badje nemen
Moderator:Beheerders
met 15 graden en sneeuwvrij : off to Bad Wildbad.
DeJean neemt den draad terug op.
de jupiler staat in de frigo, Den dope verstopt in de auto....
Ik trakteer elke ollander ginder op een juupke en elke belg op 3.
Who's in?
DeJean neemt den draad terug op.
de jupiler staat in de frigo, Den dope verstopt in de auto....
Ik trakteer elke ollander ginder op een juupke en elke belg op 3.
Who's in?
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
fun was had by all!
Parkoer ligt er weer beestig bij. Paar oude lijnen zijn terug open waardoor er meer speed inzit dan vorig jaar, specifiek in t stuk tussen de jupiler bocht en het dubbeltje.
Thanks Casper en Emiel om jullie secret mission te tonen, we zijn zondag nog terug geweest om een paar andere lijntjes te zoeken.
Zijn niet extreem lang gebleven wegens platte band, geen achterrem meer en veel te veel volk aan de lift gisteren. T wordt tijd dat Kinderberg opent zodat Bad terug relax wordt aan de lift.
Parkoer ligt er weer beestig bij. Paar oude lijnen zijn terug open waardoor er meer speed inzit dan vorig jaar, specifiek in t stuk tussen de jupiler bocht en het dubbeltje.
Thanks Casper en Emiel om jullie secret mission te tonen, we zijn zondag nog terug geweest om een paar andere lijntjes te zoeken.
Zijn niet extreem lang gebleven wegens platte band, geen achterrem meer en veel te veel volk aan de lift gisteren. T wordt tijd dat Kinderberg opent zodat Bad terug relax wordt aan de lift.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Geen dank Jan. Dank voor de Jupilertjes, ze smaakten allemachtig goed! Zondag was het inderdaad erg druk. Werd pas rond half vijf weer wat rustiger in de lift. Maar al met al een geweldig weekend biken!De Jean schreef:fun was had by all!
-
- Contacteer:
Kom dan maar pumpen bij mij met achteraf bier en dode beesten op het rooster!kevinv10 schreef:dus ik krijg 4jupis?
spijtig genoeg liggen de lagers van mn fiets bij een zekere aab in holland en staat mn bus serieus in panne bij de opel garage...
soms zit t mee en soms zit het tegen, maar momenteel zit t wel heel erg tegen

http://www.bloglog.ro/compound-f_0/olli ... 9Bh7Ci9Mww
It keeps on getting better, zag er wel live wat sneller uitollie@hopebenelux.com schreef:Kom dan maar pumpen bij mij met achteraf bier en dode beesten op het rooster!kevinv10 schreef:dus ik krijg 4jupis?
spijtig genoeg liggen de lagers van mn fiets bij een zekere aab in holland en staat mn bus serieus in panne bij de opel garage...
soms zit t mee en soms zit het tegen, maar momenteel zit t wel heel erg tegen![]()
http://www.bloglog.ro/compound-f_0/olli ... 9Bh7Ci9Mww

Staat het Joeptjoep filmpje van Steve ergens online Ollie?
Heeft ronde wielen
-
- Contacteer:
Whatever he offers, I pay double Kevin so here we go..................kevinv10 schreef:Dat filmpje heb k nog niet online gezet, ik wil eerst weten hoeveel Steve wil betalen om dat te voorkomen
http://www.youtube.com/watch?v=ux_2xayxxMM
khad ook heel graag gekomen, kzou met kev mee rijden maar die moest zonodig zn bus slopen.kevinv10 schreef:dus ik krijg 4jupis?
soms zit t mee en soms zit het tegen, maar momenteel zit t wel heel erg tegen
-
- Hydraulic_Pimp
hahaha bende rotzakken, wacht maar, payback is a BITCH
en nee bettes het is niet alsk mijn voeten van mijn pedalen haal gaak up mijn mulle, maar meer iets van, als je met iemand zijnen bike rijdt zonder chainguide en de ketting valt deraf en je wil bijtrappen en schiet door en je voet schiet vd pedaal, ja, dan gaj idd up je mulle
whut a rip off, wacht maar, tganse seizoen ga mijnen camera mee op toer en dan maakik ne keer een compilatiefilmke
En pash, jij moe nie zagen, je kan gvd morgen nie mee omdaj op je bakkes zijt gegaan tijdens xc'en, zoude nie beter overstappen na nen 3 wieler
en nee bettes het is niet alsk mijn voeten van mijn pedalen haal gaak up mijn mulle, maar meer iets van, als je met iemand zijnen bike rijdt zonder chainguide en de ketting valt deraf en je wil bijtrappen en schiet door en je voet schiet vd pedaal, ja, dan gaj idd up je mulle
whut a rip off, wacht maar, tganse seizoen ga mijnen camera mee op toer en dan maakik ne keer een compilatiefilmke

En pash, jij moe nie zagen, je kan gvd morgen nie mee omdaj op je bakkes zijt gegaan tijdens xc'en, zoude nie beter overstappen na nen 3 wieler