hulp gevraagt bij rammelende fiets!
Moderator:Beheerders
ik heb sinds een tijdje een chainguid op de fiets maar als nog klapperd de bende nogal.
nu dacht k zelf om er bijv een MRP World Cup 1Chain Retention System op tezetten en dan een nieuw tandblad voor, want ik heb er nu maar een heel kleintje op zitten.
en mischien is het ook wel me derrieur kan het zijn dat de veer slap is ofzo? kan ik die dan aanspannen of er een nieuwe indoen?
cheers
nu dacht k zelf om er bijv een MRP World Cup 1Chain Retention System op tezetten en dan een nieuw tandblad voor, want ik heb er nu maar een heel kleintje op zitten.
en mischien is het ook wel me derrieur kan het zijn dat de veer slap is ofzo? kan ik die dan aanspannen of er een nieuwe indoen?
cheers
- Pieter en zijn V10
Bij mij is dat ook ; dat komt omdat , indien je ook met een spanwiel op je chainguide zit ; de spanning van de ketting hoger komt ; en als de ketting niet kan bewegen bij een landing ofzo door de spanning, zal de derailleur tegen je frame gaan , in mijn geval dan toch , ik heb een saint steken die op de as gemonteerd staat
-
- Contacteer:
Re: hulp gevraagt bij rammelende fiets!
Indien je een achtershock zou hebben met ventiel =>>fly high schreef:ik heb sinds een tijdje een chainguid op de fiets maar als nog klapperd de bende nogal.
cheers
Kijk even of er genoeg lucht in je demper zit , indien er te weinig lucht* in zit zal hij ook een klappen geluid maken wanneer je met hogere snelheid over wat wild terrein gaat.
Laatst gewijzigd door thomasmb op di jul 29, 2008 8:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
thomasmb schreef: indien er te weinig geluid in zit
Inderdaad,gewoon het geluid bijvullen!

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
- Contacteer:
Haha twas nog vroeg :pilluminatastigmata schreef:thomasmb schreef: indien er te weinig geluid in zit
Inderdaad,gewoon het geluid bijvullen!
Lucht dus * :p