Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
WOOOOOOOOOOOOOOW NIels!
You Pimped ur M1! Tering, ziet dr stukken beter uit man!
Vraagje aan Mudfream en Tuup, hoe bevalt die Stance vork?
Niet dat ik interesse heb dr ene te kopen maar heb dr nog vrij weinig over gehoord hoe die dingen functioneren.
Niet dat ik interesse heb dr ene te kopen maar heb dr nog vrij weinig over gehoord hoe die dingen functioneren.
Re:Show your Downhill/Dirt/Freeride.
Don schreef:
WOOOOOOOOOOOOOOW NIels!
Haha dat is niet mijn bike! Had er een Quote van gemaakt :P
Ik weet wel van de stance static 80mm dat die kl*te moet zijn, breken, olie lekken... En allemaal van dat soort onzin. Hoe het met de rest van die serie zit weet ik niet!
-
Precies hetzelfde als die static...Tuup J schreef: [Haha dat is niet mijn bike! Had er een Quote van gemaakt :PDon schreef: WOOOOOOOOOOOOOOW NIels!
Ik weet wel van de stance static 80mm dat die kl*te moet zijn, breken, olie lekken... En allemaal van dat soort onzin. Hoe het met de rest van die serie zit weet ik niet!
Dit is mijn nieuwe bike:
Demo 8 frame met fox DHX 5.0 en marzo 66 RC.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=568744
-
demon schreef:
Dit is mijn nieuwe bike:
Wachtend op de juiste veer voor je demper? Mooie bike!
-
- Contacteer:
strakke bike gast!
t blijven mooie fietsen ;D alleen ik zou er snel een 888rc of iets van dien aard in doen, met zo`n enkel kroons vork klopt je geo voor geen meter.demon schreef: Dit is mijn nieuwe bike:
Kijk maar naar mijn demo8 pro

- Pieter en zijn V10
zo strakke bak demon
was de veer toch iets TE..
de V10 is bijna af maandag krijg ik nog wat parts dan is die klaar!!
dan vrijdag naar winteberg.. (misch tot dan)
maar kelvin kan me nog herinneren dat je de 888rc afzeikt nu raad je hem nog aan.. vind die geo ook nog meevallen!!!
hij heeft een dorado verkocht dus dit is wel om een reden gebeurt...
maar demon snel maar keer rijden grtz pieter
maar kelvin kan me nog herinneren dat je de 888rc afzeikt nu raad je hem nog aan.. vind die geo ook nog meevallen!!!
-
Pieter en zijn ...................... schreef:
zo strakke bak demon
Ey, heb jij gedronken ofzo? ;D
-
doubleK schreef:
[demon schreef:
Dit is mijn nieuwe bike:
t blijven mooie fietsen ;D alleen ik zou er snel een 888rc of iets van dien aard in doen, met zo`n enkel kroons vork klopt je geo voor geen meter.
Maar, 66"s hebben toch een belachelijk grote as-kroon lengte vergeleken met andere sc long travel vorken?..
Dus dan zou de geo nog wel moeten kloppen...
inbouw van sc 66rc 2005 en 888rc 2005 zijn evenhoog, dus geo zou hetzelfde zijndoubleK schreef: [t blijven mooie fietsen ;D alleen ik zou er snel een 888rc of iets van dien aard in doen, met zo`n enkel kroons vork klopt je geo voor geen meter.demon schreef: Dit is mijn nieuwe bike:

- cHoc
doubleK schreef:
[demon schreef:
Dit is mijn nieuwe bike:
t blijven mooie fietsen ;D alleen ik zou er snel een 888rc of iets van dien aard in doen, met zo`n enkel kroons vork klopt je geo voor geen meter.
Kijk maar naar mijn demo8 pro
niks mis met die geo,
je bent gewoon jaloers dat je zelf geen 66 hebt

maar als je geo"s wilt vergelijken is het toch iets makkelijker vergelijken als je je fiets ook recht hebt staan zoals Demon,
een beetje schuin zoals jij em op de foto hebt is geo toch iets moelijker inschatten.....
Geo is dus idd hetzelfde gebleven. Maakt niet ui of of er dorado of een fox 40 of 888 in gaat.
Maar dit is alleen voor de 2005 model want die van 2006 word 4 cm korter en vern****kt dus je geo.
Maar dit is alleen voor de 2005 model want die van 2006 word 4 cm korter en vern****kt dus je geo.

