(KAN SLOTJE OP) jaja weer een topic over de aanschaf van een

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Steelhead Rider
Re:jaja weer een topic over de aanschaf van een bike

Bericht door Steelhead Rider » wo sep 14, 2005 4:16 pm

LSmtb schreef:
[
crazyfuck schreef:
merken zoals canyon en commencal. Het zijn ook afzichtelijke fietsen.

Commencal flut? Dacht het niet! A.C.C. wordt er niet voor niks wereldkampioen op en de helft van de huidige Franse mtb"ers is begonnen op een Sunn (=huidige Commencal). Maar goed, smaken verschillen...

Commencal is zeker niet flut, zijn goeie fietsen en kunnen veel aan, en hebben zeker een goeie prijs:kwaliteit verhouding

Dirt4breakfast

Bericht door Dirt4breakfast » wo sep 14, 2005 4:48 pm

jojo schreef:
Het voordeel van die minder bekende merken is dat ze de zelfde / goede kwaliteit geven maar dan voor heel wat euro"s minder.

Inderdaad, vaak zit het prijsverschil gewoon in de stickers... Kijk maar naar bijvoorbeeld American Eagle, Token, Viper en Leaderfox. Ze verkopen allemaal het zelfde fully frame met carbon chainstays, maar de AE is bijna 900 euro duurder dan de Leaderfox en de andere 2 zitten er tussen in...

Loeky

Bericht door Loeky » wo sep 14, 2005 4:52 pm

@ crazyfuck: je zegt dat je voor drops van 2 meter geen fully nodig hebt, ik zeg ook niet niet dat ik vind, maar ik noemde gewoon een voorbeeld zodat je een beetje een richtlijn zou krijgen waarvoor ik de fiets wil gaan gebruiken. Wat betreft die Kona Stinky, het is idd een leuke bike, maar veeeeeeeeeeeeel te klein voor mij (ik ben 1,93 meter) dus dat schiet echt niet op als ik dr nog een beetje fatsoenlijk een heuvel/berg mee op wil rijden :?.

AUB niet gaan zeiken of een merk nou wel of niet bekend is, want zoals ik al verwachtte, wordt een serieus topic als dit weer eens verkloot door mensen/posers die gaan discussiëren over off-topic onderwerpen. Stop hier aub mee (als je echt je gedachten wilt wisselen met een bepaald persoon, stuur hem/haar dan lekker een mailtje ofzo) en geef antwoord op de vraag in het topic.

Toch bedankt voor degenen die een serieuze reactie hebben geplaatst, zo vind ik bijvoorbeeld die Commencal Supreme 6.30 een erg aantrekkelijk fietsje!!

Any suggestions?

groeten :-*

LSmtb

Bericht door LSmtb » wo sep 14, 2005 8:05 pm

Loeky schreef:
Toch bedankt voor degenen die een serieuze reactie hebben geplaatst, zo vind ik bijvoorbeeld die Commencal Supreme 6.30 een erg aantrekkelijk fietsje!!

Probeer het eens via www.bikesport.nl in Nuenen. Weet niet wat zij voor een Supreme 6.3 vragen, maar meestal zitten ze wel ver onder de adviesprijs.

Loeky

Bericht door Loeky » do sep 15, 2005 1:16 pm

Iedereen die serieuze reacties heeft gepost; Bedankt :-*
Er kan een slotje op dit topic want ik ben hoogstwaarschijnlijk voorzien van een Bulit frame incl 5th element... :D Ik heb dus geen andere suggesties meer nodig :P

Groeten!

ELVIS

Re:(KAN SLOTJE OP) jaja weer een topic over de aanschaf van

Bericht door ELVIS » do sep 15, 2005 1:33 pm

Nou als er iets moois is op deze aarde, dan komt dat er zeker voor in aanmerking :)

Gesloten