Filthy Trails Guests, Pics, Vids & Freerideclinics

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » vr jul 30, 2010 9:18 pm

Beste,

De jump is klaar:
http://steelsprocket.pinkbike.com/album/trailbuilding/

Het obstakel is vandaag ook al 'gedoopt' door Thomas M.B.
http://steelsprocket.pinkbike.com/album ... hy-Trails/

Very nizzzze!

Gegroet,

.S.
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails

mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be

Timmos

Bericht door Timmos » vr jul 30, 2010 10:10 pm

ziet er goed uit styles.
Nu zo kijkt is het net een step down :evil:

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » za jul 31, 2010 12:24 pm

Timmos schreef:ziet er goed uit styles.
Nu zo kijkt is het net een step down :evil:
Is ook en tis te hopen dat hij zo blijft !
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Timmos

Bericht door Timmos » za jul 31, 2010 4:37 pm

ok goeie. lekker flow air? zodat je nog wat tijd hebt om iets te doen....

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » za jul 31, 2010 4:53 pm

Timmos schreef:ok goeie. lekker flow air? zodat je nog wat tijd hebt om iets te doen....
Cho dat vond ik zelf nogal moeilijk. Ik begon op de "step-up" en moest trappen tot en met op de schans , tijd heb je wel maar er over geraken was al een hele opgave :p
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » ma aug 09, 2010 5:13 am

Goedeochtend rijders,

Afgelopen weekend was het weer gezellig in Filthy Trails. Hier zijn jullie foto's:
http://steelsprocket.pinkbike.com/album ... hy-Trails/

Sportieve groeten en Ride on!!!

.S.

elias den otter

Bericht door elias den otter » ma aug 09, 2010 11:59 am

Wow Styles! Dikke shit allemaal jong! Ben al een jaar niet meer geweest! :( m'n broer is uit maastricht weg...dik balen! Kan ik op het terrein wildcamperen ergens? dan kom ik volgende week langs! Groetjes en hopelijk tot dan

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » di aug 17, 2010 6:15 pm

Beste,

Afgelopen weekend heb ik geen foto's gemaakt, maar wel iemand anders. Die foto's staan nu online op de site van fotograaf Danny Jacobs, www.dannyjacobs.be
De foto's zijn te vinden in 'Gallery' en dan 'New' aanklikken.

Waarschijnlijk zijn er ook een aantal foto's van jullie bij.

Sportieve groeten,

.S.

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » wo aug 18, 2010 1:42 pm

Trailupdate:

De nieuwe jump is bijna klaar! De landing en afsprong moeten nog een beetje geshaped en gegraveld worden.

Check it out:

Groeten,

.S.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do aug 19, 2010 2:12 pm

Morgen nog mensen daar?

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » vr aug 20, 2010 5:46 am

Goedeochtend Bikevrienden,

De nieuwe step-gap-up-hip ;) is klaar om gereden te worden.
De 'zwarte' trail is bijna klaar van top2bottem. 6 trails liggen er nu in totaal en héél misschien komen er daar nog 2 bij. De eerste 3 trails zullen in de toekomst ook weer eens goed onder handen genomen worden. Hier en daar onderhoud plus ook nog nieuwe obstakels.

Ride on!!!!

.S.

Whouz

Bericht door Whouz » vr aug 20, 2010 11:04 pm

Word tijd voor een lift daar :arms:

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » vr sep 03, 2010 8:56 am

Beste,

Hier een filmpje van een aantal jongens die een tijdje geleden 3 fietsen hadden gehuurd. Filmpje is op zich niet heel spectaculair, maar wel de crash, rond 3.15 minuten. Zo moet het dus niet. Men kan ook meteen zien dat de drop best overshoot mag worden, zonder te vallen ;)

Cove STD, wat een machine!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=3iRw99gN ... re=related

Binnekort ook 2 Kona Operators bechikbaar!!!! Meer info, even mailen naar styles@filthytrails.be

