Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.
Moderator:Beheerders
-
blue mullet
Bericht
door blue mullet » vr mei 15, 2009 4:36 pm
frameset dus
das echt wel te doen!
its not the ride its the rider

-
dree - Berichten:2
Bericht
door dree » zo mei 17, 2009 12:29 pm
...
-
stikman - Berichten:16
Bericht
door stikman » zo mei 17, 2009 9:31 pm
hi zal jullie even helpen, ik heb vorig jaar als team mechanic gewerk voor jeff steber
dit intense model zal nooit in productie komen omdat het proces te duur is voor productie. de bottom tube en top tube is speciaal door easton gemaakt en wordt door jeff persoonlijk gelast check zijn footprint op de toptube. ook het achterframe is speciaal de tubing is anders dan het standaard M6 achterfame de drop outs staan 7 graden meer naar binnen. Het verstelbare balhoofd is al langer een idee en met hulp van cane creek is dit systeem verder in ontwikkeling.
cheers jerry schipper
-
Bericht
door stikman » zo mei 17, 2009 9:50 pm
check mijn foto an mezelf op pagina 1 als ik de fiets van matti afstel!
-
Santa Cruz - Berichten:3498
Bericht
door Santa Cruz » ma mei 18, 2009 6:30 pm
stikman schreef:hi zal jullie even helpen, ik heb vorig jaar als team mechanic gewerk voor jeff steber
dit intense model zal nooit in productie komen omdat het proces te duur is voor productie. de bottom tube en top tube is speciaal door easton gemaakt en wordt door jeff persoonlijk gelast check zijn footprint op de toptube. ook het achterframe is speciaal de tubing is anders dan het standaard M6 achterfame de drop outs staan 7 graden meer naar binnen. Het verstelbare balhoofd is al langer een idee en met hulp van cane creek is dit systeem verder in ontwikkeling.
cheers jerry schipper
kijk da's nog eens goede inside information! Wat ik me afvraag is, hoe komt 'n nederlander als team mechanic bij Intense terecht?
-
Bericht
door stikman » ma mei 18, 2009 7:54 pm
Santa Cruz schreef:stikman schreef:hi zal jullie even helpen, ik heb vorig jaar als team mechanic gewerk voor jeff steber
cheers jerry schipper
kijk da's nog eens goede inside information! Wat ik me afvraag is, hoe komt 'n nederlander
als team mechanic bij Intense terecht?
mijn historie in de mountainbike scene is erg lang. ik ben vanaf 1996 tot 2001 werkzaam geweest bij giant specialized en Manitou en Hayes. ben er enkele jaren tussenuit geweest maar vorig seizoen weer begonnen. nu doe ik part time race support voor Manitou weer. Het wereldje is een heel klein wereldje en ons kent ons! ook ben ik bezig een service en tuning center op te zeten en doe een klein marktonderzoek voor mijn bussinesplan onder het kopje onderdelen dus geef allemaal je gedachten en mening!pass it on!!
Cheers jerry
-
Mech
Bericht
door Mech » di mei 19, 2009 4:50 pm
Hey Shipwreck!
Niet te veel naar die mannen luisteren hier! En vooral niet naar kikkers en mannekes die christiaan heten
Maar goed al het gelul aan de kant. Hou je kop erbij als je iets voor jezelf wil beginnen. Bij de meesten is het toch vaak veel lullen maar geen geld. En van de dealers moet je het al helemaal niet hebben die vinden alles te duur.
Rockshox en Fox liggen in NL al veel te vast. Fox krijg je gewoon geen spullen van of je moet het voor de hoofdprijs bij Sabma gaan halen. Manitou ligt helemaal op zijn kont. Geen OEM en aftermarket is er ook niks te krijgen. Marzocchi is failliet en zijn aan het doorstarten dus daar moet je ook niks van verwachten. Service voor al die kleine merken is ook wel mooi maar dan moet je weer een bult onderdelen en tools neerleggen voor als die ene een keer voorbij komt dus dan is er ook niks aan verdient.
Al met al moet je een hoop werk hebben om rond te komen. En de hele dag XC vorkjes staan te servicen die nooit een drup olie of vet hebben gezien is wel handel maar of je daar blij van wordt?? Bel mij anders maar een keer als je meer wil weten. Je hebt mij nummer nog wel ergens van vroeger