winterberg
Moderator:Beheerders
Zijn die nieuwe drops goed te doen, qua uitrijden enzo.goofy2 schreef: Nu spierpijn in de armen en een enorme drang om weer te gaan. oa omdat ik die 4 meter drop niet heb genomen.
Die six-cross is geloof ik ook aangepast, heeft iemand daar misschien foto's
van gemaakt, ben erg benieuwd.
Heb er echt zin in zeg. Gisteren hebben we in de merwelanden (Dordrecht)
ook een paar coole drops gemaakt alleen ging de landing door een veldje
brandnetels, lekker hoor

Greetz
De sixcross is niet veel anders. Alleen hebben de tables die erin liggen nu 2 `kanten`. Aan de ene kant loopt de bult normaal, en aan de andere kant heeft hij een steile `lip` waardoor je best hoog kan springen. Middenin is een heel stuk weg, omdat ze daar met iets ( wat? weet ik niet ) bezig zijn.Faceplant schreef:Zijn die nieuwe drops goed te doen, qua uitrijden enzo.goofy2 schreef: Nu spierpijn in de armen en een enorme drang om weer te gaan. oa omdat ik die 4 meter drop niet heb genomen.
Die six-cross is geloof ik ook aangepast, heeft iemand daar misschien foto's
van gemaakt, ben erg benieuwd.
Heb er echt zin in zeg. Gisteren hebben we in de merwelanden ook een
paar coole drops gemaakt alleen ging de landing door een veldje brandnetels
lekker hoor![]()
Greetz
De drops zijn goed te doen, landingsbulten zijn wel aardig, uitrijden gaat prima, alleen de aanloop naar nr. 4 en nr. 5 vind ik minder.
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
De aanloop is inderdaad een beetje onlogisch maar mag geen probleem zijn. Je kunt nog voldoende vaart maken. Soms moet je een beetje om een paar bikers heen slalommen die van het uitzicht aan het genieten zijn. Over de landing van drop nr. 5 kan ik je niet zoveel vertellen maar nr. 4 is lekker smooth en de uitloop prima. Nr 5. zal iets meer impact hebben maar mag ook niet voor al te veel problemen zorgen.
De sixcross was nauwelijks aangepast en op het einde zelfs gedeeltelijk verwijderd. Tenminste de rechterkant. Ook de free cross is aan de bovenkant gechoped. Net zoals de evil eye waar een north shore ontbreekt. Jammer maar het maakt een bezoek aan winterberg er niet minder door.
@raggertje Het was inderdaad een super dagje hopelijk kunnen we weer snel een kijkje nemen op het uitzichtspunt. En mischien ook wel eraf stuiteren.
De sixcross was nauwelijks aangepast en op het einde zelfs gedeeltelijk verwijderd. Tenminste de rechterkant. Ook de free cross is aan de bovenkant gechoped. Net zoals de evil eye waar een north shore ontbreekt. Jammer maar het maakt een bezoek aan winterberg er niet minder door.
@raggertje Het was inderdaad een super dagje hopelijk kunnen we weer snel een kijkje nemen op het uitzichtspunt. En mischien ook wel eraf stuiteren.
Bedoel je die drop vanaf het wegdek, vorig jaar kon je daar ook al een stukgoofy2 schreef:Niet noemenswaardig. Op het einde, na het schuine stukje als je de weg bent over gestoken ligt een klein dropje.
naar beneden springen, dan wel meteen goed sturen of remmen want
anders hing je in de bomen

Maaruh heeft niemand wat actiefoto's om hier te posten, kunnen de anderen
alvast in de stemming komen

Greetz
is de sixcross te doen voor iemand met een paar jaar xc-ervaring en een paar jaar street? ik wil er wel eens heen, maar ben bang dat ik te gek doe omdat ik nog weinig kan behalve hard trappen en aan het stuur trekken
Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)
Geen bekenden.... dat ga ik rodger vertellen!Jass schreef:Zaterdag waren er redelijk wat NL-ers, maar geen bekenden gezien. Gister waren er inderdaad veel in Groningen
Ik was dr zondag. Was blij dat we om 9.30 al op de parkeerplaats aldaar stonden en flink wat runs konden doen terwijl t niet druk was. Uurtje of 2 begon t toch wle iets drukker te worden. 2 andere nederlanders en tbx + crew gezien.
Jou had ik wel gespot. Ik zag je toen je vetrok vanaf het terras daarna niet meer gezien. De spagethi was er trouwens duur en slecht.Don schreef: Geen bekenden.... dat ga ik rodger vertellen!
Ik was dr zondag. Was blij dat we om 9.30 al op de parkeerplaats aldaar stonden en flink wat runs konden doen terwijl t niet druk was. Uurtje of 2 begon t toch wle iets drukker te worden. 2 andere nederlanders en tbx + crew gezien.