Jouw mooiste actie foto's en/of filmpjes.
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
knights of the air 2008
was deze winter uitgenodigd bij dit event mee te doen. was een soort contest over en sneeuw schans ,waar freestyle skier-newschool skier en snowboarder,en een biker samen een team waren. heb nu eindelijk een paar pics gekregen.

alle deelnemers bij elkaar

zodat je een beetje kan zien hoe groot deze schans was..ca 5m hoog en ca.12m ver.

alle deelnemers bij elkaar

zodat je een beetje kan zien hoe groot deze schans was..ca 5m hoog en ca.12m ver.
- Stainless Styles
Testride Trek Session 88

Fotograaf: Christophe Knevles

Fotograaf: Christophe Knevles
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails
mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails
mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be
lekker weer dit weekend..nieuw wielsetje.. vlammen met die hap

Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl
Schliersee in Bayern.

Niet de meest spectaculaire actiefoto's maar vond het wel mooie foto's

Niet de meest spectaculaire actiefoto's maar vond het wel mooie foto's
Support by www.everyday26.de & www.bike-sport-muenchen.de/
Ben net terug van 3 dagen Winterberg, ziehier het resultaat:

De eerste keer was een onbedoelde one-footer (om niet om te vallen zeg maar), 2e keer ging 't wel goed:

De nieuwe gap is echt té makkelijk (lange landing, simpele run-in), leuk, bijna 6m ver en je hebt airtime voor de wereld

Natuurlijk kon ik het ook niet laten om gigantisch kansloos op mn bek te gaan, ik ging niet echt snel genoeg.. (daarvoor wel meerdere keren gelukt btw)

Heb een paar superdagjes gehad. Op de downhill veel te hard gereden, nieuw frame (had eerst een big hit, nu sx trail), meer techniek en een instelling van 'fok it, ik ga ervoor': vorig jaar reed ik met de wedstrijd 2:35 en vlak daarna op de niet-wedstrijdbaan (als je begrijpt wat ik bedoel, zonder de aanpassingen die bij de wedstrijd worden gemaakt) 2:20. Ik ga er dus vanuit dat je er 15 sec bij moet tellen om je wedstrijdtijd te krijgen. Nu heb ik eergisteren 1:51 (oftewel 2:06 als het een wedstijd zou zijn) gereden, dus 29 seconden sneller. Een heerlijk gevoel
Jammer genoeg zal ik dan weer niet zien wat de echte wedstijdtijd is, omdat ik op die #@^&*%wachtlijst sta...baal ik zo van want ik denk dat 2:06 bij de junioren best een nette plaats had opgeleverd. Maar whatever....

De eerste keer was een onbedoelde one-footer (om niet om te vallen zeg maar), 2e keer ging 't wel goed:

De nieuwe gap is echt té makkelijk (lange landing, simpele run-in), leuk, bijna 6m ver en je hebt airtime voor de wereld

Natuurlijk kon ik het ook niet laten om gigantisch kansloos op mn bek te gaan, ik ging niet echt snel genoeg.. (daarvoor wel meerdere keren gelukt btw)

Heb een paar superdagjes gehad. Op de downhill veel te hard gereden, nieuw frame (had eerst een big hit, nu sx trail), meer techniek en een instelling van 'fok it, ik ga ervoor': vorig jaar reed ik met de wedstrijd 2:35 en vlak daarna op de niet-wedstrijdbaan (als je begrijpt wat ik bedoel, zonder de aanpassingen die bij de wedstrijd worden gemaakt) 2:20. Ik ga er dus vanuit dat je er 15 sec bij moet tellen om je wedstrijdtijd te krijgen. Nu heb ik eergisteren 1:51 (oftewel 2:06 als het een wedstijd zou zijn) gereden, dus 29 seconden sneller. Een heerlijk gevoel

Jammer genoeg zal ik dan weer niet zien wat de echte wedstijdtijd is, omdat ik op die #@^&*%wachtlijst sta...baal ik zo van want ik denk dat 2:06 bij de junioren best een nette plaats had opgeleverd. Maar whatever....
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Ja klopt, t was prachtig weer, alleen maandagmiddag/avond regen, verder 20 graden en zon.Timmos schreef:Zo te zien niet al te slecht weer.
Hoe zat het met de drukte?
Mooie foto's
Drukte.. tjsa, ik denk dinsdag 40 man en woensdag het dubbele ofzo, wachten bij de lift was er in ieder geval (bijna) niet bij. De helft was Nederlander, woensdag gasten in oranje shirts en met rare brillen en Hawaii-bloemenkettingen gezien vanwege Koninginnedag. De sfeer was echt top!
En zondag gaan we alweer!

