welke freeride/slopestyle bike?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

jojo

Bericht door jojo » ma mei 14, 2007 6:09 pm

Zelfs 400 euro is te hoog gegrepen.

250 max voor frame.

Maar voor 1250 euro kun je beter verder kijken, komen geregeld leuke bikes voorbij rond die prijs.

nu maar weer ontopic ;)
keybone collector!!!

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » ma mei 14, 2007 6:34 pm

Steelhead Rider schreef:
Rabelista schreef:
Trekrules schreef: Ik denk dat de verkoper echt niet liegt,die univega is een DH bak.Het is namenlijk zo'n univega Ram DH 9 ;).1 van de weinige DH frames waar nog V brake nokken op zitten en univega maakt ze niet meer dus zijn ze ook zeldzaam.Zo'n dikke White Brothers vork is echt geen goedkoop aftreksel die vorken kun je haast niet in europa krijgen en zijn nog behoorlijk duur.Veerweg zo te zien te verstellen met de achter demper in verschillende posities met de Horst link(Fsr).Het lijkt mij een prima fiets voor DH/FR gebruik alleen die mudgards en handbeschermers vindt ik niet staan op zo'n fiets :( .
wauw, wie wilt er nou v-brake nokken op zijn downhill frame..
Wauw, wie wil er nog om de maand van fiets wisselen omdat ie niet slopestyle genoeg is?

Het punt hier is, DH fietsen van vroeger hadden, of ze nou 1 v/d top frames waren of 1 v/d slechtste, gewoon V-Brake nokken, vroeger wisten ze tenminste wat een echte uitdaging was, met V-Brake downhillen.
bin there done that! Op mijn Santa Cruz super 8 8)

Rabelista

Bericht door Rabelista » ma mei 14, 2007 7:07 pm

Steelhead Rider schreef:
Rabelista schreef:
Trekrules schreef: Ik denk dat de verkoper echt niet liegt,die univega is een DH bak.Het is namenlijk zo'n univega Ram DH 9 ;).1 van de weinige DH frames waar nog V brake nokken op zitten en univega maakt ze niet meer dus zijn ze ook zeldzaam.Zo'n dikke White Brothers vork is echt geen goedkoop aftreksel die vorken kun je haast niet in europa krijgen en zijn nog behoorlijk duur.Veerweg zo te zien te verstellen met de achter demper in verschillende posities met de Horst link(Fsr).Het lijkt mij een prima fiets voor DH/FR gebruik alleen die mudgards en handbeschermers vindt ik niet staan op zo'n fiets :( .
wauw, wie wilt er nou v-brake nokken op zijn downhill frame..
Wauw, wie wil er nog om de maand van fiets wisselen omdat ie niet slopestyle genoeg is?

Het punt hier is, DH fietsen van vroeger hadden, of ze nou 1 v/d top frames waren of 1 v/d slechtste, gewoon V-Brake nokken, vroeger wisten ze tenminste wat een echte uitdaging was, met V-Brake downhillen.
Omdat hij niet slopestyle genoeg is? Ten eerste wilde ik hem verkopen omdat ik schuld sta, en dacht dat een ander slopestyle frame niet zo duur was. aangezien ik nu de prijzen heb gezien ben ik van mening veranderd.
Mijn fiets verkopen > schulden betalen > hardtail opbouwen. Is wat goedkoper, ben ik van mijn schulden af en kan ik alsnog rijden.. ;)

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » ma mei 14, 2007 8:50 pm

je verkoopt hem op ebay als slopestyle fiets..... en gezien je eerste post kun je verwachten dat we wat verbaasd zijn ;)

suc6 verder met afbetalen enzo..
p.s. die rm6 is echt wel relaxed dus als het kon zou ik hem zelf houden i.pv. verkopen
hoezo?

Rabelista

Bericht door Rabelista » ma mei 14, 2007 8:53 pm

Klopt, keek een beetje etc, maar 1200 voor frame only is toch wel veel..
En je hebt gelijk, vind het ook zeer jammer om hem weg te doen :(. Rij er nog veel op met plezier, laatst nog mee gedirt in soesterberg..

jojo

Bericht door jojo » ma mei 14, 2007 9:13 pm

Dan heb je er best lang over gedaan om te concluderen dat een " slopestyle" frame duur is....
keybone collector!!!

fly high

Bericht door fly high » ma mei 14, 2007 9:36 pm

het is gewoon een vette fiets :PxD daaro wil ik hem meschien ook kopen 8)
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!

Plaats reactie