Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.
Moderator:Beheerders
-
kooz
-
Contacteer:
Bericht
door kooz » za feb 11, 2006 10:45 pm
F.B. schreef:pff vorig ben k er ook geweest en toen heb k op een heel stomme manier mijn frame na de kl*te geholpe ma k ben nu al aant traine om ze dit jaar uit te rijde en jah het was de eerste dag de eerste afdaling zelfs en jah dan maar onder in morzine na een fietse maker een gat daar mijn frame geboort om mijn zadel pen terug vast te zette dan ben k toch nog kune gaan downhille de volgende dag na da k mij vreselijk heb verbrand met de zon achjah je moet het er voor over hebbe mooie foto's
sheers
woowoowoow..ik zou als ik jou was gewoon even leestekens gaan gebruiken.. want hier word het niet erg duidelijk van..ook gewoon nederlands a.u.b.
kooz
-
Chmod
Bericht
door Chmod » zo feb 12, 2006 10:48 pm
jup, XXL en ik ingeschreven.
-
Ton 3OX - Berichten:52
Bericht
door Ton 3OX » ma feb 13, 2006 9:04 am
bettes schreef:Ton 3OX schreef:Zeg mannen,
Een supergave trip met geweldige foto's. Nu kan ik het niet laten: de meeste paden zijn toch behoorlijk breed. Zou dat ook met een zijspan kunnen zo'n ""tochtje"" maken?
groeten
Ton 3ox
Daar vrees ik heel erg voor... De paden die je niet op foto ziet (de heel fijne dus

zijn singletrack in de nauwe zin van het woord. ook de zijspan terug boven krijgen met een haak aan een liftje lijkt me onmogelijk
greetz
bettes
Ja, ik had al zo'n vermoeden, maar ik zag ons al een mooie jump maken, zo'n linker bochtje een meter of tien van te voren inschuiven: een korte snelle instuurbeweging naar links, zijspan een beetje dwars en je schuift er zo door. Of naar rechts stevig uithangend en achter wegglijdend op het laatste moment gecorrigeerd door de bakkenist: zijspanrijden kan zo mooi zijn. Goed, toch bedankt voor jullie reacties.
groet,
Ton
-
Tbx
Bericht
door Tbx » za feb 18, 2006 7:27 pm
Scaluner schreef:Echt hele mooie foto's, lijkt me echt een keer iets om te gaan doen!
Zag ik nou op een aantal foto's een XC'er (zowel kwa fiets als kleding/bescherming)?? Is dat daar een beetje te doen met een hardtail eigenlijk. Heb wel ervaring met het ruigere (/technische) afdalingswerk, en ik zag op foto's wel heel veel singletrack.
Zoals al meermaals gezegd: het kan op elke bike.
Voor de DH'ers: onderschat het niet!
Er zijn er veel die de 80km niet kunnen uitrijden.
Er zitten een paar serieuze klimmen in.
Maar het is dikke FUN!!
Grtz
Tbx
Trailhunters.be
-
Chmod
Bericht
door Chmod » wo feb 22, 2006 5:18 pm
hoelang hebben jullie er over gedaan? en hoeveel tijd heb je?
-
Tbx
Bericht
door Tbx » wo feb 22, 2006 6:05 pm
Chmod schreef:hoelang hebben jullie er over gedaan? en hoeveel tijd heb je?
Je hebt tijd van 8.00h tot 18.00h.
Ik denk dat wij de laatste keer een half uur voor tijd binnen waren.
Ligt een beetje aan wat stukken je krijgt onderweg...
Het is niet zo moeilijk om op tijd beinnen te zijn
Grtz
Tbx
Trailhunters.be
-
GT-I - Berichten:47
Bericht
door GT-I » do feb 23, 2006 9:33 pm
Hey Mr TBX,
anders moeten we dit jaar nog harder rijden...als dat kan...en hem twee keer doen op 1 dag
btw..Mr Veggie Dave en rasta "ik spring wel van de big drop" dries zijn ook ingeschreven en op zoek naar een big bike

-
Tbx
Bericht
door Tbx » do feb 23, 2006 9:43 pm
GT-I schreef:Hey Mr TBX,
anders moeten we dit jaar nog harder rijden...als dat kan...en hem twee keer doen op 1 dag
btw..Mr Veggie Dave en rasta "ik spring wel van de big drop" dries zijn ook ingeschreven en op zoek naar een big bike

Ik zal al blij zijn als we genoeg energie over hebben om die 80 km
af te vlammen. Zoals je weet valt de Passportes op het einde van onze
17 daagse roadtrip.
Btw ik moet toch wel proberen om mijn 5 km lange manual te verbeteren

op die asfaltstrook.
Grtz
Tbx
Trailhunters.be
-
dmx - Berichten:138
Bericht
door dmx » vr feb 24, 2006 4:00 pm
@ GTI
Dat lijkt me sterk. Maar er zijn wel plannen om op zondag morgen een deel van de rit over te doen, vooral die heerlijke afdaling van Avoriaz naar Morzine, en dan zo verder richting Les Gets.
btw : zo hard hadden we vorig jaar ook niet gereden hè. Meer stil gestaan en gewacht op iedereen met pech ( lekke banden, kapotte dérailleurs enz)
-
GT-I - Berichten:47
Bericht
door GT-I » vr feb 24, 2006 11:33 pm
@dmx
jamajama...tussen die pauzes en repairstops door hebben we wel hard gereden hé
of doe gewoon mee met de felle praat om er bij te horen en cool te zijn
Maar in ieder geval...na 17 dagen roadtrip zal de passportes een keer uitrijden wel genoeg zijn