PS

Het onderhoud aan de eerste trail is begonnen. Het bovenste gedeelte van de trails is aangepakt. Hier en daar zijn wortels opgegraven, dus dat maakt het weer iets technischer. De bochten re-shaped en gegraveld, de 1ste dubbel boven aan de start is vernieuwd.(ligt ook verder nu), de bochten in de singletrail zijn opnieuw gedaan, de singletrail is breder geworden (bomen weggehaald die vaak 'gehugd' werden) nieuwe landing achter de dubbele rockjump (ligt ook iets verder), nieuwe dubbel sprong na de rockjumps (is nu under construction). De dropzone word ook binnenkort aangepakt, hier komen 4 nieuwe shores naast elkaar en de landing word goed aangepakt. De hipjump in trail 5 is ook geshaped en voor de hipjump zijn wortels opgegraven en worden nog 'wortels' tussen gelegd.Het kleine dropje na de hipjump word verder terug gelegd en het vervolg van de trail word nog aangeekleed met enkele kleine/snelle obstakels. 'De filthy flight trail' oftewel de 'gaplijn' word ook compleet vernieuwd, bigger and better. Nog veel te doen! I Love It!!!!

Foto's: http://steelsprocket.pinkbike.com/album/trailbuilding/

Cheers!

aappii

Bericht door aappii » vr sep 03, 2010 11:15 am

tof om te zien dat er ook echt wat wordt gedaan met de inkomsten van de entree, en leuk dat er steeds nieuwe lines en nieuwe jumps bij komen. dat maakt het ook uitdagend om steeds terug te komen en de nieuwe jumps uit te spelen.

maar ik was van plan om dit weekend langs te komen, is alles dan wel gewoon te rijden?

grtz en misschien tot dan

lolbike

Bericht door lolbike » vr sep 03, 2010 8:23 pm

Ziet er allemaal goed uit!!
Zorg wel effe dat het nog doenbaar is met een ht, heh?!
Heb nog effe geen zin om een fully te kopen...
(Zie ik da nu tegoei of is de roadgap makkelijker geworden?)

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » vr sep 03, 2010 9:06 pm

Gelukkig heb ik binnenkort een afspraak daar met een van onze Jam sponsors ;)

aappii

Bericht door aappii » ma sep 06, 2010 9:49 am

Ik ben er afgelopen zaterdag geweest, was zeer relaxt en redelijk rustig. Helaas ook 2 riders geblesseerd zien raken. 1 jongen die heeft zn pols gebroken bij de eerste gap van de gaplijn, en later op de dag heeft een andere rider zn sleutelbeen gebroken of uit de kom bij de middelste drop. Ook deze rider sprong de drop veeeel te ver, waardoor hij de controle verloor. Het afvoeren van de gewonden was een beetje problematisch door de afwezigheid van styles, maar ik hoorde van een belg dat die lekker in frankrijk aan het riden is, en ach een sprintje naar voren trekken is goed voor de conditie.

Voor de rest een leuke dag gehad, mn vriendin heeft nog een aantal foto's genomen die komen zsm online. ik heb nog nieuwe riders ontmoet en er waren zelfs nog gasten van bikepark groningen, hoe bedoel je commitment.

Wel heb ik een klein beetje opbouwende kritiek over de trails.
Ik vindt de opgegraven wortels boven aan bij de start van trail 1 en 2 niet echt gepast, ze halen veel te veel de flow eruit. De opnieuw geshapede kombocht daar en tegen is wel een hele verbetering. Voor de rest zijn de opgegraven wortels verder op de singletrack (weet even het trailnummer niet meer) ook niet echt een verbetering. Vooral bij de kombochten haalt het de flow er erg uit.
Ik en nog een paar andere riders hebben ook nog de nieuwe jump gedaan op de singletrack, en we vonden 1 boom heel erg in de weg staan in de aanloop.

Voor de rest vonden we de “wortelsectieâ€￾ in trail 6 erg leuk om te rijden en zeer goed aangelegd. We hadden eerst onze twijfels over het wasbordje in trail 6 die voor de step down ligt, maar na hem een aantal keren gereden te hebben bleek die zeer mee te vallen en kan je goed je snelheid behouden. Helaas nog niets gesprongen van trail 6 maar misschien komt dat de volgende keer weer.

For now keep up the good work en tot de volgende keer!

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma sep 06, 2010 11:30 am

Eerste paar regels dat styles lekker aan het fietsen is in Frankrijk vind ik erg misselijk.

