Crankworx Colorado 2009 Slopestyle Video
Moderator:Beheerders
Crankworx Colorado Video
-
- Contacteer:
Heb het live gezien op Pinkbike.com, echt super! 03:00 uur lekker achter de laptop checken.
Maar weer een smerige crash van Bass, die gast gaat met weinig vertrouwens naar Crankworx Whistler, waar hij twee jaar geleden van die drop zo vreselijk hard die tailwhip drop crashte. Toch hoop ik dat hij het nog 1maal kan doen, daar winnen. En what about Andreu Lacondeguy, geen trick geland?? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dan het in Whistler wel anders zal lopen... Of heeft hij teveel op zijn FMX gezeten de laatste tijd?
Semenuk met zijn vingers in zijn neus, oef.
Wie zijn jullie favorieten voor Whistler?
1 Martin Soderstrom
2 Brandon Semenuk
3 Greg Watts
4 Paul Basagoitia
5 The Claw
6 Andreu Lacondeguy
7 Yannic Granieri
8 Sam Pilgrim
Maar weer een smerige crash van Bass, die gast gaat met weinig vertrouwens naar Crankworx Whistler, waar hij twee jaar geleden van die drop zo vreselijk hard die tailwhip drop crashte. Toch hoop ik dat hij het nog 1maal kan doen, daar winnen. En what about Andreu Lacondeguy, geen trick geland?? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dan het in Whistler wel anders zal lopen... Of heeft hij teveel op zijn FMX gezeten de laatste tijd?
Semenuk met zijn vingers in zijn neus, oef.
Wie zijn jullie favorieten voor Whistler?
1 Martin Soderstrom
2 Brandon Semenuk
3 Greg Watts
4 Paul Basagoitia
5 The Claw
6 Andreu Lacondeguy
7 Yannic Granieri
8 Sam Pilgrim
-
- Contacteer:
dubbele post
Laatst gewijzigd door Dennis Katinas op do aug 20, 2009 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Geen dank hoor, ja goede sponsoren vinden is moeilijk, zou hij wel kunnen gebruiken!daveneef schreef:Thanks Dennis wist ik niet, Hoe is het in Heereveen en met Kevin alweer wedstrijden aan het rijden !!
Zo ja mischien iets voor hem, goede sponsor vinden KLM-France mischien.
Groeten uit Zwolle
In heerenveen gaat het moeizaam, maar over twee weken gaan we vergaderen met de gemeente, dus wie weet!