Speelfietsje..
Moderator:Beheerders
Trouwens.. als 1.90 m lang zijnde... past een 45 cm frame (de grootste cmp dus), dan niet beter dan het 15,5"" frame van de giant? Of gaat dat niet zo"n problemen opleveren...
Re:Speelfietsje..
gewoon een viper sickboy nemen
dat frame is de moeite wel waard ik weet niet of zo,n acid nu zo lekker dirt enzo
met een viper kun je veel meer
en als het je niet bevalt dan kan je altijd nog (als hij dan geupgrade is)
een merk frame ofzoiets kopen denk daar bij maar aan een b1 dual of een 24 (dat zijn wel heel overdreven voorbeelden)
gr daantje
dat frame is de moeite wel waard ik weet niet of zo,n acid nu zo lekker dirt enzo
met een viper kun je veel meer
en als het je niet bevalt dan kan je altijd nog (als hij dan geupgrade is)
een merk frame ofzoiets kopen denk daar bij maar aan een b1 dual of een 24 (dat zijn wel heel overdreven voorbeelden)
gr daantje
als je geld heb voor die cmp zou ik die nemen,.. beterre onderdelen erop als die giant en ik vind t er nog best wel bruut uit zien. t probleem bij die ginat is dat die onderdelen volgens mij niet zo heel erg goed zijn.... ken ook aan mij ligge
niaboc
niaboc
Als ik zo eens die CMP bekijk, lijkt me dat wel de beste. En met 45cm framehoogte heb je genoeg standover, maar kun je ook nog een eindje gaan fietsen. Doen!
45 cm.. Maar is juist niet het kleine frame het sterke punt van zo"n dualgeval (hee, dat rijmt ho-ho-ho).
Maargoed, is het dan niet juist een compromis? En is het dus óf super, óf net niks?
Maargoed, is het dan niet juist een compromis? En is het dus óf super, óf net niks?