DH REndeux
Moderator:Beheerders
Ik zag dat er 11 januari een just ride it is in Rendeux.
Nu heb ik even gesurft, alles wat ik kon vinden was dit: www.rendeuxbike.net63.net
Ik vraag me af of het de trip waard is, is het een echte DH baan of zijn het een paar houten schansjes in het bos?
groet
Geert
Nu heb ik even gesurft, alles wat ik kon vinden was dit: www.rendeuxbike.net63.net
Ik vraag me af of het de trip waard is, is het een echte DH baan of zijn het een paar houten schansjes in het bos?
groet
Geert
Re: DH REndeux
De track van Rendeux is hetzelfde track als die van Beffe, dus als je ook daar op zoekt zal je meer vinden. Ik zou het eerder een FR-trail dan DH-baan noemen, maar het is zeker meer dan een paar houten schansjes. Persoonlijk vind ik het een coole spot (alleen een beetje ver voor mij), het kan er mss wel wat modderig bij liggen.
filmpje van iemand anders in Beffe:
http://www.garagetv.be/video-galerij/wo ... s_avi.aspx
filmpje van iemand anders in Beffe:
http://www.garagetv.be/video-galerij/wo ... s_avi.aspx
-
-
Rendeux Beffe
Er zijn weer wat plaatselijke mannen mee bezig!
-
Vandaag weer even gereden. Ze zijn er met een minigraver bezig geweest om paar leuke jumps te maken, alleen ben ik bang dat dat direct de doodsteek is geweest. De baan is geblokkeerd met stammen en er hangen bordjes "privé" op laatste perceel. Enige logica in de route is ver te zoeken in de huidige staat door de aanwas van vele paadjes... Ach, van de winter maar eens wat tijd in steken.
Alle houten constructies zijn ook niet meer rijdbaar, niet alleen door meneer houtworm, maar vooral door meneer "voorhamer"
Alle houten constructies zijn ook niet meer rijdbaar, niet alleen door meneer houtworm, maar vooral door meneer "voorhamer"
maar dat geeft helemaal niet erg...
-