Is voor Styles de eerste keer dat die een dagje gaat fietsen ergens verder als Belgie, dus dit is niet nodig.

Opbouwende kritiek is altijd goed, daar niet van...

trixie24

Bericht door trixie24 » ma sep 06, 2010 11:40 am

Mrtnrider schreef:Eerste paar regels dat styles lekker aan het fietsen is in Frankrijk vind ik erg misselijk.

Is voor Styles de eerste keer dat die een dagje gaat fietsen ergens verder als Belgie, dus dit is niet nodig.

Maarten... Als je het bericht goed leest dan staat er niks misselijks hoor!
Er staat gewoon dat het makkelijk was geweest als Styles aanwezig was. Hij is namelijk altijd met de auto en had hij misschien de gewonde persoon naar de ingang kunnen brengen. Er wordt niet bedoeld dat Styles aanwezig had MOETEN zijn...

En Styles was toch ook lekker aan het fietsen? Of heeft ie niet lekker gefietst... ;)

samsnatch

Bericht door samsnatch » ma sep 06, 2010 12:10 pm

Hij heeft zeer lekker gefietst(op een paar ketting incidentjes na), ik kan het beamen 8)

Maar het kwam mij ook in eerste instantie een beetje raar over naar Styles toe, dat is weer het nadeel van tekstberichten, ze zijn makkelijk verkeerd te interpreteren :arms:
"INTENSE PLEASURE"

trixie24

Bericht door trixie24 » ma sep 06, 2010 12:21 pm

Bekijk alles positief op dit forum... dat scheelt een hoop ;)

aappii

Bericht door aappii » ma sep 06, 2010 3:33 pm

Mrtnrider schreef:Eerste paar regels dat styles lekker aan het fietsen is in Frankrijk vind ik erg misselijk.

aappii schreef: Het afvoeren van de gewonden was een beetje problematisch door de afwezigheid van styles, maar ik hoorde van een belg dat die lekker in frankrijk aan het riden is, en ach een sprintje naar voren trekken is goed voor de conditie
Laat ik maar meteen ff ingrijpen voordat dit weer een eindeloze discussie wordt. Ik bedoelde er helemaal niets naars mee naar styles. Ik ken de beste man niet persoonlijk dus ik ga hem ook niet persoonlijk aanvallen of afkraken of iets. Ik vond het zoals trixie ook al beamde dat het makkelijker was geweest als er iemand(niet perse styles) met een auto op de trail aanwezig was geweest. Die had de gewonden naar voren had kunnen brengen, + daar komt ook nog eens bij dat styles zijn auto reuze handig is als mobiele toolbox. Maar zoals ik al zei een klein sprintje naar voren toe is goed voor de conditie en de benen en volgens mij zijn beide riders buiten levens gevaar gebleven. conclusie eind goed al goed.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma sep 06, 2010 3:44 pm

aappii schreef:

aappii schreef: Het afvoeren van de gewonden was een beetje problematisch door de afwezigheid van styles, maar ik hoorde van een belg dat die lekker in frankrijk aan het riden is, en ach een sprintje naar voren trekken is goed voor de conditie
Laat ik maar meteen ff ingrijpen voordat dit weer een eindeloze discussie wordt. Ik bedoelde er helemaal niets naars mee naar styles. Ik ken de beste man niet persoonlijk dus ik ga hem ook niet persoonlijk aanvallen of afkraken of iets. Ik vond het zoals trixie ook al beamde dat het makkelijker was geweest als er iemand(niet perse styles) met een auto op de trail aanwezig was geweest. Die had de gewonden naar voren had kunnen brengen, + daar komt ook nog eens bij dat styles zijn auto reuze handig is als mobiele toolbox. Maar zoals ik al zei een klein sprintje naar voren toe is goed voor de conditie en de benen en volgens mij zijn beide riders buiten levens gevaar gebleven. conclusie eind goed al goed.
Bedoel het ook niet kut, maar ik wil het wel even duidelijk hebben ;)

freeko

Bericht door freeko » ma sep 06, 2010 4:34 pm

Vriendjes van elkaar???

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma sep 06, 2010 4:52 pm

freeko schreef:Vriendjes van elkaar???
Met pieter? Alleen holmaatjes in een tentje in Malmedy

Plaats reactie