Mijn demo met nieuw likje verf erbij
Moderator:Beheerders
Een XC frame kan je nog wel een keer lassen, die heeft niet veel te lijden.
Een DH frame moet je imho gewoon echt niet doen, en idd na 3 a 4 jaar intensief gebruik is de spanning er echt wel uit.
Destijds was mijn aluminium Honda CRF450 na 1 seizoen circa 2 cm langer, na 2 jaar voelt zo'n ding aan als een vaatdoek echt waar.
Een DH frame moet je imho gewoon echt niet doen, en idd na 3 a 4 jaar intensief gebruik is de spanning er echt wel uit.
Destijds was mijn aluminium Honda CRF450 na 1 seizoen circa 2 cm langer, na 2 jaar voelt zo'n ding aan als een vaatdoek echt waar.
Dat was het begin ja, daarna brak de demper van de achterbrug en zat het geheel in de kreukelsRabelista schreef:Oohja dat weet ik volgens mij nog, was dat bij die high en low aansluiting?

Zonde, hoelang was dat geleden ongeveer eigenlijk.. trouwens, heb je nog iets terug gekregen?-Gast- schreef:Dat was het begin ja, daarna brak de demper van de achterbrug en zat het geheel in de kreukelsRabelista schreef:Oohja dat weet ik volgens mij nog, was dat bij die high en low aansluiting?. Nu bleek dit voor een High Octane niet ongewoon te zijn na even te hebben gesproken met de Bikeshop in Winterberg die ze destijds nog in de verhuur hadden.
ontopic weer

Jazeker, een compleet nieuwe frame, welke ik gelijk in doos heb verkocht waarop mijn (demo) Demo9 volgdeRabelista schreef:Zonde, hoelang was dat geleden ongeveer eigenlijk.. trouwens, heb je nog iets terug gekregen?-Gast- schreef:Dat was het begin ja, daarna brak de demper van de achterbrug en zat het geheel in de kreukelsRabelista schreef:Oohja dat weet ik volgens mij nog, was dat bij die high en low aansluiting?. Nu bleek dit voor een High Octane niet ongewoon te zijn na even te hebben gesproken met de Bikeshop in Winterberg die ze destijds nog in de verhuur hadden.
ontopic weer