Camera op stuur
Moderator:Beheerders
Nee ik heb niet in m'n camera zitten boren. Ik heb er een soort doosje van mecanoAudwin schreef:Heb je nou in je camera lopen boren?
Wel vet gedaan alleen niet echt goede kwaliteit film

Kwaliteit valt idd tegen mar dat komt door het uploaden naar internet.

hier van de bovenkant. 3 taaijreps (hoe schrijf je dat

Met welk programma heb je de montage gedaan?Reprox schreef:Ik heb vanmiddag meteen wat tests video's gemaakt en daar heb ik meteen maar even een filmpje van gemaakt..
(Beetje slordige montage..)
http://media.putfile.com/My-First-Video-17
De klem houd zich wel goed verders.. Alleen was de cam halvewege leeg
Groetjes Daan
Grtz,
Groetjes Daan[/quote]
Met welk programma heb je de montage gedaan?
Grtz,[/quote]
Ik heb dit gewoon met windows movie maker gemaakt
aleeee,
(voor meer filmpjes kunde ook ff op mn tijdelijke site kijke: www.tiestbontempi.tk )
Met welk programma heb je de montage gedaan?
Grtz,[/quote]
Ik heb dit gewoon met windows movie maker gemaakt

aleeee,
(voor meer filmpjes kunde ook ff op mn tijdelijke site kijke: www.tiestbontempi.tk )
Yes!! Windows moviemaker.. Te downloaden op Downloads.comBikerke schreef:Met welk programma heb je de montage gedaan?Reprox schreef:Ik heb vanmiddag meteen wat tests video's gemaakt en daar heb ik meteen maar even een filmpje van gemaakt..
(Beetje slordige montage..)
http://media.putfile.com/My-First-Video-17
De klem houd zich wel goed verders.. Alleen was de cam halvewege leeg
Groetjes Daan
Grtz,
Tenzij je die al geinstaleerd heb ( In sommige gevallen staat deze al geinstaleerd vanuit windows zelf )
@ Trek, Ziet er goed uit klasse filmpje.. alleen wat slechte kwaliteit. can't blame it.. (het is ook een FOTO camera) ik heb precies het zelfde probleem

@ illuminatastigmata, Ben niet zo'n techneut, Probeer het nog eens.. Of je kunt proberen hem op te slaan op je HD??
@ Audwin, Show your movie!!

Ik ga de cam vanmiddag proberen te monteren op m'n helm, kijken of dat een beter efect geeft..
Groetjes Daan
Normal people worry me.
Zoek is naar binck and smacker. is een klein programmatje van 4 mb ofzo wat egt alleeeeesReprox schreef:Offtopic: Wie weet een goed coverter proggie? voor MOV naar AVI/MPG
Liefst één wat me niets gaat kosten..![]()
Groeten Daan

Groeten,
__ff gezocht hier is de link download de bovenste, het is maar 1.2 mb

Laatst gewijzigd door trek op vr mei 05, 2006 12:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
idd een beetje beter vastzetten en er een gezellig muziekje bij (maakt het kijken een stuk leuker) verder simpel maarAudwin schreef:http://media.putfile.com/Riding-with-camera-on-bike
Beetje wiebelig, hij zat nog niet goed vast.

Heel erg bedankttrek schreef:Zoek is naar binck and smacker. is een klein programmatje van 4 mb ofzo wat egt alleeeeesReprox schreef:Offtopic: Wie weet een goed coverter proggie? voor MOV naar AVI/MPG
Liefst één wat me niets gaat kosten..![]()
Groeten Daanconverteert, vet hendig. ik gebruik ut zelf ook en werkt als een trein. Zal ff kijke of ik nog ergens een link kan vinden.
Groeten,
__ff gezocht hier is de link download de bovenste, het is maar 1.2 mbwww.radgametools.com/bnkdown.htm

Zal binnenkort even een nieuwe film posten..
Groeten Daan
Normal people worry me.