250 max voor frame.
Maar voor 1250 euro kun je beter verder kijken, komen geregeld leuke bikes voorbij rond die prijs.
nu maar weer ontopic

Moderator:Beheerders
bin there done that! Op mijn Santa Cruz super 8Steelhead Rider schreef:Wauw, wie wil er nog om de maand van fiets wisselen omdat ie niet slopestyle genoeg is?Rabelista schreef:wauw, wie wilt er nou v-brake nokken op zijn downhill frame..Trekrules schreef: Ik denk dat de verkoper echt niet liegt,die univega is een DH bak.Het is namenlijk zo'n univega Ram DH 9.1 van de weinige DH frames waar nog V brake nokken op zitten en univega maakt ze niet meer dus zijn ze ook zeldzaam.Zo'n dikke White Brothers vork is echt geen goedkoop aftreksel die vorken kun je haast niet in europa krijgen en zijn nog behoorlijk duur.Veerweg zo te zien te verstellen met de achter demper in verschillende posities met de Horst link(Fsr).Het lijkt mij een prima fiets voor DH/FR gebruik alleen die mudgards en handbeschermers vindt ik niet staan op zo'n fiets
.
Het punt hier is, DH fietsen van vroeger hadden, of ze nou 1 v/d top frames waren of 1 v/d slechtste, gewoon V-Brake nokken, vroeger wisten ze tenminste wat een echte uitdaging was, met V-Brake downhillen.
Omdat hij niet slopestyle genoeg is? Ten eerste wilde ik hem verkopen omdat ik schuld sta, en dacht dat een ander slopestyle frame niet zo duur was. aangezien ik nu de prijzen heb gezien ben ik van mening veranderd.Steelhead Rider schreef:Wauw, wie wil er nog om de maand van fiets wisselen omdat ie niet slopestyle genoeg is?Rabelista schreef:wauw, wie wilt er nou v-brake nokken op zijn downhill frame..Trekrules schreef: Ik denk dat de verkoper echt niet liegt,die univega is een DH bak.Het is namenlijk zo'n univega Ram DH 9.1 van de weinige DH frames waar nog V brake nokken op zitten en univega maakt ze niet meer dus zijn ze ook zeldzaam.Zo'n dikke White Brothers vork is echt geen goedkoop aftreksel die vorken kun je haast niet in europa krijgen en zijn nog behoorlijk duur.Veerweg zo te zien te verstellen met de achter demper in verschillende posities met de Horst link(Fsr).Het lijkt mij een prima fiets voor DH/FR gebruik alleen die mudgards en handbeschermers vindt ik niet staan op zo'n fiets
.
Het punt hier is, DH fietsen van vroeger hadden, of ze nou 1 v/d top frames waren of 1 v/d slechtste, gewoon V-Brake nokken, vroeger wisten ze tenminste wat een echte uitdaging was, met V-Brake downhillen.