Re:intense urban ht proto
Moderator:Beheerders
welke blinde idioot hebben ze met een kwast op dat frame losgelaten.....heel leuk hoor dat dat camo nu mode is maar ik heb bijna nog geen merk gezien dat een beetje behoorlijk camo kan spuiten...maar het is altijd nog beter gedaan dan dit mengsel van oude tuinlak....
en die XTR derailleur....leuk voor een foto, maar o zo slecht voor de portomonaie van een streeter...
ik zou zeggen dat is er eentje voor de sloop...want ze hebben er niet zoveel van begrepen. Een van de belangrijkste dingen van het streeten is toch wel het posen, en dat durf je echt niet met zo een paintjob te doen. Daarnaast val je helemaal door de mand als je een XTR op je street slee heb zitten.
en die XTR derailleur....leuk voor een foto, maar o zo slecht voor de portomonaie van een streeter...
ik zou zeggen dat is er eentje voor de sloop...want ze hebben er niet zoveel van begrepen. Een van de belangrijkste dingen van het streeten is toch wel het posen, en dat durf je echt niet met zo een paintjob te doen. Daarnaast val je helemaal door de mand als je een XTR op je street slee heb zitten.
Erg lelijk ding, maar het is zeker weten een echte. Zie de nieuwe Dirt, daar staat hij in..
-
- Contacteer:
Crash schreef:
die ster voorop ken ik ergens van :P
waar ken jij hem dan van ??
Ik van dk bicycles 1999 , die had het ook
en over frame , het is gewoon een verlaagde xc bike . je kan er niks mee doen
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
The General schreef:
[Crash schreef:
koning christus, wat zijn jullie weer een stelletje meelopers...
eerste post: rrrrrrr
tweede post ook nog positief.
en dan stelselmatig altijd maar negatiever totdat niemand nog iets positiefs zegt.
met de meeste kan ik me nog wel vinden, maar deze gaat erover.
ok het is niet de meest geslaagde intense frame, maar een verlaagde XC bike? dat frame heeft net zoveel weg van xc als een koxx van downhill. dit is gewoon belachelijk.
grote oversized buizen, met grote gussets en naar wat ik meen te zien een 1.5 balhoofdbuis.
je kan er niets mee doen? hoezo? al mee gereden dan? leuk! vertel ons eens, wat zijn zo de minpunten aan de geometrie? hoe kan je nu zeggen of een geo goed is, aan de hand van een foto? alsjeblief, onderwijs me. ik zou het ook wel willen kunnen...
heb eens een eigen mening ::)
- Ghostdog - X
- Contacteer:
ben ik de enige die een rood kruisje krijgt ipv een plaatje? ???
Ghostdog - X schreef:
je mist niets...
zelfs jouw computer kan het niet maar aanGhostdog - X schreef:
Drooze speaks truth...
Maar velen hebben hier dan ook bovennatuurlijke gaven waardoor ze van een wazig foto"tje kunnen afleiden hoe een bike rijdt
Maar velen hebben hier dan ook bovennatuurlijke gaven waardoor ze van een wazig foto"tje kunnen afleiden hoe een bike rijdt

