slotje

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
stenn
slotje

Bericht door stenn » ma jun 06, 2011 6:50 pm

ik heb me zonet een nieuw frame aangekocht en zou nu graag een luchtdemper zetten
nu heb ik het moeilijk om te kiezen tussen enkele modellen
ik zoek een demper met een inbouwlengte van 190-200mm
ik rij meer all mauntain tot lichte fr , ik hou hier en daar wel van een drop of een mooie sprong maar vooral trails etc ik twijfel tussen

manitou split rpa
x-fusion 02 pva
x-fusion 02 rc

mijn budget ligt dus op 100eu en dat zijn dan de enige degelijke dempers te koop op crc volgens my

help ?
Laatst gewijzigd door stenn op ma feb 13, 2012 11:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di jun 07, 2011 7:06 am

Doorsparen en iets fatsoenlijks kopen.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di jun 07, 2011 8:05 am

sinds wannneneer kan je wisselen met inbouw maten dempers.. ?

btw X-fusion is niet meer zo slecht.. goed is anders.. maar slecht durf ik niet te zeggen :angelnot:

divere rules

Bericht door divere rules » di jun 07, 2011 8:45 am

fuck that air(s) go for coil

Lars TB

Bericht door Lars TB » di jun 07, 2011 3:08 pm

X-Fusion zijn FOX kopieën, ze maken ook de FOX dempers. Betekent niet dat ze net zo werken, want ze gebruiken iets minder goed materiaal. Basis instelling is echter goed, in zoverre ga je niet fout.

Maar een beetje springen en goede vering zijn heel verschillende opgaven voor een demper en vrijwel geen enkele goedkope demper kan beide, overigens ook de meeste 'mid-range' dempers hebben daar moeite mee.

Dat gezegd hebbende, met de goedkope Manitou's heb ik altijd zeer goede ervaring gehad, afstelling was erg goed in een zeer breed bereik. Alleen ken ik dit type niet.

Heb je niet meer geld over voor een demper, dan denk ik dat je hiermee redelijk scoort. Laat de keuze afhangen van wie goede service levert als de boel gaat lekken...

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di jun 07, 2011 3:14 pm

en ff verder kijken dan CRC

duitsland is ook redleijk goedkoop
betrouwbaar
en snelle levering,,. :arms:

stenn

Bericht door stenn » di jun 07, 2011 9:44 pm

het is niet dat ik er niet meer geld voor over heb het is gewoon dat ik voorlopig niet veel meer geld heb en pas in september terug degelijk geld ga hebben dus zou ik nu een vervangdemper moeten vinden liefst air , moest die mij dan bevallen dan kan ik hem net zo goed houden , moest hij me niet bevallen , dan heb ik tenminste in de vakantie kunnen rijden

MVG

Plaats reactie