gebroken floating disc V10
Moderator:Beheerders
-
Wat later dan beloofd, maar hier zijn de foto's van de montage op m'n Foes:
Voorkant (boven BB)

Achterkant (aan de caliper)
[/b]
Voorkant (boven BB)
Achterkant (aan de caliper)
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
- Pieter en zijn V10
- Hydraulic_Pimp
- Pieter en zijn V10
-
- Contacteer:
Het lijkt me toch vrij duidelijk wat de oorzaak is geweest? Dat kromme ringetje past in dat verhaal. Ik zou de FDB niet nabestellen maaar er zelf 1 maken, veel goedkoper en waarschijnlijk ook nog eens sneller.
Lijkt me stug dat je link 'echte' schade heeft opgelopen maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen kun je even informeren wat een nieuwe je kost en dan afwegen of je er een neemt natuurlijk.
Lijkt me stug dat je link 'echte' schade heeft opgelopen maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen kun je even informeren wat een nieuwe je kost en dan afwegen of je er een neemt natuurlijk.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
- Pieter en zijn V10
Daar zou ik ook een nieuwe voor aanschaffen, die van een Morewood kost 250 euro. Ik heb eigenlijk niet zo in de gaten gehouden wat zon ding zoal kost maar 30 pond lijkt me een goeie prijs om gewoon een nieuwe te kopen.Pieter en zijn V10 schreef:ik heb reeds contact gehad met de uk en de usa, ik ga er denk ik toch een compleet nieuwe opzetten.
wat de koste daar van zijn is nog niet helemaal bekent, ook ivm mogelijke garantie, anders ging de man uit de uk uit van zo'n 30 pond
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
- Pieter en zijn V10
- Pieter en zijn V10