Hij zal vast wel goed rijden...als je de verhalen moet geloven over alle andere intense producten. Maar er zijn er veel meer die goed rijden en waarschijnlijk nog niet de helft kosten en ook heel blijven. De enige manier waarop intense de consument zou kunnen laten kiezen voor hun street slee is door em meerwaarde te geven doormiddel van bijvoorbeeld frameuiterlijk of paintjob of prijs. De prijs zal voor velen al niet interessant zijn, kijkend naar het verleden. Het frameuiterlijk is niet spectaculair en de paintjob sucks like a 10 dollar %$*@!....
-
- Contacteer:
Drooze @ DirtE19 schreef:
[The General schreef:
[Crash schreef:
koning christus, wat zijn jullie weer een stelletje meelopers...
eerste post: rrrrrrr
tweede post ook nog positief.
en dan stelselmatig altijd maar negatiever totdat niemand nog iets positiefs zegt.
met de meeste kan ik me nog wel vinden, maar deze gaat erover.
ok het is niet de meest geslaagde intense frame, maar een verlaagde XC bike? dat frame heeft net zoveel weg van xc als een koxx van downhill. dit is gewoon belachelijk.
grote oversized buizen, met grote gussets en naar wat ik meen te zien een 1.5 balhoofdbuis.
je kan er niets mee doen? hoezo? al mee gereden dan? leuk! vertel ons eens, wat zijn zo de minpunten aan de geometrie? hoe kan je nu zeggen of een geo goed is, aan de hand van een foto? alsjeblief, onderwijs me. ik zou het ook wel willen kunnen...
heb eens een eigen mening ::)
nou wat voor vork zal er in zitten ? 80 mm veer weg ofzo?
moet je kijken naar de achter brug die hangt omlaag , is het nhiet zo dat hij dan getekent is op 110 of 130? ik weet niet? dan er bij versnellingen? street bike? ss en goede kettinglijn?
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
bwa, je hebt bmx-achtige street en je heb trial-achtige street he... en bij het tweede heb je vaak een derraileur. verschillende van m"n maats rijden ook met versnellingen en 130mm vorken op hun streetbikes
en 1 daarvan, de steve, rijdt 90% van dp eraf
en het lage bb, mja... ik geloof dat de P3"s van specialized ook een laag bb hebben, zijn die daarom dan slecht? ik weet het niet. ik vind van wel, maar da"s mijn mening :P. de meeste mensen vinden de P"s goed...
het wordt wachten op een deftige revieuw denk ik, vooraleer we dit kunnen/mogen beoordelen.
en 1 daarvan, de steve, rijdt 90% van dp eraf

en het lage bb, mja... ik geloof dat de P3"s van specialized ook een laag bb hebben, zijn die daarom dan slecht? ik weet het niet. ik vind van wel, maar da"s mijn mening :P. de meeste mensen vinden de P"s goed...
het wordt wachten op een deftige revieuw denk ik, vooraleer we dit kunnen/mogen beoordelen.
???Steve 90% ???
;DSteve 100%
;DSteve 100%

ik zag die foto in de DIRT staan, op het eerste zicht vinnik het ook geen beauty, maar mss rijdt het wel beter dan een toy, rythm,P3, en weet veel wat voor HT tegenwoordig wel niet te koop zijn.
Maar een fiets die ik persoonlijk echt onvoorstebaar lelijk vind is de Jackal van SantaCruz. met die rare vorm bij het balhoofd, die de positie van de rug naar de nek van een jackal moet uitbeelden.

Ik vind het net the hungeback of the notredam, waarom hebben ze niet gewoon die TT recht gehouden, dan was het echt een mooie bak geweest ???
Maar een fiets die ik persoonlijk echt onvoorstebaar lelijk vind is de Jackal van SantaCruz. met die rare vorm bij het balhoofd, die de positie van de rug naar de nek van een jackal moet uitbeelden.

