Re:Bad wildbad: spring je alles?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » wo mar 30, 2005 12:49 am

Bruno schreef:
Op de DH deed ik alles behalve de gap, op de boarder kom ik de 2de helft nog moeilijk van de grond, ik kan eigenlijk geen reet springen, ik kan helemaal niet dirten of niks. Volgende keer ga "k wel voor die gap-jump 8)

Op zich is die gap wsl niet zo moeilijk denk ik (lip is een stuk hoger dan de landing tegen 2 jaar geleden, toen lagen ze ongeveer op gelijke hoogte), maar dat daar een gat tussen zit he, spookt altijd door mijn hoofd, heb het daar zo niet mee. Hangt ook wel van de jump af, neem nu de dubbel in Todtnau ::) je moet hem maar gewoon rijden en je bent er al over. eerst weer wat meer zelfvertrouwen kweken, seizoen is nog maar net begonnen he.

meer komen oefenen é bruno :-) , Dirt"s voort springen, 4X voor voort de snelle kick, dual voort plezier en nu ook technical trails voor conditie en techniek :-)

dus ge zou nogis langs moette komen een van de dagen zo...

dont hurt the dirt!
derrek

Christiaan

Bericht door Christiaan » wo mar 30, 2005 9:40 am

Was wel weer wennen zeg, na maanden niet op de DH fiets.

Kwam er maar moeilijk in, op de boarder gewoon alles springen, DH zeker niet.

Wel op maandag nog de DH1 gereden, ging al sneller, en drops wel gedaan maar de roadgap en de dubbel niet gesprongen, hopelijk de volgende keer.

Irmo
Contacteer:

Bericht door Irmo » do mar 31, 2005 9:14 am

Eerste DH weekend voor mij, ERRUG goed bevallen. DH1 gap niet gedaan + drop ergens in het begin. DH2 drop (bij een van de vele rotsen) bij het begin geskipt.

Chmod

Bericht door Chmod » wo apr 06, 2005 9:39 am

alles buiten dubbele op DH gedaan. Road gap was wel lekker en boarder vloog like niks jongen! Alleen dinsdag wat regen.

Was mijn eerste keer in BWB en heb in het begin toch mijn peren gezien hoor. Maar na een tijdje raak je er wel in en komt er wat vaart in. Wel genoeg de grond van dichtbij gezien en zelfs 180s gemaakt tegen een rots met diameter 2m... (op DH2)

Zalig.

XXL

Bericht door XXL » do apr 07, 2005 10:08 am

Ikke idem als chmod......ultra vet parcour trouwens

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » do apr 07, 2005 11:42 am

Had graag alles gesprongen, kwam tijdens m"n 1e run op DH1 niet verder dan een kwart van de baan en toen was het al afgelopen voor het weekend.....

(Al weet ik wel zeker dat ik niet alles zou hebben gesprongen)

Plaats reactie