Specialized demo overal, jullie mening?
Moderator:Beheerders
So?bighitter schreef: voordien reed Kyle Strait Dh en 4X in de american nationals...
DH met een DEMO 8 en 4X met een p3...
in datzelfde seizoen reden
Rennie
kovarik
hill
peat
barel
vasquez
vink
atherton
camellini
gracia
minnaar
jonnier
griffith
beerten
tsugg
lopez
....
NIET op een demo.
:-/
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
No comment.....De Jean schreef:So?bighitter schreef: voordien reed Kyle Strait Dh en 4X in de american nationals...
DH met een DEMO 8 en 4X met een p3...
in datzelfde seizoen reden
Rennie
kovarik
hill
peat
barel
vasquez
vink
atherton
camellini
gracia
minnaar
jonnier
griffith
beerten
tsugg
lopez
....
NIET op een demo.
:-/

- Pieter en zijn V10
Zie het ook als motivatie: ik werk veel lekkerder met de wetenschap dat ik volgende maand dat en dat kan kopen, of een weekendje biken. Als je elke dag terugvalt met de gedachte dat zoveel procent gelijk van je afgepakt wordt,(belasting, ziektekosten, auto etc) wordt je er niet bepaald vrolijker van.
En die snertjochies die al die troep van hun ouder's krijgen zijn later voor die luie kut studentjes die niet willen werken en tot hun 40ste naar school gaan. Schaam je als je jaloers bent op die gasten!!
En die snertjochies die al die troep van hun ouder's krijgen zijn later voor die luie kut studentjes die niet willen werken en tot hun 40ste naar school gaan. Schaam je als je jaloers bent op die gasten!!
-
- Contacteer:
Faxmulder schreef:kuch bullshit kuch....schnitzer schreef:koop toch een giant glory,daar rijd geen kat mee op het vaste land.
behalve ik
whehehehe................

Laatst gewijzigd door illuminatastigmata op do mei 22, 2008 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- Pieter en zijn V10
Ik heb de mijne gewoon betaald van m'n netjes bij elkaar gespaarde centen. Z'n ding koop je echt niet zo 1 2 3 zonder er bij na te denken en als je zoiets "ff" voor je kind koopt ben je als ouder ook niet helemaal lekker bezig.
Maarja het zijn gewoon goede, degelijke fietsen die het geld waard zijn uiteindelijk.
Maarja het zijn gewoon goede, degelijke fietsen die het geld waard zijn uiteindelijk.

