Is er iemand bekend met dit frame? Ervaringen (positief en negatief) zijn meer dan welkom.
http://www.noxcycles.com/2008/noxcycles.htm
Nox cycles Flux ED 5.5
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
wat was je van plan ermee te doen? bikepark enz kan je tot een bepaalde snelheid en sprongkracht/landing doen, is allerdings meer een goede touren fully dan dat het een fr/dh/enduro bike is. als je meer richting fr wil dan beter de fr 6.5 af.
laat ff weten wat precies je bedoeling is met een bike(niet perse deze bike).
Degoe.
laat ff weten wat precies je bedoeling is met een bike(niet perse deze bike).
Degoe.
- degoe
- Contacteer:
ok als je toch meer voor touren en een beetje enduro gaat dan zou ik de ED 5.5 kopen. is een goede uitgebalanceerde fiets (nee zeg dit niet omdat ik zelf voor nox rij). en wat ook nog leuk is, is dat je een wat exclusievere bike hebt(je ziet ze nog niet veel in NL en belgie) voor kleinere freeride touren is de bike ook wel geschikt,let er wel op dat het dus GEEN fr bike is en daarom dus wat minder stabiel is als de fr 6.5. service bij nox is goed te noemen,en ook(mocht hij op voorraad zijn)een snelle levering.
mocht je nog meer vragen hebben,dan laat maar weten...via pb aub, anders krijg je misschien het gezeur dat ik hier reclame probeer te maken voor nox. WAT IK DUS WIL DOEN.
Degoe.
mocht je nog meer vragen hebben,dan laat maar weten...via pb aub, anders krijg je misschien het gezeur dat ik hier reclame probeer te maken voor nox. WAT IK DUS WIL DOEN.

Degoe.
Laatst gewijzigd door degoe op do jun 19, 2008 5:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer: