Goh gezellig hier, dus sam rijd nog geen deuk in een pakje boter?kevinv10 schreef:Alle humor uitverkocht in Denekamp? Of is het je leeftijd?freeko schreef:volgens mij zijn alle kinderen het topiconderwerp weer eens kwijt.![]()
Misschien maar eens een "scheld een ander verrot,zeik mekaar af" topic starten.![]()
.
Toch jammer dat je ondanks die jarenlange ervaring nog geen deuk in een pakje boter rijdt.. Of noem je je vatsige waif een prijs.....
Sam en zn Demo,
Moderator:Beheerders
....
Humor zat hoor,dacht alleen dat het topic over wat ander ging dan dit.kevinv10 schreef:Alle humor uitverkocht in Denekamp? Of is het je leeftijd?freeko schreef:volgens mij zijn alle kinderen het topiconderwerp weer eens kwijt.![]()
Misschien maar eens een "scheld een ander verrot,zeik mekaar af" topic starten.![]()
.
Toch jammer dat je ondanks die jarenlange ervaring nog geen deuk in een pakje boter rijdt.. Of noem je je vatsige waif een prijs.....

Lijkt er toch weer op dat jij me nu aan het afzeiken bent,maar zal ook wel humor zijn.
Ik vind het ook jammer dat ik niet aan het topwereldbekerniveau van de meeste rijders hier mee kan komen

Wat mijn "waif"aan betreft,niks mis mee hoor......maar wat weet jij daar van...
.
ach jah,... wat zal ik zeggen...freeko schreef:Humor zat hoor,dacht alleen dat het topic over wat ander ging dan dit.kevinv10 schreef:Alle humor uitverkocht in Denekamp? Of is het je leeftijd?freeko schreef:volgens mij zijn alle kinderen het topiconderwerp weer eens kwijt.![]()
.
Toch jammer dat je ondanks die jarenlange ervaring nog geen deuk in een pakje boter rijdt.. Of noem je je vatsige waif een prijs.....![]()
Lijkt er toch weer op dat jij me nu aan het afzeiken bent,maar zal ook wel humor zijn.
Ik vind het ook jammer dat ik niet aan het topwereldbekerniveau van de meeste rijders hier mee kan komen,maarja je kan niet alles hebben.Ik vermaak me er wel om.
![]()
Wat mijn "waif"aan betreft,niks mis mee hoor......maar wat weet jij daar van...
.
eenvoudige mensen zijn snel tevreden
SlapHappy
- cyberhawk
- Contacteer:
wat een ouwe lul ben jij dan eey...Loeky schreef:lijkt een beetje op mijn pyjama van 18 jaar geleden...

1)
maar tevergeefs.. lopen we hier elkaar te spammen met priceless carbon TLD helmpjes,de een nog "mooier" en duurder dan de ander..
maar dit pakje is dan weer niet ok.. ?..
als er nou iets elk jaar anders is en vernieuwend dan is TLD het wel..
2)
waarom is ELKE intense dan wel ok..
terwijl die er al helemaal niet uit zien of veranderen
in tegenstelling tot deze demo ?..
als het topic sam hill is en jij post iets met een opmerking over zijn kleding dan mag daar toch gerust een reactie op komen? jij vindt het mooi, iemand anders vindt het op een krant lijken en ik op een power ranger pak.
En nog steeds blijft het typisch dat overal waar jij post er volgens jou gezeikt wordt.
En nog steeds blijft het typisch dat overal waar jij post er volgens jou gezeikt wordt.
- cyberhawk
- Contacteer:
ben jij nou echt zooooo dom of gewoon focking hypocriet..
. ?
zeg het maar
ik denk dat de rest het ook wel inziet..
eerst de demo afgezeken..
sam hill...
dan mede forum leden
en nu gooien we t op smaak..
jullie vinden altijd wel iets om je impotente snikkel overheen te laten struikelen
onder het motto afdwalen vh onderwerp..
ben jij geslaagd als beste reserve belg van de klas
veel plezier tijdens je carnaval...
roger out .

zeg het maar
ik denk dat de rest het ook wel inziet..
eerst de demo afgezeken..
sam hill...
dan mede forum leden
en nu gooien we t op smaak..
jullie vinden altijd wel iets om je impotente snikkel overheen te laten struikelen
onder het motto afdwalen vh onderwerp..
ben jij geslaagd als beste reserve belg van de klas
veel plezier tijdens je carnaval...

roger out .