kzal dan ook maar wat meedoen
My brandnew race/dirtmasjien..alee toch frame,vork en nog wat parts
28 augustus DIRTE19 jam
-
very nice indeed!
demon schreef:
Geo is dus idd hetzelfde gebleven. Maakt niet ui of of er dorado of een fox 40 of 888 in gaat.
66RC gelijke inbouw als 888 in 170mm trim he! Dat de 2006 888 kleiner wordt van inbouw komt juist de geometrie ten goede, in veel fietsen tot nu toe was een 888 in 200mm met std. kronen niet echt ideaal wegens veeeeel te grote inbouw, en sinds dit jaar pas was er een 170mm versie aftermarket verkrijgbaar die met dat probleem wel komaf maakte, maar als je rondkijkt zie je heel wat 888 200mm met platte Risse kronen dus Marzocchi doet dat omdat de vraag naar een kleinere inbouw duidelijk heel erg groot is. Of de 170mm trim dan gaat blijven bestaan is de vraag natuurlijk.
Dus: een 888 170mm "05 gaat van inbouw niet veel schelen met een 200mm "06 model. Neem je toch gewoon die 200mm versie volgend jaar

Heb eens een 200mm 888 met std. kronen vergeleken met een Boxxer 178mm, beide met de onderste kroon in ongeveer de laagst mogelijke stand en het verschil was bijna 5cm terwijl een 888 slechts een goeie 2cm meer veerweg heeft ... Dus zelfs een 170mm is nog steeds iets hoger van inbouw dan een Boxxer met 178mm

Dit is mijn gerief.
Fotos ==> http://spaces.msn.com/members/wannes-el ... photoalbum
check drm trailstar!
wannes schreef:
![]()
Dit is mijn gerief.
Fotos ==> http://spaces.msn.com/members/wannes-el ... photoalbum
check drm trailstar!
Hey wannes ,
Je budget was 500€ .. Heb je die DMR voor 500€ gekoct ? Wel vette deal dan ...

Greetz
Nee , €500 was net iets te mooi geweest. Kheb het budget iets omhoog gekrikt en heb hem voor €700 kunnen kopen. Nog altijd een mooie deal lijkt me
.

-
wannes schreef:
Nee , €500 was net iets te mooi geweest. Kheb het budget iets omhoog gekrikt en heb hem voor €700 kunnen kopen. Nog altijd een mooie deal lijkt me.
...zo te zien heb je er goed aan gedaan iets meer in je bike te investeren, en idd, nog altijd een goeie deal, me dunkt..
Zeer nette bike, have fun with it!
Bruno schreef:
[demon schreef:
66RC gelijke inbouw als 888 in 170mm trim he! Dat de 2006 888 kleiner wordt van inbouw komt juist de geometrie ten goede, in veel fietsen tot nu toe was een 888 in 200mm met std. kronen niet echt ideaal wegens veeeeel te grote inbouw, en sinds dit jaar pas was er een 170mm versie aftermarket verkrijgbaar die met dat probleem wel komaf maakte, maar als je rondkijkt zie je heel wat 888 200mm met platte Risse kronen dus Marzocchi doet dat omdat de vraag naar een kleinere inbouw duidelijk heel erg groot is. Of de 170mm trim dan gaat blijven bestaan is de vraag natuurlijk.
Dus: een 888 170mm "05 gaat van inbouw niet veel schelen met een 200mm "06 model. Neem je toch gewoon die 200mm versie volgend jaar![]()
Heb eens een 200mm 888 met std. kronen vergeleken met een Boxxer 178mm, beide met de onderste kroon in ongeveer de laagst mogelijke stand en het verschil was bijna 5cm terwijl een 888 slechts een goeie 2cm meer veerweg heeft ... Dus zelfs een 170mm is nog steeds iets hoger van inbouw dan een Boxxer met 178mm
Nog ff toevoegen dat een 2006 66RC2X en 888RC2X meer externe regelingen hebben, low en high speed compressie, dan zou ik al helemaal ni meer twijfelen
-
enkel spijtig van de inbouw lengtes in 2006 , de 66vf is ook 4cm korter , omda ze hun eige pote hebbe en nimeer die van de 888. ik persoonlijk vin een grote inbouw enorm goe
kben wel blijkbaar den enige die van grote vorke houd
die van 2005 past perfect op mijn hardtailtje en rijd supergoe ook , 4cm korter zou ek eprsoonlijk een ramp vinde, mrjah wie ben ik

Wa kent gij nu van fietsen ::)Bansheebeest gain schreef: enkel spijtig van de inbouw lengtes in 2006 , de 66vf is ook 4cm korter , omda ze hun eige pote hebbe en nimeer die van de 888. ik persoonlijk vin een grote inbouw enorm goekben wel blijkbaar den enige die van grote vorke houd
die van 2005 past perfect op mijn hardtailtje en rijd supergoe ook , 4cm korter zou ek eprsoonlijk een ramp vinde, mrjah wie ben ik
![]()