Ik vind het net the hungeback of the notredam, waarom hebben ze niet gewoon die TT recht gehouden, dan was het echt een mooie bak geweest ???
-
- Contacteer:
Drooze @ DirtE19 schreef:
bwa, je hebt bmx-achtige street en je heb trial-achtige street he... en bij het tweede heb je vaak een derraileur. verschillende van m"n maats rijden ook met versnellingen en 130mm vorken op hun streetbikes
en 1 daarvan, de steve, rijdt 90% van dp eraf![]()
bmx achtige street en trial achtige ok , trial street is dus drops to flat en veel bunny hopen, gabs enzo?
en wie is steve dan , en waarom rijd hij iedereen eraf?
-
ik wordt zo moe van dat gezeik van de meeste hier over meeloperij en posers en wie er goed is en wie er hoog kan droppen en wie er hard kan gaan en wie de best fiets heeft en wie 90 % van dp eruit rijdt, bla bla bla
die intense ziet er gewoon niet uit, nergens in het topic wordt gezegd dat hij niet lekker rijdt, omdat niemand er nog op heeft gereden, t ding is gewoon lelijk, en als ze het een "urban" frame noemen is het bij voorbaat al fout noem het dan een street frame, hetgene hierboven is ook de reden dat het merendeel van de ouwe "echte" users ook weg is gegaan van dp, en ook de reden dat ik er nauwelijks meer kom.
dp is 1 grote wedstrijd geworden
die intense ziet er gewoon niet uit, nergens in het topic wordt gezegd dat hij niet lekker rijdt, omdat niemand er nog op heeft gereden, t ding is gewoon lelijk, en als ze het een "urban" frame noemen is het bij voorbaat al fout noem het dan een street frame, hetgene hierboven is ook de reden dat het merendeel van de ouwe "echte" users ook weg is gegaan van dp, en ook de reden dat ik er nauwelijks meer kom.
dp is 1 grote wedstrijd geworden
je hebt grotendeels geljk Flippie Flink, maar vergeet niet dat het niveau niet beter wordt als "de oude garde" weggaat!
Natuurlijk zitten er ook hier genoeg met een grote bek, maar waar is dat niet. Er zitten er hier ook genoeg die wel kunnen rijden (in welk opzicht dan ook), die wel bescheiden blijven en die wel waardevolle posts maken!
Zoals ook in de echte maatschappij zijn er altijd mensen die de sfeer voor anderen bederven...
Natuurlijk zitten er ook hier genoeg met een grote bek, maar waar is dat niet. Er zitten er hier ook genoeg die wel kunnen rijden (in welk opzicht dan ook), die wel bescheiden blijven en die wel waardevolle posts maken!
Zoals ook in de echte maatschappij zijn er altijd mensen die de sfeer voor anderen bederven...
-
- Contacteer:
HUGO© schreef:
ik zag die foto in de DIRT staan, op het eerste zicht vinnik het ook geen beauty, maar mss rijdt het wel beter dan een toy, rythm,P3, en weet veel wat voor HT tegenwoordig wel niet te koop zijn.
![]()
als je met dat frame een chopper maakt is i wel dope
-
ok de camou is wel wat mislukt, het zou beter moeten. Voor de rest vind ik er niks mis mee allen de prijs zal wel niet erg aantrekkelijk zijn, ik denk dat dit wel een erg polyvalent fietsken is.
ela ela ,
ik ben niet mislukt eh >:( :P
Ik moet nog mislukken ;D
Het frame lijkt me wel ok van die urban , de camou-kleur is idd mislukt... .
Zal prolly niet de enige kleur zijn waarin je em kunt verkrijgen,...
Zoja , zal ie in de loop van dit jaar (of anders volgend jaar) wel een ander kleurtje krijgen.
-camou-
ik ben niet mislukt eh >:( :P

Ik moet nog mislukken ;D

Het frame lijkt me wel ok van die urban , de camou-kleur is idd mislukt... .
Zal prolly niet de enige kleur zijn waarin je em kunt verkrijgen,...
Zoja , zal ie in de loop van dit jaar (of anders volgend jaar) wel een ander kleurtje krijgen.
-camou-
ik denk da jullie dringend moete stoppe me zeike op mekander over wie beter rijdt
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Bansheebeest Jr. schreef:
ik denk da jullie dringend moete stoppe me zeike op mekander over wie beter rijdt
doen we dat dan? kewl :P
ik bedoel gewoon dat het niet een beginnertje is die niets van fietsen weet, maar dat ie wel weet wat ie doet en dat de opbouw van zijn fiets beredeneert is, en dat het nog goed rijdt ook.
damn jongens, laat u toch ni zo snel op u paard zetten. ga liever wa fietsen

Ja jij hebt makkelijk praten, jij bent belgie"s best biker
@drooze : ni oep u..
@hugo: klep toe , kzei nix over mezelf , ik zei da ze ier wa minder moete zevere mr da hebt ge precies ni goe geleze want ge doe het nog
@hugo: klep toe , kzei nix over mezelf , ik zei da ze ier wa minder moete zevere mr da hebt ge precies ni goe geleze want ge doe het nog
-
Afgezien van de kleur vind ik hem vet, en ja, ik ben een Intense fan!
Intense M1
Intense Tazer.....???????..........
Intense Tazer HT
Hoe , da wist ik niet , ;D
van wanneer da Chrisstiaan?? :-*
-camou-
Intense Tazer.....???????..........
Intense Tazer HT
Hoe , da wist ik niet , ;D

van wanneer da Chrisstiaan?? :-*
-camou-