_
Zever, gezever...weet ge waarom ik een fiets koop, omdat hij me bevalt, van ervaren rijders weet dat hij heel goed is en dat de prijskwailiteit niet te verslaan is...punt
daarom heb ik een sxtrail 2 gekocht, wou eerst een commencal furious, alleen als ik die kwa parts wil gelijk de sxtrail 2 dan ben ik 1200€ meer kwijt.
En dat er bossen mee vol rijden boeit me geen flikker...en over dat prodownhillen: voetjes op de grond houden allemaal...als we zo verder gaan kunnen we niet meer naar winterberg gaan want das populair, niet meer gaan freeriden want das ook populair aan het worden...wees nu gewoon eerlijk tegen u eigen en doe waar ge zin in hebt...
mijn mening en die van andere moet u de ballen schelen...raad daarentegen....en als jij een demo7 kan kopen waarvan de fietshandelaar zegt dat hij zeker zo goed is terwijl hij je ook een intense of zo kan aansmeren dan is DAT raad, een intense voer voor de liefhebber. ( wat niet wilt zeggen dat intense slechter is, maar mischien alleen tot recht komt bij de juiste persoon)
s3t@kosovo
daarom heb ik een sxtrail 2 gekocht, wou eerst een commencal furious, alleen als ik die kwa parts wil gelijk de sxtrail 2 dan ben ik 1200€ meer kwijt.
En dat er bossen mee vol rijden boeit me geen flikker...en over dat prodownhillen: voetjes op de grond houden allemaal...als we zo verder gaan kunnen we niet meer naar winterberg gaan want das populair, niet meer gaan freeriden want das ook populair aan het worden...wees nu gewoon eerlijk tegen u eigen en doe waar ge zin in hebt...
mijn mening en die van andere moet u de ballen schelen...raad daarentegen....en als jij een demo7 kan kopen waarvan de fietshandelaar zegt dat hij zeker zo goed is terwijl hij je ook een intense of zo kan aansmeren dan is DAT raad, een intense voer voor de liefhebber. ( wat niet wilt zeggen dat intense slechter is, maar mischien alleen tot recht komt bij de juiste persoon)
s3t@kosovo
jackal, sx trail 2 2008
-
ik vind een demo 7 of 8 er heel mooi uitzien, hoe het rijdt weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik een singlepivot bike fijner vind voor de DH, omdat t gewoon voor mijn gevoel veel directer gebeurd, en dat het wiel dan beter aan de grond 'plakt'
maar als ik de mogelijkheid zo hebben om een demo 7 of 8 te kopen, zou ik dat zeker doen, gewoon een hele mooie fiets, en een mooie, goede fiets kan nooit té populair zijn
maar als ik de mogelijkheid zo hebben om een demo 7 of 8 te kopen, zou ik dat zeker doen, gewoon een hele mooie fiets, en een mooie, goede fiets kan nooit té populair zijn
WOT da FUK ?!
Jezus wat een fokkin onzin...yorntje->freerider< schreef:ik vind een demo 7 of 8 er heel mooi uitzien, hoe het rijdt weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik een singlepivot bike fijner vind voor de DH, omdat t gewoon voor mijn gevoel veel directer gebeurd, en dat het wiel dan beter aan de grond 'plakt'
SlapHappy
Ja, net zoals ik jouw mening over zijn mening ook "fokkin onzin" vind...kevinv10 schreef:Jezus wat een fokkin onzin...yorntje->freerider< schreef:ik vind een demo 7 of 8 er heel mooi uitzien, hoe het rijdt weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik een singlepivot bike fijner vind voor de DH, omdat t gewoon voor mijn gevoel veel directer gebeurd, en dat het wiel dan beter aan de grond 'plakt'
Ach ik weet tenminste waar ik over praat...RTG schreef:Ja, net zoals ik jouw mening over zijn mening ook "fokkin onzin" vind...kevinv10 schreef:Jezus wat een fokkin onzin...yorntje->freerider< schreef:ik vind een demo 7 of 8 er heel mooi uitzien, hoe het rijdt weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik een singlepivot bike fijner vind voor de DH, omdat t gewoon voor mijn gevoel veel directer gebeurd, en dat het wiel dan beter aan de grond 'plakt'
Vraag me af hoe lang Yorntje al Downhill rijd, waar hij al heeft gereden en waarmee hij al uitvoerig heeft gereden want zo'n statement die hij maakt neem ik alleen serieus van iemand die er echt verstand van heeft. Niet van iemand die met een UMF Hardy een beetje in nederland rondrijd.
En mensen die er verstand van hebben heb ik nog nooit zulke bullshit horen zeggen.
Fijne dag nog n00b
SlapHappy
I say: Kevin for president! Who's in?kevinv10 schreef:Ach ik weet tenminste waar ik over praat...RTG schreef:Ja, net zoals ik jouw mening over zijn mening ook "fokkin onzin" vind...kevinv10 schreef: Jezus wat een fokkin onzin...
Vraag me af hoe lang Yorntje al Downhill rijd, waar hij al heeft gereden en waarmee hij al uitvoerig heeft gereden want zo'n statement die hij maakt neem ik alleen serieus van iemand die er echt verstand van heeft. Niet van iemand die met een UMF Hardy een beetje in nederland rondrijd.
En mensen die er verstand van hebben heb ik nog nooit zulke bullshit horen zeggen.
Fijne dag nog n00b

Heeft ronde wielen