freeride/downhill shop in noordoost brabant
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Plus dat ie minstens de helft van dat leuke materiaal in de vitrinekastjes daarvandaan haalt volgens mij
Maar inderdaad,fijne tent,veel op voorraad ook,das toch wat meestal telt
als je aan de deur staat en je kunt het gewenste artikel meteen meepakken dan betaal je er tòch dat beetje meer voor(ik tenminste wel).
(en het oog wil ook wat
)
En daarbij is Robert ook niet te beroerd om een serieuze klant ook een serieuze testrit te laten maken op een serieuze fiets.

Maar inderdaad,fijne tent,veel op voorraad ook,das toch wat meestal telt
als je aan de deur staat en je kunt het gewenste artikel meteen meepakken dan betaal je er tòch dat beetje meer voor(ik tenminste wel).
(en het oog wil ook wat

En daarbij is Robert ook niet te beroerd om een serieuze klant ook een serieuze testrit te laten maken op een serieuze fiets.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
wat denk je hoe de Duitse online shops werken, die hebben toch hetzelfde voordeel van een lage overhead. Vanaf 01-01-2007 is de BTW in Duitsland wel van 16% naar 19% gegaan, die 3% voordeel is nu iig wegMarklesss schreef:Ik denk dat je dan alleen een internetshop moet beginnen en genoegen nemen met een wat lagere marge dan andere shops in NL omdat ze anders alsnog naar Duitsland gaan. En met een online shop maak je veel minder kosten, je moet alleen een opslag hebben maargoed een grote schuur is vaak al genoeg.