Downhillgoggle op sterkte?
Moderator:Beheerders
Weet iemand of dit bestaat of niet? Hopelijk kan iemand mij verderhelpen 

Specialized Enduro S-works 2018
Saracen Myst Team 2017
Santa Cruz Highball CC 2017
Saracen Myst Team 2017
Santa Cruz Highball CC 2017
http://www.pro-vue.com/
zie daar voor meer info,
je zult snappen waarom ik al zei dat het niet echt uitiet maar als je een lens pakt met een ander vizier bijv. zwart valt t wat minder op
zie daar voor meer info,
je zult snappen waarom ik al zei dat het niet echt uitiet maar als je een lens pakt met een ander vizier bijv. zwart valt t wat minder op

psn:chillozz
come and beat me
have fun
come and beat me

have fun
het lijkt me ook moeilijk te realiseren. lenzen op sterkte zijn naar mijn mening altijd van glas en de glazen van een goggle altijd van plastic, ze maken ze van plastic omdat als je bij een crash iets tegen je goggle zou komen bijv een tak of een rots(hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt) dan zou je vizier niet versplinteren maar zou uit de houder schieten of het zou deuken.
maar wellicht heb je wel een gat in de markt:P
Ik heb me snowgoggle ooit versplintert. na een (harde)crash zaten de lens er nog in, vol met barsten en bovenin zat een gat van anderhalve/2 cm doorsnede. Dus plastic kan ook breken enzo.aappii schreef:het lijkt me ook moeilijk te realiseren. lenzen op sterkte zijn naar mijn mening altijd van glas en de glazen van een goggle altijd van plastic, ze maken ze van plastic omdat als je bij een crash iets tegen je goggle zou komen bijv een tak of een rots(hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt) dan zou je vizier niet versplinteren maar zou uit de houder schieten of het zou deuken.
Maar verder ben ik het wel met je eens enzo
-
aappii schreef:het lijkt me ook moeilijk te realiseren. lenzen op sterkte zijn naar mijn mening altijd van glas en de glazen van een goggle altijd van plastic, ze maken ze van plastic omdat als je bij een crash iets tegen je goggle zou komen bijv een tak of een rots(hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt) dan zou je vizier niet versplinteren maar zou uit de houder schieten of het zou deuken.
wat een BS 90% van de brillenglazen zijn van kunststof en zijn prima kras en slagvast...