezier dit weekend in Winterberg !
xx Mariëlle
Maar Joost en ik zijn er vanaf zaterdag middag. En dan zondag weer willingen..
its all about "being single, seeing double and jumping triples"