" You only need 9 gears " zei Gee Atherton.Steelhead Rider schreef:Het was wel een leuke race, vooral die opmerking van James May "Yours only has 9 gears? My mountainbike has 21"

Moderator:Beheerders
Zou cooler geweest zijn als 't een of andere streeter op een Toy ofzo was geweest, "Gears?...You don't need gears. One speed is enough."TheBigLjeweetwel schreef:" You only need 9 gears " zei Gee Atherton.Steelhead Rider schreef:Het was wel een leuke race, vooral die opmerking van James May "Yours only has 9 gears? My mountainbike has 21"
Hoezo? Vast wel eens van een Fox dhx air gehoord? Doet niet onder voor een coil en zal denk ik volgend seizoen regelmatig gespot gaan worden op de bikes van de dh pros.DESL schreef:Ik zag ook een Air shock, geen coil![]()
Voor het betere trappen werk toch raadzaam lijkt mij.
Maar ik snap best dat Gee Atherton heus wel
kennis van zaken heeft, ik verbaasde me alleen even.
Verder best geinig.
ik heb toch al wel vaker gehoord dat een air shock toch net niet een coil shock kan evenaren, er was hier trouwens toch een tijdje geleden iemand die in zen Sp Enduro zen air shock had vervangen voor een coilHoezo? Vast wel eens van een Fox dhx air gehoord? Doet niet onder voor een coil en zal denk ik volgend seizoen regelmatig gespot gaan worden op de bikes van de dh pros.
Die gozer is dan ook bijna Pro-downhiller en merkt het geringste verschil...simon-ffc schreef:ik heb toch al wel vaker gehoord dat een air shock toch net niet een coil shock kan evenaren, er was hier trouwens toch een tijdje geleden iemand die in zen Sp Enduro zen air shock had vervangen voor een coil
The STIG in een Clio V6, dan was hij 100% zeker dat steegje niet doorgekomen.M@lphy schreef:TUUR-LIJK!
Als Gee nou met SPD was gaan rijden dan....![]()
Ze hadden gewoon the Stig in die Clio phase III moeten zetten ipv. Cpt. Slow!
Gelukkig is ie wel heel relaxt en zen enzo ...simon-ffc schreef: ik heb toch al wel vaker gehoord dat een air shock toch net niet een coil shock kan evenaren, er was hier trouwens toch een tijdje geleden iemand die in zen Sp Enduro zen air shock had vervangen voor een coil
maar zelf nog niet niet met zo n dhx air gereden,dus mss kan die toch wel aan dhx5.0 tippen,wait and see![]()
trouwens die demper op Gee Atherton zen fiets was volgens mij een swinger 4way of een 5th element(dacht ik gezien te hebben)
Leuk stukje, jammer van de slechte kwaliteit (maar goed, beter dan niks!)doubleK schreef:Misschien beetje laat, maar voor de liefhebbers is hier het gedeelte uit Top Gear te downloaden.
rechtermuis klik en opslaan als is aan te raden, 10.5mb