Re:starre vork vs verende
Moderator:Beheerders
-
dat WAS je oude vork vriend, die foto is al een jaartje oud... nu zit er een sidekick vork onder (veel mooiers
) ik zal binnekort een foto scoren.

Ik heb nog een starre vork staan die erg veel op die vork in die Trek lijkt. Was eigenlijk niet voor verkoop maar ik gebruik em ook niet veel, dus als je belang hebt.
-
- Contacteer:
legion schreef:
Ik heb nog een starre vork staan die erg veel op die vork in die Trek lijkt. Was eigenlijk niet voor verkoop maar ik gebruik em ook niet veel, dus als je belang hebt.
Nee dankje , Ik ga dan toch voor de planet x
ik zie juist dat nog niemand de kona P2 heeft vermeld, zeer mooi, en maar 50eurokens bij HotWheelz... en niet bepaald zwak ook ni
Ehm, jawel, die had ik juist genoemd

@The General of the DissOrs: zelf rijd ik met de 400mm versie maar ik heb geen foto van m"n bike.
@Dirty-Harry: de vork op die DMR is 435mm, tenminste als het de originele Knifen is: die kwam enkel in 400 en 435mm. De Light versie is 400 of 420.
@Dirty-Harry: de vork op die DMR is 435mm, tenminste als het de originele Knifen is: die kwam enkel in 400 en 435mm. De Light versie is 400 of 420.
Dirty-Harry schreef:
dat WAS je oude vork vriend, die foto is al een jaartje oud... nu zit er een sidekick vork onder (veel mooiers) ik zal binnekort een foto scoren.
Hhahahaa je hebt hem naar zijn grootje gereden???
Waarom hebbie dat niet laten weten, volgens mij had ik er een jaartje garantie op.... die is nu ondertussen wel verlopen ::)
- Arnetteman
allicht one schreef:
een starre vork mag mits hij van titanium is.
STAAL RULES
- Arnetteman
legion schreef:
maat? prijs? in mijn singlespeed? wat denk je? meld je het me zondag?
Arnetteman

-
Arnetteman schreef:
[allicht one schreef:
een starre vork mag mits hij van titanium is.
STAAL RULES
Vertel mij wat.