Passportes 2007
Moderator:Beheerders
Zeker reserveren!J.BL schreef:Yihaa! Ben inmiddels ook ingeschreven.
Voor mij ook: Classic, zaterdag, morzine.
Moet er voor de camping gereserveerd worden, trouwens?
Afgelopen zomer was het op de camping in morzine niet al te druk, maar hoe is dit tijdens de passeportes?
Jeroen
Tijdens het weekend van de Passportes is het altijd volgeboekt.
(Misschien omdat wij vorig jaar al 5 plaatsen hadden

Grtz
Tbx
Trailhunters.be
-
En ook ingeschreven, de classic op zaterdag.
1e keer pasportes, maar wel al een keer een vakantie daar doorgebracht, ben benieuwd of ik nog wat nieuwe tracks krijg te zien
.
Wat voor een demper kunnen de experts adviseren, een air of een coil. Heb zelf het idee dat een air demper (geen DHX-demper) nog wel eens de geest kan geven door de lange afdalingen (te heet worden van de olie). Vraag dit even voor een vriend van mij welke de tocht eventueel op een Fuel wil gaan rijden.
Gr. Rik
1e keer pasportes, maar wel al een keer een vakantie daar doorgebracht, ben benieuwd of ik nog wat nieuwe tracks krijg te zien

Wat voor een demper kunnen de experts adviseren, een air of een coil. Heb zelf het idee dat een air demper (geen DHX-demper) nog wel eens de geest kan geven door de lange afdalingen (te heet worden van de olie). Vraag dit even voor een vriend van mij welke de tocht eventueel op een Fuel wil gaan rijden.
Gr. Rik
My bikes:
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
-
Iedere demper is ok... We zijn steve peat of sam hill nietRR schreef: Wat voor een demper kunnen de experts adviseren, een air of een coil. Heb zelf het idee dat een air demper (geen DHX-demper) nog wel eens de geest kan geven door de lange afdalingen (te heet worden van de olie). Vraag dit even voor een vriend van mij welke de tocht eventueel op een Fuel wil gaan rijden.
Gr. Rik

Als je op een feul rijdt ga je nooit zoveel hits tegenkomen dat de demper het niet meer aan kan!
vorig jaar heeft steve (aka bikerfreak) op zijn speci enduro gereden zonder probleem en die gaat echt hard en wild te keer!
Kortom geen zorgen maken! Gewoon fun hebben!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Classic, zaterdag, Morzine ... check ...
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
-
Camping les marmottes in Morzine... Hou er wel rekening mee dat de festiviteiten vooral in het centrum zullen plaatsvinden (ze zijn er volgens mij nogaltijd niet goed van
)
Greetz
bettes
@Tbx: is er al iets geregeld met de camping?

Greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-
Nope, nog niets geregeld.bettes schreef:
Dit jaar ieder voor zich.
Probleem is dat er niemand op dezelfde dag aankomt en vertrekt.
Daarom had de eigenaar voorgesteld om het gewoon apart of in kleine
groepjes die samen aankomen en vertrekken het te regelen.
Grtz
Tbx
Trailhunters.be
We passen hem even wat aan, wat is de Passeportes exact voor event, wat is de aard van de rit, hoe lang duurt het, hoe zwaar is het?
Graag hoor ik wat ervaringen
Wat voor bike is dan meer geschikt voor dit event:
-Specialized SX Trail
-Specialized Demo9
Graag hoor ik wat ervaringen
Wat voor bike is dan meer geschikt voor dit event:
-Specialized SX Trail
-Specialized Demo9
Laatst gewijzigd door Gast op di feb 27, 2007 3:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
ik kan het niet beter zeggen...msxx schreef:@-Gast-
Dit topic gaat over de Passeportes, dat is een heel ander evenement
Gebruik even de zoekfunctie, is genoeg geschreven over de megavalanche
ps: de modkrachten en neigingen mogen op mtb.nl blijven
greetz
bettes
Ik ben mbt deze events een noob, daarom wil ik ze ook rijden dit jaar:les alpes schreef:1) ander topicnwolsink schreef:De Megavalanche is dus 28&29 juli, je kan dus zelf kiezen welke dag je hem rijd, het gaat dus om hetzelfde parcours e.d.
2) lul niet: zaterdag kwalificatie, zondag megavalanche. Niet op hetzelfde parcours.
1 Passportes 29-06 tm 01-07
2 Megavalanche 28&29-07
Graag een korte omschrijving van de aard van deze beide events en wat de voornaamste verschillen zijn dus met de nadruk op Passportes want daar gaat het topic over.
(P.s. wat een shit site van Passportes, zit een bug in de flash film waardoor IE7 telkens hangt)