Ass kicke
Moderator:Beheerders
Wanneer denken jullie de eerste proto uit te proberen?
Of ik bedoel, in elkaar te zetten?
Of ik bedoel, in elkaar te zetten?
-
Re:Ass kicke
"@ erik bomproof waarom wil je een rvs kader maken? heeft da wel zin?"
@XXL:
ja. want de vorige 6 frames waren ook RVS. die blijft in het programma zitten, die wordt echter alleen op speciale bestelling gemaakt. Alu is het materiaal waar we met BP de toekomst in zien.
bram
@XXL:
ja. want de vorige 6 frames waren ook RVS. die blijft in het programma zitten, die wordt echter alleen op speciale bestelling gemaakt. Alu is het materiaal waar we met BP de toekomst in zien.
bram
-
[Ruff Ryder schreef: [Moet wel een BP blijven >> Dus zwaar?BOMBPROOF erik schreef: Nu 7,5 kg inclusief links en lagers excl boutjes etc. All in 7,7 kg verwacht ik.
Ben creatief weight engineering aan het doen,
Moet wel BP blijven natuurlijk
Ga hem zeker op 7 kg krijgen maar niet verder.
Wat weegt een:
M1
Tomac
B1
kaal frame incl alle draaipunten excl shock/BB ?
Gaarne uw info.
Tomac is de zwaarste van het stel geloof ik.
Beetje rare redenering zo..gelukkig weet ik wat je bedoelt..
[BOMBPROOF erik schreef: Nee hij moet lichter zonder dat ie BP-af wordt.
Dus en lichter en wel BP blijven.
BP=onverwoestbaar. Ook als ie 1,2368kg blijkt te wegen.
Dat bedoelde ik.
E
Ook niet jouw sterkste punt..(gelukkig weet ik wat je bedoelt)BOMBPROOF erik schreef: Lezen is nie het sterkste punt van ons DP-ers blijkt maar weer![]()
![]()
![]()
E
-
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=115324
6878 gram schoon aan de haak
7000 gram inclusief lasnaden en hang en sluitwerk
12,575 inclusief 888, 5th met stalen veer, hope balhoofd en FSA Platinmum DH pipe.
Niet slecht
Bombproof frame RVS maat small inclusief BB demper en voorvork balhoofd hele rattenplan 15,5 kg
Dus totale bike moet zeker op 22 kg uit kunnen komen. Hebben we wel heavy afmontage met banden van 1 kg/stuk dus 20 kg ligt binnen handbereik !
6878 gram schoon aan de haak
7000 gram inclusief lasnaden en hang en sluitwerk
12,575 inclusief 888, 5th met stalen veer, hope balhoofd en FSA Platinmum DH pipe.
Niet slecht
Bombproof frame RVS maat small inclusief BB demper en voorvork balhoofd hele rattenplan 15,5 kg
Dus totale bike moet zeker op 22 kg uit kunnen komen. Hebben we wel heavy afmontage met banden van 1 kg/stuk dus 20 kg ligt binnen handbereik !
BOMBPROOF erik schreef:
Jahaa, zónder banden :P
Erikje
Bombproof... Ik ben dan wel niet zo"n Downhill einstein... maaruuh Kun je nu aan beide kanten een schijfrem monteren.???? ???
mvg Ninko
mvg Ninko
Ninko schreef:
Bombproof... Ik ben dan wel niet zo"n Downhill einstein... maaruuh Kun je nu aan beide kanten een schijfrem monteren.???? ???
mvg Ninko
blaat - lees de topic - blaat
BOMBPROOF erik schreef:
Dit is ALU, en de schijfrembevestiging is tijdelijk.
Zie bijschrift bij de foto !!!!
Beter lezen ouwe, en dan moet je ook nog es een naaf hebben zonder tandbalden en dubbele schijfremmontagemogelijkhedendriekeerwoordwaarde. :-*

;D ;D ;D
tsja... maar daarom vind ik het nog wel vreemd dat er aan de rechterkant van het frame ook van die irritante gaatjes zitten voor een schijfrem... Haal ze dan weg onder het motto van lichtgewicht... ;D ;D
mvg Ninko
mvg Ninko
Ze GAAN ook weg Einstein!
Ik denk dat ze er alleen staan omdat de ene kant van de brug gewoon een mirror is van de andere (zonder naar het plaatje te kijken).
Ik denk dat ze er alleen staan omdat de ene kant van de brug gewoon een mirror is van de andere (zonder naar het plaatje te kijken).