de bike van thomas? mooie fotos trouwens:dlarzveenz schreef:Ben net terug van 3 dagen Winterberg, ziehier het resultaat:
foto
foto
foto
foto
foto
foto
je zou toch al meer mensen verwachten nu het beter weer is vakanties enz.larzveenz schreef:Ja klopt, t was prachtig weer, alleen maandagmiddag/avond regen, verder 20 graden en zon.Timmos schreef:Zo te zien niet al te slecht weer.
Hoe zat het met de drukte?
Mooie foto's
Drukte.. tjsa, ik denk dinsdag 40 man en woensdag het dubbele ofzo, wachten bij de lift was er in ieder geval (bijna) niet bij. De helft was Nederlander, woensdag gasten in oranje shirts en met rare brillen en Hawaii-bloemenkettingen gezien vanwege Koninginnedag. De sfeer was echt top!
En zondag gaan we alweer!
Als ik me nieuwe bike heb wil ik het weekend van 2 juni gaan?

Tips nog over het rijden er naar toe? Nu wil ik via dortmund gaan maar misschien te druk of korte weg?
uhm nee... mn eigen.mr. mean schreef:de bike van thomas? mooie fotos trouwens:d

oh en thnx!
Vergeet niet dat in elk land de vakanties anders zijn en niet elke Nederlandse / Belgische freerider/downhiller er deze dagen opuit gaat. Bovendien is er meer dan Winterberg (Willingen, Lac Blanc, Rittershausen..) Ik vond 't wel chill, geen wachttijd bij de liftTimmos schreef:je zou toch al meer mensen verwachten nu het beter weer is vakanties enz.
Als ik me nieuwe bike heb wil ik het weekend van 2 juni gaan?
Tips nog over het rijden er naar toe? Nu wil ik via dortmund gaan maar misschien te druk of korte weg?

Is dat een vraag ja?

Tips.. ach wij volgen altijd Tom(tom) en dan gaat het prima. Vanaf Apeldoorn is het 270km en ruim 2,5 uur rijden (niet te hard met drager achterop, bovendien is de laatste 40km door dorpjes, schiet niet echt op). Ze zijn op het moment wel behoorlijk met de weg bezig in het Ruhrgebied, dus je moet goed opletten, want voordat je het weet zit je op de verkeerde weg en moet je omrijden. Je moet zowiezo goed opletten op dat stuk snelweg, het barst er van de afslagen, opritten en klaverbladen. Good luck!

nog een paar extra pics: http://larsveenstra.pinkbike.com/album/ ... interberg/
deze week gaan we ook weer naar wb, wordt weer smullen zo te zien, voor nu nog wat pics van dit weekend,...

groeten uit het stammender

groeten uit het stammender
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl
we gaan nog een toplaag aanleggen met limburgse löss die ligt overal genoeg in het bos en dat wordt knoerhard.
we gaan droge brokken vermalen, beetje cement eronder en dat in de toplaag van de dirts harken, beetje gieteren, en shapen maar. evt matten erop. er zijn genoeg oplossingen, en er wordt nog steeds hard doorgewerkt..
keep u updated

plusj en doekoe shapen de jump
we gaan droge brokken vermalen, beetje cement eronder en dat in de toplaag van de dirts harken, beetje gieteren, en shapen maar. evt matten erop. er zijn genoeg oplossingen, en er wordt nog steeds hard doorgewerkt..
keep u updated

plusj en doekoe shapen de jump
Laatst gewijzigd door absest op di mei 06, 2008 12:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl

Wat groeit daar aan de bomen! Gay kabouters bij klaar daglicht. Dat ik dat nog mag meemaken. Ik hoop voor jullie dat dit bosje niet in maasmechelen is. Daar loopt een oud vies mannetje rond
it's official: beste foto van 12 paginas
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
-
- Contacteer:

hij lijkt wel ja!
doekoe lijkt ook wel een beetje op een baviaan
Voor de liefhebbers dan.... een close up :d

Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl