doosje met een ellende/legende erin...
Moderator:Beheerders
- cyberhawk
- Contacteer:
nou ...tot nu toe lijkt het deze 3de keer goed te zijn gegaan..

vette topcap int goud die er totaal niet bijpast.. maar ach..
want de vensterbank begint door te zakken

het enige wat me stoort is dit

ze zeiden al dat ze m hadden ingeperst.. ik meldde al hopelijk wel gecentreerd met het merk naar voren ofzo..?
ben nogal puntje precies met dit soort dingen..soort adhd trekje... mn nuke proof HS staat 3-4 graden schuin (t logo) in mn demo en DAT irriteerd me nog steeds
en die heb ik zelf nog gedaan ook
nu staat er aan de rechterzijde het patent nummer gelaserd.. prachtig..
maar wat ik al zei dat ben ik weer.. net zoals de "witte" kabel.. de werking is het zelfde.. alleen de looks niet...
als ik wat makkelijker was geweest had ik ook niet deze pulleys gekocht..

tis toch zonde...
nu btje bouwen vanaaf en morgen finishen..
en DAN.... trapjes rijden
en zsm ff een vakantie plannen...weer... ergens heen

vette topcap int goud die er totaal niet bijpast.. maar ach..
want de vensterbank begint door te zakken

het enige wat me stoort is dit

ze zeiden al dat ze m hadden ingeperst.. ik meldde al hopelijk wel gecentreerd met het merk naar voren ofzo..?
ben nogal puntje precies met dit soort dingen..soort adhd trekje... mn nuke proof HS staat 3-4 graden schuin (t logo) in mn demo en DAT irriteerd me nog steeds

en die heb ik zelf nog gedaan ook

maar wat ik al zei dat ben ik weer.. net zoals de "witte" kabel.. de werking is het zelfde.. alleen de looks niet...
als ik wat makkelijker was geweest had ik ook niet deze pulleys gekocht..

tis toch zonde...
nu btje bouwen vanaaf en morgen finishen..

en DAN.... trapjes rijden

en zsm ff een vakantie plannen...weer... ergens heen

Dikke shit hoor, zal eens tijd worden dat ze hun zaken voor elkaar hebben.
Je bent trouwens wel een mierrenneuker eerste klas zeg
D'r leven nog steeds mensen die geen moer kunnen schelen hoe dat ding erin zit die denken zo werkt het ook wel. Oplossing is simpel, gewoon zelf doen. Of pak een zwarte markeerstift(
) en kleur hem zwart alsof dat kleine merkje zo'n frame eer aandoet

Je bent trouwens wel een mierrenneuker eerste klas zeg

- cyberhawk
- Contacteer:
ja ik geef het ook eerlijk toe "dat ben ik weer"
voor mij is het niet de wereld .. maar gewoon het zoveelste detail..
bedenk goed dat na alle ellende ik nu eens wat GOED wil zien lopen ..
2 frames, bedrukte kabel, en een vertraagde aflever datum verder..
ben ik er aan toe..
en eerlijk gezegd.. dat XllX vooraan ziet er gewoon wat mooier uit..
je ziet ze zo ook niet op de beurs staan.. DAN word wel alles netjes gedaan..
nou t meeste dan iig.. want ik heb al eens een schijf verkeerd gemonteerd gezien op een standje
belangrijkste is dat t frame recht is
en in orde zonder schade..
en mn BB erin past..
en mn zadel pen erin past..
en
en
en
en
ik dalijk nu eens kan rijden op mn kerst bonus in maand 7 !
voor mij is het niet de wereld .. maar gewoon het zoveelste detail..
bedenk goed dat na alle ellende ik nu eens wat GOED wil zien lopen ..
2 frames, bedrukte kabel, en een vertraagde aflever datum verder..
ben ik er aan toe..
en eerlijk gezegd.. dat XllX vooraan ziet er gewoon wat mooier uit..
je ziet ze zo ook niet op de beurs staan.. DAN word wel alles netjes gedaan..
nou t meeste dan iig.. want ik heb al eens een schijf verkeerd gemonteerd gezien op een standje

belangrijkste is dat t frame recht is
en in orde zonder schade..
en mn BB erin past..
en mn zadel pen erin past..
en
en
en
en
ik dalijk nu eens kan rijden op mn kerst bonus in maand 7 !
- cyberhawk
- Contacteer:
jongens voor de die hard nederlanders die aan het begin al zeiden neem een nieuw frame..
BEDANKT !
Mn achterbrug is nu wel 150mm ipv 145 dus dat andere frame heeft wel degelijk een klap gehad..
Zover in de eerste 10min troep passen..
Past alles zadel pen. Maxle. en bb
Headset zit al natuurlijk..
Dacht er nog aan de onderste cup opnieuw te zetten.. Maar ik laat m maar zo.. Denk ik......
BEDANKT !
Mn achterbrug is nu wel 150mm ipv 145 dus dat andere frame heeft wel degelijk een klap gehad..
Zover in de eerste 10min troep passen..
Past alles zadel pen. Maxle. en bb
Headset zit al natuurlijk..
Dacht er nog aan de onderste cup opnieuw te zetten.. Maar ik laat m maar zo.. Denk ik......

Ik begrijp je helemaal; daarom doe ik alles zelf aan mijn fietsen of auto'scyberhawk schreef: ze zeiden al dat ze m hadden ingeperst.. ik meldde al hopelijk wel gecentreerd met het merk naar voren ofzo..?
ben nogal puntje precies met dit soort dingen..soort adhd trekje... mn nuke proof HS staat 3-4 graden schuin (t logo) in mn demo en DAT irriteerd me nog steeds![]()
en die heb ik zelf nog gedaan ook![]()

ik vind het geweldig mensen bezig te zien die net zo precies (anderen zouden "zeikerig"zeggen

Groeten en veel plezier met opbouwen (ik ga iig meekijken

-
Ik kan nog steeds niet snappen waarmee die jongens van Freeborn mee bezig zijn geweest,gewoon een rampframe verkopen,na terugsturen een zo mogelijk nog groter rampframe terugsturen( of eigenlijk 2 halve) en hoop nu eindelijk dat alles na zoveel ellende eens een keer goed is,maar neem van je aan dat je ons hier wel op de hoogte houd en ben reuze benieuwd naar je toekomstige ervaringen en fotos(
) als die helemaal op zijn pootjes staat....Greetz and keep the wheelz rollin... 

Intense Uzzi Vpx
- cyberhawk
- Contacteer:
cHoc schreef:Gelukkig maar, is ook zo lastig zoeken naar een 145mm naaf in de kleur die je wilt...cyberhawk schreef:Mn achterbrug is nu wel 150mm ipv 145 dus dat andere frame heeft wel degelijk een klap gehad..

ja heh.. of met een opvulring een nieuwe 142mm naaf gebruiken

maarre.. wat die cup betreft.. ik kan m eruit tikken en er weer in tikken .. want pers cups voor 1.5 zijn zeldzaam.. tenzij iemand wat weet.. ?
dat tikken staat me niet zo aan

maar wat witte reus al zegt .. tis een beetje moeite met een berg voldoening
voor mij dan iig..
ik ben er ook achtergekomen dat het weer een MYTHIC is en geen BANSHEE..

t ergste was dat ik er pas achterkwam om 24:00..
jullie gaan toch niet geloven dat ik niks heb gedaan toen ik thuis kwam. (en dat is ook niet zo

dus ik heb me er maar snel overheen gezet..

ik bedoel hij stond al op "pootjes"

biertjes gedronken en maar met de hond gaan lopen ...
oja pics komen zo...

Eruit tikken moet goed gaan met een koperen pijp of stuk hard kunstof.cyberhawk schreef:maarre.. wat die cup betreft.. ik kan m eruit tikken en er weer in tikken .. want pers cups voor 1.5 zijn zeldzaam.. tenzij iemand wat weet.. ?
dat tikken staat me niet zo aan![]()
Erin persen kun je gemakkelijk met een lang draadeind en 2 grote schijven of iets dergelijks en 2 moeren

Succes iig!
- cyberhawk
- Contacteer:
eey vriend tis niet jou fiets en niet jou kerst bonus,,Mrtnrider schreef:eerst was het nog wel grappig, maar nu begint knap irritant te worden. Bouw die fiets op en misbruik dat ding.

eerst was je commentaar nog enigzins zinnig... nu niet meer..
na (1.5) 2 frames en een hoop gezeik..en mails.. , man ik heb zelfs mails gekregen van de directeur van banshee oid... dit is serieus opgepakt.. en freeborn heeft echt wat uit te leggen
en als ik dan meld tegen het aanbod van (eindelijk) een nieuw frame te krijgen
ALS hij maar rood polished is
ALS hij maar large is
en ALS het maar alsjeblieft een BANSHEE is..dan vind ik het best...
en dan NOG...

Ik snap dat jij het kut vind wat er gebeurd is, is ook niet normaal.cyberhawk schreef:eey vriend tis niet jou fiets en niet jou kerst bonus,,Mrtnrider schreef:eerst was het nog wel grappig, maar nu begint knap irritant te worden. Bouw die fiets op en misbruik dat ding.![]()
eerst was je commentaar nog enigzins zinnig... nu niet meer..
na (1.5) 2 frames en een hoop gezeik..en mails.. , man ik heb zelfs mails gekregen van de directeur van banshee oid... dit is serieus opgepakt.. en freeborn heeft echt wat uit te leggen
en als ik dan meld tegen het aanbod van (eindelijk) een nieuw frame te krijgen
ALS hij maar rood polished is
ALS hij maar large is
en ALS het maar alsjeblieft een BANSHEE is..dan vind ik het best...
en dan NOG...
Maar je zou nu wel blij mogen zijn, balen dat het een Mythic is.
Ik heb zoiets: Bouw dat ding op en misbruik hem. Als er modder op zit ziet toch niemand of het een Mythic of Banshee is...
Succes ermee

- cyberhawk
- Contacteer:
aan mn reply te zien kan je al eruit opmaken dat het mij echt wel iets meer irriteerd..
jij denkt er gewoon iets makkelijker over..
het hele verhaal waarom het mythic heet in engeland is gewoon triest..
als ik ooit nog eens in engeland ben ..trash ik de halfords daar..
maar zoals je al zegt, en ik al merkte.. ik kwam er pas vrij laat achter.. dus als ik er niet naar kijk.. en de headbadge als enige opmerk (waar gewoon een B op staat)
ben ik best wel blij..
jij denkt er gewoon iets makkelijker over..

het hele verhaal waarom het mythic heet in engeland is gewoon triest..
als ik ooit nog eens in engeland ben ..trash ik de halfords daar..

maar zoals je al zegt, en ik al merkte.. ik kwam er pas vrij laat achter.. dus als ik er niet naar kijk.. en de headbadge als enige opmerk (waar gewoon een B op staat)
ben ik best wel blij..

- cyberhawk
- Contacteer:
het staat op inet....nut-case schreef:waarom is dat trouwens dat banshee in england mytish heet?
maar int kort voert halfords daar een fiets en die heet carrera banshee..
merk carrera type banshee..
halfords voelde zich op hun pikkie getrapt omdat banshee veel betere bikes maakt dan dat inferieure spul wat hun verkopen.. halfords is alleen rijker en won de rechtzaak die wel effe heeft geduurd wat ik hoorde.....
dus uit alle windstreken heet je bike banshee behalve uit engeland dan..
slaat nergens op totdat banshee een carrera bike gaat maken oid.. banshee bestaat ook langer dan dat klote fietsje van hun denk ik trouwens ook..

-
- cHoc
Zo heb ik het met mijn Battery ook gedaan, pers cups voor 1.5 zijn in NL heeeeeel zeldzaam.WitteReus schreef:Eruit tikken moet goed gaan met een koperen pijp of stuk hard kunstof.cyberhawk schreef:maarre.. wat die cup betreft.. ik kan m eruit tikken en er weer in tikken .. want pers cups voor 1.5 zijn zeldzaam.. tenzij iemand wat weet.. ?
dat tikken staat me niet zo aan![]()
Erin persen kun je gemakkelijk met een lang draadeind en 2 grote schijven of iets dergelijks en 2 moeren![]()
Succes iig!
Als de flenshoogte van de cups een stuk groter is dan bij 1.1/8 cups dan kan hij zich wel goed zelf centreren in de stuurbuis, dat is dan geen probleem, nu nog goed centreren dat het label op de cup op de juiste plek blijft zitten waar je hem wilt hebben

shoot me again, I ain't dead yet
-