-
Ruud begrijpt em ! [stelletje schele niet lezende kuttekoppen]
Hier een nieuwe.
Hoef alleen nog maar de tube-caps op de 45 graden afsnijdingen toe te voegen en voila, de tekeningen kunnen uit dit model geript worden en bouwen die slettebak.
Ik wil een poll starten, wat is de nieuwe naam van deze bike, jullie als DP-ers mogen meedenken, hoe heftiger de naam hoe beter.
Roept u maar !
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=117374
E
Hier een nieuwe.
Hoef alleen nog maar de tube-caps op de 45 graden afsnijdingen toe te voegen en voila, de tekeningen kunnen uit dit model geript worden en bouwen die slettebak.
Ik wil een poll starten, wat is de nieuwe naam van deze bike, jullie als DP-ers mogen meedenken, hoe heftiger de naam hoe beter.
Roept u maar !
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=117374
E
En de winnaar krijgt het eerste exemplaar volledig afgemonteerd naar keuze... Toch?
Yo, die tekening ziet er nog weer een stuk vetter uit, gaat die onderste link nou verstelbaar worden?
ok Nu snap ik het Bomproof... ;D
Eey Dudehimself... Je hebt wel een geilee fiets joh....( Ik ben dus dat menneke wat je zaterdag gesproken hebt toen je ff naar een fietsenzaak moest )
mvg Ninko
Eey Dudehimself... Je hebt wel een geilee fiets joh....( Ik ben dus dat menneke wat je zaterdag gesproken hebt toen je ff naar een fietsenzaak moest )
mvg Ninko
Master Bombproof
Killer Bombproof
Father of all bombproofs
Huckmachine
NDTH (no drop too high)
DOTA / KOTA (devil/king of the air)
je kan hem ook gewoon ipv erik bombproof, bram bombproof, .....
kan je hem ook "frame bombproof" noemen?
of je noemt hem "COOLE"
dan kan bv iemand zeggen: ik heb een coole bombproof....
Killer Bombproof
Father of all bombproofs
Huckmachine
NDTH (no drop too high)
DOTA / KOTA (devil/king of the air)
je kan hem ook gewoon ipv erik bombproof, bram bombproof, .....
kan je hem ook "frame bombproof" noemen?
of je noemt hem "COOLE"
dan kan bv iemand zeggen: ik heb een coole bombproof....
- Ghostdog - X
- Contacteer:
"Slechte Kont Moederneuker" ;D
Mogelijke namen;
- Bombproof Daisy !!
- Dr Mengele
- Dr NO
- MASSIVE
- Bombproof Stinger
- Bombproof Sidewinder
- Da POEP
- ... pppff
- Bombproof Daisy !!
- Dr Mengele

- Dr NO
- MASSIVE
- Bombproof Stinger
- Bombproof Sidewinder
- Da POEP
- ... pppff
Vernoem je fietsen naar (al dan niet) oude boksers:
* Sugar Ray
* Mohamed Ali
* Mike Tyson
bekende namen die lekker in de bek liggen, kans dat je gesued wordt is redelijk groot (gratis publiciteit, wie wil dat niet) en je kunt een reclame campagne opzetten met als inzet: je moet wel techniek hebben voor deze fietsen anders krijg je een klap op je smoel ("maar dan zo dat het lekker bekt, bijvoorbeeld in het engels)
* Sugar Ray
* Mohamed Ali
* Mike Tyson
bekende namen die lekker in de bek liggen, kans dat je gesued wordt is redelijk groot (gratis publiciteit, wie wil dat niet) en je kunt een reclame campagne opzetten met als inzet: je moet wel techniek hebben voor deze fietsen anders krijg je een klap op je smoel ("maar dan zo dat het lekker bekt, bijvoorbeeld in het engels)
- Xircuit
- Contacteer:
-Ass kick
-Dirty pages, als ode.
-Dirty pages, als ode.
- Xircuit
- Contacteer:
de BP DP.
-
Dp als in Dual Penetration is natuurlijk ok.
We hebben immers niet voor niets de dubbele bovenbuis.................
Dual Pipe kan ook natuurlijk......mmmmm nu maar es ff 1 in lkaar bakken.
E
We hebben immers niet voor niets de dubbele bovenbuis.................
Dual Pipe kan ook natuurlijk......mmmmm nu maar es ff 1 in lkaar bakken.
E