Is nogal , dan is Malmedy of Maasmechelen een stuk aantrekkelijker voor mij.WitteReus schreef:Van filty zijn gewoon meer filmpjes.....![]()
Maar ik heb een bericht terug van de vereniging:
kosten zijn €12,- per dag......![]()
Ik ga kijken, maar ga echt geen €12,- betalen voor die banen te kunnen rijden.........![]()
Ik laat jullie nog weten hoe het was
bikepark drielandenpunt
Moderator:Beheerders
Drielandenpunt
Ben er net geweest, is €12 per dag, of €48 per jaar (onbeperk gebruik)!! Ik woon er 10minuten van af, dus voor mij loont t zich! Je mag anders niet bike ivm duitse verzekering. de trails zijn wel heel erg leuk, je kan je er een dag wel amuseren! Op een 4x/ enduro is het heel erg goed te doen! Een dikke dh is te zwaar!!
Maar zijn er meerdere bikers hier uit de buurt van zuid limburg?
Maar zijn er meerdere bikers hier uit de buurt van zuid limburg?
Ik ben er vandaag ook geweest, en mij is wel om een ledenpasje gevraagd!
Gelukkig ben ik lid geworden, dus dat was geen probleem.
Leuke trails wel, veel meer hoogteverschil dan bij FT. Maar wat minder sprongen en drops. Wel weer erg veel mooie kombochten. Dus, ben benieuwd naar de freeride track die er nog aan zit te komen!
Gelukkig ben ik lid geworden, dus dat was geen probleem.

Leuke trails wel, veel meer hoogteverschil dan bij FT. Maar wat minder sprongen en drops. Wel weer erg veel mooie kombochten. Dus, ben benieuwd naar de freeride track die er nog aan zit te komen!
-
Viergrenzenweg in Vaals, het is dan echt doorrijden tot het daadwerkelijke 3 landenputen daar zijn wat betaalde parkeerplaatsen (2€ p dag) en vanuit daar het bos in (Duitsland in) en dan zie je vanzelf de startsteiger staan.
Geen kassa, bij ons was er iemand aanwezig die de betalingen regelde, moet zeggen leuk om eens geweest te zijn maar vanuit Utrecht niet de moeite, vind zelf Filthy leuker en rij anders liever iets verder door naar Malmedy. Hopelijk komen er snel wat lijnen bij
Geen kassa, bij ons was er iemand aanwezig die de betalingen regelde, moet zeggen leuk om eens geweest te zijn maar vanuit Utrecht niet de moeite, vind zelf Filthy leuker en rij anders liever iets verder door naar Malmedy. Hopelijk komen er snel wat lijnen bij

-
Top bedankt voor de info. Ik ben benieuwd zondag.joddi schreef:Viergrenzenweg in Vaals, het is dan echt doorrijden tot het daadwerkelijke 3 landenputen daar zijn wat betaalde parkeerplaatsen (2€ p dag) en vanuit daar het bos in (Duitsland in) en dan zie je vanzelf de startsteiger staan.
Ik heb al gehoord dat het zwaar is op een downhill fiets.
-
Hello,
I am part of the managing committee of the Geländefahrrad Aachen e.V.
We actually are involved in a big online contest of the IMBA and need a lot of likes to win this and take home another 2000€ for building the new freeride trail in 2014.
So please help and vote for us:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
As you might already know, our bikepark is not commercial. It is meant to be used by members of our clubs. The 12€ tickets are strictly limited by the city of Aachen. The price results from the costs of the insurance.
The park is small, but it will grow fastly. So if you're interested in riding the Bikepark Dreiländereck regulary and supporting our club, feel free to join us!
I am part of the managing committee of the Geländefahrrad Aachen e.V.
We actually are involved in a big online contest of the IMBA and need a lot of likes to win this and take home another 2000€ for building the new freeride trail in 2014.
So please help and vote for us:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
As you might already know, our bikepark is not commercial. It is meant to be used by members of our clubs. The 12€ tickets are strictly limited by the city of Aachen. The price results from the costs of the insurance.
The park is small, but it will grow fastly. So if you're interested in riding the Bikepark Dreiländereck regulary and supporting our club, feel free to join us!
Ik kom ook uit de buurt en rijdt inderdaad wel met een downhill bike.
Het omhooglopen is inderdaad wat lang voor het plezier wat je er voor terug krijgt. Maar verder een prima aangelegd parkje.
Meestal combineer ik het met de zendmast en spoor trails en jazztrails voor een leuk dagje. De oude toblerone trails zijn niet meer te rijden!
De Duitse leden zijn inderdaad heel erg onvriendelijk!
Het omhooglopen is inderdaad wat lang voor het plezier wat je er voor terug krijgt. Maar verder een prima aangelegd parkje.
Meestal combineer ik het met de zendmast en spoor trails en jazztrails voor een leuk dagje. De oude toblerone trails zijn niet meer te rijden!
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......
That's a pity and not our intention!DeStiO schreef:
We want to offer every rider in the environment of Aachen a legal place to ride.
Of course our members are sceptic when they meet biker that aren't member of the club in the bikepark.
Each one of our 420 members is required to control the member-ID of the present bikepark users and in the past there were some problems with some bikers from the netherlands, so that we were forced to call the police.
Maybe the unfriendly behavior of some of our members is based on this experience.
That is the other side of the medal.
Everything would be fine if we weren't forced by our insurance to require money for the use of the bikepark.
But along with the other benifits that our members can enjoy, 48€ / year aren't that much.