Leogang Season ender

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
martinez242
Contacteer:
Leogang Season ender

Bericht door martinez242 » zo nov 17, 2013 12:19 am

Afbeelding

Afgelopen oktober zijn we met een groep naar Leogang vertrokken. Het doel? De laatste zon pakken aan het einde van het seizoen en zo veel mogelijk meters maken op de tracks van Bikepark Leogang.

De groep bestond uit 9 bikers en 2 fotografen. Elke dag was er een aantal momenten ingepland voor fotoshoots. Een selectie foto's die zijn gemaakt komen uiteindelijk in het Bikefreak Magazine met een verslag erbij (6 december).

Ik ben mee gegaan met het idee om het één en ander vast te leggen met de videocamera. 'S morgens had ik de keuze: of de fiets pakken, of de camera. Buiten draaide de lift en scheen de zon de hele dag met temperaturen die de 20 graden aantikten. 8 van de 10 keer pakte ik de fiets, ik kon deze perfecte condities niet weerstaan.

Uiteindelijk is het een fantastische trip geworden met een perfecte sfeer, perfect weer, een super bikepark en een laagje sneeuw. Ik heb met het door mijzelf gefilmde materiaal en helmetcam footage (van iedereen) toch nog een 11 minuten durende film kunnen bakken van onze avonturen op de tracks. Enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=rLzyaDuYnXg

Greenhorn

Bericht door Greenhorn » zo nov 17, 2013 12:28 pm

Mooi :)

MaximumOfBass

Bericht door MaximumOfBass » di nov 19, 2013 10:43 am

Prachtig filmpje, zeer jaloers op jullie ;)

Plaats reactie