als je de E100 voor een MRP te veel vind, dan is de roox eigenlijks de enigste keus,
alle andere chainguides voor de prijs van de roox of minder werken niet zo goed als een roox
Re:beginnen met DH / Freeride
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
n00by schreef:
vandaag versnellingen er maar weer op gezet.
Reed voorheen altijd met een roox chaindog en chaincat. iemand een betere oplossing die niet te duur is?
Zon mrp systeem zie ik wel zitten alleen 100 euro vind ik wat veel..
Ik heb net een mrp gekocht, omdat ik de chaindog en rollercoaster niet goed genoeg vondt, hij wilde er nog wel"s aflopen.
MRP voor 100,- is spotgoedkoop. Iets beters voor die prijs is moelijk te vinden denk ik. Misschien een 2e hands E-13
Rinse
Rinse Appelstroop schreef:
[n00by schreef:
vandaag versnellingen er maar weer op gezet.
Reed voorheen altijd met een roox chaindog en chaincat. iemand een betere oplossing die niet te duur is?
Zon mrp systeem zie ik wel zitten alleen 100 euro vind ik wat veel..
Ik heb net een mrp gekocht, omdat ik de chaindog en rollercoaster niet goed genoeg vondt, hij wilde er nog wel"s aflopen.
MRP voor 100,- is spotgoedkoop. Iets beters voor die prijs is moelijk te vinden denk ik. Misschien een 2e hands E-13
Rinse
100 euro voor een mrp vind ik niet te veel, alleen 100 euro vind ik teveel

Ga nog even aanklooien met mn roox gebeuren en anders maar een mrp kopen.
Denk aan een syteem 3 omdat ik niet van plan mn fiets hard te slopen.. of iemand andere suggesties?
als je van je roox zooitje af wil wil ik het wel hebben denk ik?! tenminste als het past op mn bike let me know!
HT in Winterberg op de DH vond ik eigenlijk best cool. Je wordt wel sneller moe en tis minder comfortabel maar tis wel gaaf. Ben nu al een paar keer geweest en kan niet zeggen dat de FS zoveel vetter is dan de HT daar. De fourcross daar vind ik te saai voor woorden, om niet te spreken met een FS :P Dat is persoonlijk.
Bad Wildbad was op de HT ook te doen maar lijkt me leuker op de FS (heb m zelf dus nog niet gedaan op FS)
De nieuwe Willingen DH was wel iets leuker op de FS want dies nogal heftig op de HT.
Nah, de meeste dingen die ik daar niet deed op de HT deed ik ook niet op de FS
Bad Wildbad was op de HT ook te doen maar lijkt me leuker op de FS (heb m zelf dus nog niet gedaan op FS)
De nieuwe Willingen DH was wel iets leuker op de FS want dies nogal heftig op de HT.
Nah, de meeste dingen die ik daar niet deed op de HT deed ik ook niet op de FS