Hey,
Ik ben van plan mijn eerste FR/DH bike te halen.
Nu heb ik deze zien staan: http://link.marktplaats.nl/455447140
Mijn vraag is of dit een goede prijs kwaliteit fiets is.
En uit welk jaar komt dit model want de verkoper zegt 2008, maar ik kan dit model niet jonger dan 2006 op internet vinden.
Alvast bedankt Jordy
Advies: Gaint Team DH
Moderator:Beheerders
Hey Jordy,
Mooie fiets! Let op speling op de trapas en de lagers van de achterbrug; maar in feite zijn deze voor niet teveel geld makkelijk te vervangen
Verder gewoon opletten of er niet op gekke plaatsen krassen/scheuren/deuken zitten, maar de jongen geeft al aan bij een MTB zaak te werken en zal je dus niet om de oren slaan
Ik zou wel snel zijn, want voor dat geld issie zo weg schat ik
Groeten en binnenkort eens afspreken voor FT!
P.S; ik wil best met je meegaan naar de bike kijken
Mooie fiets! Let op speling op de trapas en de lagers van de achterbrug; maar in feite zijn deze voor niet teveel geld makkelijk te vervangen

Verder gewoon opletten of er niet op gekke plaatsen krassen/scheuren/deuken zitten, maar de jongen geeft al aan bij een MTB zaak te werken en zal je dus niet om de oren slaan

Ik zou wel snel zijn, want voor dat geld issie zo weg schat ik

Groeten en binnenkort eens afspreken voor FT!
P.S; ik wil best met je meegaan naar de bike kijken

-
Dat is het 2005 model want op pinkbike staan ook dezelde giants in deze team editie van dit model
,heb zelf op dit model gereden met een andere afmontage en het veer systeem is vrij goed en ze hebben goede rij eigenschappen op de DH track.
Het zal geen slechte koop zijn,ik denk dat je er veel plezier aan hebt voor een beginners fiets.

Het zal geen slechte koop zijn,ik denk dat je er veel plezier aan hebt voor een beginners fiets.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life