Hoezo +100mm veerweg, Zoetermeer 2/5

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Smootless
Re:Hoezo +100mm veerweg, Zoetermeer 2/5

Bericht door Smootless » ma mei 31, 2004 8:28 am

Netjes hoor! respect, vooral voor die drop. mooie foto"s :)

Rigard
Contacteer:

Bericht door Rigard » ma mei 31, 2004 6:59 pm

jelmer-bmx schreef:
nou nou jonges.

Laat ik als eerste even uit de wereld helpen dat patrick ooit zou denken dat hij de beste is of wat dan ook want zo is hij helemaal niet.
deze jongen houd alleen maar van fietsen en ik vind het echt wel vet dat hij daar ff met ze bmxie van het clubhuis afspingt.
Oja die jongen op die gare mtb zonder veering ben ik trouwens.
Mij maakt het dus egt niet uit waar ik op fiets of het nou een bmx of een mountainbike is en al helemaal niet op een fietscrossbaan.
patrick en ik zijn trouwens 2weken geleden op die baan in berschenhoek geweest en hebben alles gesprongen daar en ja ook die nieuwe bult aan het einde daar met dat grote gat erin alleen bij mijn laatste sprong brak m"n crank af en met voorvork ging krom maybe dat ik tog maar ooit op een dag een verende voorvork ga kopen maar nu nog niet

ik kom trouwens net trug van winterberg egt een vet baantje daaro we hebben lekker gevlogen alles staat op film en ik hoop dat ik ze snel op internet heb staan.

de groeten.

Jelmer, Partick heeft de originele foto"s voor je liggen. Ik zie je snel weer.

stzr.

FoX-racing

Bericht door FoX-racing » ma mei 31, 2004 11:07 pm

eh GAST !!!

Heb bij jouw op fietscross gezeten jij was met die zwarte bike altijd en toen ging je ons wel eens trainen ;D
ging je altijd met jelmer vette sprongen maken 8) was altijd dik om te zien als ik dan met jullie aan het trainen was -=[drop is uber vet]=- met dat soort dingen hou ik me nu ook bezig meer met drops enzo maar dan met full suspension :-X
maar tering dat is wel een klap dan op je bmx HEERLIJKE SPRONG dat soort fotos moeten er meer komen ga weer ff jullie site checken zo

en de rest van de fotos (table tops etc) heb ik al hondert keer gezien ;) van jullie tijdens trainingen

(was die gast met blauwe GT was er maar 1 van heb maar 3/4 maandjes vorige jaar meegetraind ben er mee gestopt doe het al vanaf me 9e maar had er ff mee gestopt om te motocrossen toen 2 jaar ofzo niet meer gecrosst dus ik was heel slecht geworden :P)

maaru ik ga maybe of weer trainen bij zoetermeer 77.
dus kom weer trainen bij zoetermeer>>>
of ga motocross trainingen nemen bij bleiswijk is ook vet om te doen(http://www.xs4all.nl/~obraat/motorcross-bleiswijk/ ) was bij wedstrijd pinksterraces geweest wel vet

maar dan gaat ik met me honda 125 daar trainen samen met vriend kawa 250 ook vet maar eerst die honda opknappen ben bijna klaar bij motocross aad heb ik alles voor het blok besteld en voor de veerstemen en balhoofd deze week klaar en dan doet die het weer helemaal goed (ding is uit "88 dus daar was het een en ander aan kapot wel weer veel van geleerd :))

maaru fietsen doe ik ook nog steeds kick man dik trappen springen enzo (nu nog met hardtail) maar ga fully kopen (hogere trappen ;D)
ik zie je wel weer eens maybe fietsen ofzo bij driesprong skatebaan of bij de crossbaan (dinsdag morgen dus) ga ik weer ff daar heen met me bmx

He de groeten Jeffrey

allicht one

Bericht door allicht one » di jun 01, 2004 8:03 am

???

The General
Contacteer:

Bericht door The General » di jun 01, 2004 5:58 pm

ga door
ga door!!!!

Ik hang aan je lip

Gast

Bericht door Gast » di jun 01, 2004 6:03 pm

Boeiend

Smittie

Bericht door Smittie » di jun 01, 2004 7:00 pm

BOMBPROOF erik schreef:
Toen alles beter was

hehehe

Toen ik 10 jr geleden nog worldcup DH"s reed [ow ja ja het waren er 4 ofzo] trainde ik op de bmx baan in St. Pancras. Dat was een baan 100% ingericht op bmx-ers. Uiteraard werden wij uitgelachen. En terrecht we bakten er bar weinig van. Sjezus wat kun je kapot gaan op zo"n baan. Echter trainen trainen en nog es trainen en we jumpden alles op die baan. Ik reed op een C"dale dh4000 destijds.

bmx baan in St. Pancras ??? ???
welke St. Pancras bedoel je?
want ik woon in St. Pancras naast alkmaar, maar in St. Pancras is geen BMXbaan wel in langedijk "De Kley-Drivers" dat valt onder de zelfde gemeente. bedoel je die?
Op die BMXbaan rijd ik wel eens, de training waar je op je mtb mee mag doen begint nu :P dus vandaag niet

Plaats reactie