een steile jump is nie veiliger,bij een steile jump gaade hoger en moede meer duiken voor te landen,en bij een onsteile jump gaade verder en minder hoog dus steiler lijkt mij gevaarlijker,je moet gewoon zorgen dat je jump mooi vloejend is en genoeg uitgestrekt,dat de zo geenen snok krijgt.lion schreef:
[Hennige-haarie schreef:
Het mag dus redelijk stijl zijn hoor. In het begin voelt dit raar aan, maar je zal het later nodig hebben om hoogte te kunnen halen en zo coole stunts te doen. Op een bepaalde manier is het veiliger ook (moeilijk uit te leggen).
kan jij alstjeblieft uitleggen waarom een stijle jump veilig is, ik denk dat meerdere dit willen weten en veiligheid gaat natuurlijk voor...
.:*Dirts howtodo*:.
Moderator:Beheerders
Re:.:*Dirts howtodo*:.
- leemgrond waar????????????
- flauwe jump komt ver, maar het is moeilijker om je voorwiel naar beneden te krijgen
- steile landing kun je meer snelheid uit krijgen voor volgende jump.
- verder moet je er voor zorgen dat Gerrit in de buurt is, scheelt je twee ruggen :P
- flauwe jump komt ver, maar het is moeilijker om je voorwiel naar beneden te krijgen
- steile landing kun je meer snelheid uit krijgen voor volgende jump.
- verder moet je er voor zorgen dat Gerrit in de buurt is, scheelt je twee ruggen :P
he,je tekstje links klopt wel voledig!
Ik heb ook een keer gehoord dat als je dirts goed zijn ingereden, dat je een dun laagje cement(poeder) erop moet doen. Dan een heel klein beetje vochtig maken en je jumps bijven mooie hard en zakken niet zo gauw in als er een vlinke regenbui is geweest.
ik heb gehoort dade der stabilize moet in poefen ,en dan ze dan kei hard liggen
in die stabilizeeee/sement, daar zit wat in....
t-bo schreef:
he,je tekstje links klopt wel voledig!
Heb een hekel aan menschen die ergens komen zonder schep.
vanaf 2006 worden alle dj frames uitgerust met bevestiging voor een spade langs de toptube...
en een emmer aan elke dropout.... een platte schup aan de andere kant ;D
neee, serieus surfstad.... jij neemt overal je telescopische spade mee naartoe?
ik vind wel dat je gelijk hebt, maar ik vind veeleer dat men met zen allen moet samenleggen en enkele schuppen ter plekke verstoppen
en een emmer aan elke dropout.... een platte schup aan de andere kant ;D
neee, serieus surfstad.... jij neemt overal je telescopische spade mee naartoe?
ik vind wel dat je gelijk hebt, maar ik vind veeleer dat men met zen allen moet samenleggen en enkele schuppen ter plekke verstoppen

Heb een BlingBling Spear&Jackson Spade welke standaard in mijn auto ligt, net als mijn schepschep, hakbijl en kapmessen.
Moet alleen uitkijken in mijn woonplaats... politie houdt af en toe van die rare acties tegen criminelen en wapens en dan moet ik weer het e.e.a. uitleggen...
Moet alleen uitkijken in mijn woonplaats... politie houdt af en toe van die rare acties tegen criminelen en wapens en dan moet ik weer het e.e.a. uitleggen...
-
surfstad schreef:
Heb een BlingBling Spear&Jackson Spade welke standaard in mijn auto ligt, net als mijn schepschep, hakbijl en kapmessen.
schuppen van polet zijn beter
-
ja, maar bling bling Spears & Jackson klinkt beter
@ surfstad, hoe moeten studenten zoals ik....16 jaar..... dat dan doen, die zich vaak per fiets naar het een en ander parcours moeten slepen.... die dus geen auto hebben?
ik vind het iig tof, als je altijd een schep bij kan hebben.... maar hoe kan ik dat doen?
ik vind het iig tof, als je altijd een schep bij kan hebben.... maar hoe kan ik dat doen?
regel iemand met een bobcat of iemand die zo"n klein kraantje heeft ;D
mvg Ninko
mvg Ninko
- dobbel our zero
of je leent deze ff

je moet gewoon beginnen met bouwen en kijken waar je eindigt
als je begint te bouwen eindigt het toch altijd anders dan hoe je zelf in ged88 had. geloof mijn maar ik heb er al genoeg gegraven
als je begint te bouwen eindigt het toch altijd anders dan hoe je zelf in ged88 had. geloof mijn maar ik heb er al genoeg gegraven
-
smax schreef:
@ surfstad, hoe moeten studenten zoals ik....16 jaar..... dat dan doen, die zich vaak per fiets naar het een en ander parcours moeten slepen.... die dus geen auto hebben?
zoals ons, shop gewoon vasthouden... jaren lange methode hier..
ik wou net iets gaan posten
ik doe het toch maar niet...... :-X
ik doe het toch maar niet...... :-X
Hennige-haarie schreef:
[smax schreef:
Of brommobiel kopen... die mag je toch al rijden als je 16 bent???
ja surfstad heeft gewoon gelijk
ik heb ook 2 jaar lang bijna elke dag met schepje op de bmx fiets een paar kilometers moeten rijden om bij me trails te komen .
en toen heb ik toch maar besloten om de trails wat dichter bij huis te maken
ik heb ook 2 jaar lang bijna elke dag met schepje op de bmx fiets een paar kilometers moeten rijden om bij me trails te komen .
en toen heb ik toch maar besloten om de trails wat dichter bij huis te maken
surfstad schreef:
[Hennige-haarie schreef:
[smax schreef:
ik weet het wel hoor mensen, hoe ik een schep kan meeneemen, suggesties genoeg gehad nu....
maar nog even @ surfstad, en dan zwijg ik brommobiel, ok ;D maar wat doe ik dan met de fiets?
schep op fiest is niet zo moeilijk als schep op fiets, fiets op brommobiel.... :P
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Smax schreef:
[surfstad schreef:
[Hennige-haarie schreef:
[
ik weet het wel hoor mensen, hoe ik een schep kan meeneemen, suggesties genoeg gehad nu....
maar nog even @ surfstad, en dan zwijg ik brommobiel, ok ;D maar wat doe ik dan met de fiets?
schep op fiest is niet zo moeilijk als schep op fiets, fiets op brommobiel.... :P
je snapt het niet.
schep op fiest.
fiest op brommer
brommer op auto
man in auto.
simpel, toch?
ik bel jullie autorijdend volk gewoon om te zeggen dat jullie een schep moeten meenemen voor mij, dat lijkt me pas simpel....
dankzij dit lekker weertje kan ik wel mooi niet beginnen....
dankzij dit lekker weertje kan ik wel mooi niet beginnen....
-
Regenpak aan en scheppen! Door dat weer worden je dirts lekker sterk. Prima schep-weer dus.