en wie kan mij vertellen of hij bevalt, rij eigenschappen, short of long etc etc??
thanx!
Moderator:Beheerders
Maar is dat nou echt een probleem?hubertje schreef:zonder tweede shock ook.
btw, het 12mm axhterassysteem zuigt. ik heb 3 verschillende sleutels nodig om mn 2 wielen uit te nemen.
Die 3 sleutels zijn niet alles:WinDH schreef:Maar is dat nou echt een probleem?hubertje schreef:zonder tweede shock ook.
btw, het 12mm axhterassysteem zuigt. ik heb 3 verschillende sleutels nodig om mn 2 wielen uit te nemen.
Drie inbussleuteltjes meenemen als je ergens naartoe gaat.... Nou vertil je niet.....
Weet niet of ik 170mm erg vind, ik rij ardennen en winterberg... als ik de fr30 koop hou ik budget over voor wat upgrades, koop ik de fr20 dan blijft ie voorlopig standaard...Sjittie schreef:ik zou voor fr20 upgraden kiezen.
kleur is sowieso vetter
bij de fr20 hoef je alleen vork en demper te vervangen op de duur en ben je klaar
fr30 heeft ook slechtere remmen en schakelwerk en mindere cranks..
en de fr20 heeft de 180mm veerweg shockmounts en de fr30 170mm
denk dat ik voor dezelfde keuze gaWoozy schreef:Ik heb een FR 30 van 2011. Ik heb expres voor de 30 gekozen omdat de extra's t.o.v de 20 qua prijs het voor mij niet deden. Ondertussen heb ik de shok vervangen door een RC4. Ik vind het een perfecte fiets voor het geld!