En nu is hij helemaal af .......mokumpje schreef:mokumpje schreef:mijn V10 vorig jaar. ben nu met nieuwe overhaal bezig.
Had nog wat foto's van begin 2007.
[/img]

Moderator:Beheerders
een vriend van zijn vader die in duitsland woonde (die vriend dus) kende andreu persoonlijk en heeft de fiets kunnen kopen voor een spotprijs (rond de 2500) dus nu heeft hij een exclusieve bikehubertje schreef:Hoe doeje dat?
"He André verkopte da spel ni?"
Stillridingbmx schreef:Dat vraag ik me ook af, HOE DOE JE DAT ?hubertje schreef:Hoe doeje dat?
"He André verkopte da spel ni?"
Want dan ga ik ook ff buurten bij Paul B.
Hahaha!De Jean schreef:beetje lopen posen met de fiets van een ander.
Strak.
He weet je wat: ne maat van mij kan ne backflip. Nu ben ik bere cool
Naja goed als jij de voorkeur geeft aan bling bling dan aan funktionaliteit. It's all yoursdriezzz_dirter schreef:das wel waar maarja this veel bling bling aan de fiets en dat maakt hem aantrekelijk henpj schreef:hehehe, 2500 euro eraan uitgegeven das echt veel geld. Weet je hoeveel beters je voor dat geld had kunnen kopen. Maarja toen ik 16 was, was ik ook blind voor dat soort dingen.
deze gast..??driezzz_dirter schreef:ik loop niet te posenDe Jean schreef:beetje lopen posen met de fiets van een ander.
Strak.
He weet je wat: ne maat van mij kan ne backflip. Nu ben ik bere cooldie gast kent gwn dp niet
maargoed leuke fiets voor aan de muurthemax schreef:mijn bike: hij is juist vandaag aangekomen.
hier wat fotos
ze staan wel op pinkbike
http://themax93.pinkbike.com/album/my-new-bike/
het is een kona cowan DS
de oude van andreu lacondeguy
groen schreef:deze gast..??driezzz_dirter schreef:ik loop niet te posenDe Jean schreef:beetje lopen posen met de fiets van een ander.
Strak.
He weet je wat: ne maat van mij kan ne backflip. Nu ben ik bere cooldie gast kent gwn dp niet
maargoed leuke fiets voor aan de muurthemax schreef:mijn bike: hij is juist vandaag aangekomen.
hier wat fotos
ze staan wel op pinkbike
http://themax93.pinkbike.com/album/my-new-bike/
het is een kona cowan DS
de oude van andreu lacondeguy
ie ken et ma ik zij tegen hem, zet hem op dp. En hij vroeh waar en ik zei: ik zal het wel voor je doendriezzz_dirter schreef:illuminatastigmata schreef:][quote="driezzz_dirter] die gast kent gwn dp niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon negeren.illuminatastigmata schreef:driezzz_dirter schreef:ie ken et ma ik zij tegen hem, zet hem op dp. En hij vroeh waar en ik zei: ik zal het wel voor je doen
greetz
wtf, weten we dat ook weer.Wesley*Kona schreef:man man man de THEMAX en zijn vriendjes![]()
een maand of 2 geleden heeft hem dit frame van mij gekocht!
eerst ging THEMAX het frame "spuiten" in chrome zoals het frame van ANDREU, 2 dagen later biedt hij hem terug te koop aan voor 200€ meer dan dat hij hem heeft betaald!
en als ge dan vraagt ben je hem al beu, dan krijg je als antwoord: nee nee ik wil gewoon weten wat ik er voor kan krijgen![]()
en dan nu ne afgedankte cowan ds kopen voor 2500€![]()
![]()
![]()
in mijn ogen is THEMAX ne grote rotverwende kleuter![]()
![]()
![]()
ik denk ook zoiets, heb hem eens zien rijden rond kerstmis en kon er toen nog niet zo veel van,hij had toen juist zijn transition, ook al laten over komen vanuit canada,want hier in europa was die niet te verkrijgen. Ik denk er het mijne dus van.Wesley*Kona schreef:man man man de THEMAX en zijn vriendjes![]()
een maand of 2 geleden heeft hem dit frame van mij gekocht!
eerst ging THEMAX het frame "spuiten" in chrome zoals het frame van ANDREU, 2 dagen later biedt hij hem terug te koop aan voor 200€ meer dan dat hij hem heeft betaald!
en als ge dan vraagt ben je hem al beu, dan krijg je als antwoord: nee nee ik wil gewoon weten wat ik er voor kan krijgen![]()
en dan nu ne afgedankte cowan ds kopen voor 2500€![]()
![]()
![]()
in mijn ogen is THEMAX ne grote rotverwende kleuter![]()
![]()
![]()