nog eentje dan
Moderator:Beheerders
wie zit waar dit weekend?
Wil nog wel n rondje Todtnau of Bad doen komend weekend.
Anyone?
Anyone?
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Jan,
Ik weet niet hoe het daar is maar hier ligt al langzaam sneeuw op 900 meter.
Cheers
Ik weet niet hoe het daar is maar hier ligt al langzaam sneeuw op 900 meter.
Cheers
Support by www.everyday26.de & www.bike-sport-muenchen.de/
-
- Contacteer:
Zo is het!De Jean schreef:140 paginas vol DH velos
39 paginas actiepics en niemand die buiten speelt?
Zo kan ik het ook.
Ik hoop dat al die virtuele bikers hunne sex minder virtueel is.....of doen jullie dat ook enkel achter de PC
Ik ga dit weekend toch maar nog een keertje als echte afsluiter van het seizoen naar Winterberg, lekker in een tentje slapen met -4 snachts

Is de lift dan nog op en overigens?
Re: nog eentje dan
Met een beetje geluk zaterdag met Kevin in Winterberg sneeuwballen gooien, ook zin?De Jean schreef:wie zit waar dit weekend?
Anyone?
Fast is a cooperative policy
Raakt die nog op een fiets dan?Bart schreef:Met een beetje geluk zaterdag met Kevin in Winterberg sneeuwballen gooien, ook zin?De Jean schreef:wie zit waar dit weekend?
Anyone?
Heeft ronde wielen
Zeg ook met een beetje geluk....=Pashley= schreef:Raakt die nog op een fiets dan?Bart schreef:Met een beetje geluk zaterdag met Kevin in Winterberg sneeuwballen gooien, ook zin?De Jean schreef:wie zit waar dit weekend?
Anyone?
Fast is a cooperative policy
Hou je m wel n beetje in de gaten?Bart schreef:Zeg ook met een beetje geluk....=Pashley= schreef:Raakt die nog op een fiets dan?Bart schreef: Met een beetje geluk zaterdag met Kevin in Winterberg sneeuwballen gooien, ook zin?
Zondagsrijder
-
- Contacteer:
Hoe was het weer rond winterberg afgelopen weekend jongens?
Ik ben uiteindelijk niet geweest vanwege de slechte weersvoorspellingen, is het droog gebleven?
Gaan er overigens volgende week nog mensen naar Winterberg voor het laatste weekend?
Ik ben uiteindelijk niet geweest vanwege de slechte weersvoorspellingen, is het droog gebleven?
Gaan er overigens volgende week nog mensen naar Winterberg voor het laatste weekend?
Community: www.facebook.com/dutchdownhill
zaterdag, regen , hagel , sneeuw , koud, rotweer dusXANonimous schreef:Hoe was het weer rond winterberg afgelopen weekend jongens?
zondag, mooi herfstweertje, muddy track maar met een mooi zonnetje.
Heb dr nu al zin an!mtb arno schreef:zaterdag, regen , hagel , sneeuw , koud, rotweer dusXANonimous schreef:Hoe was het weer rond winterberg afgelopen weekend jongens?
zondag, mooi herfstweertje, muddy track maar met een mooi zonnetje.
Wordt zaterdag dus bier und Schnitzels.
Zondagsrijder
- Jean-Pierre